4. Jumanji: Vítejte v džungli
Tohle byl hodně nečekaný film. Nenápadné pokračování/nepokračování v trailerech působilo jako relativně generická dobrodružná podívaná. V kinech se ukázalo, že jde o hodně chytře napsanou komedii, která čerpá z vyměněných těl hlavních postav a parodování videoherních klišé. Film byl nasazený proti Star Wars, což se neprojevilo jako sebevražedný krok, ale jako mazaný counter-programing, kdy studio Sony nabídlo alternativu divákům (hlavně rodinám), které nejsou až tak zvědavé na hvězdné dobrodružství, anebo už Star Wars viděli a hledají něco dalšího. The Rock tradičně podpořil snímek na svých silných sociálních profilech a dobře se vedlo také díky slabé nabídce v úvodu letošního roku - Jumanji: Vítejte v džungli vydělávalo v pokladnách ještě několik týdnů zpátky. Výsledkem je druhý nejúspěšnější projekt studia Sony vůbec. A opět se bavíme o projektu s rozumnými náklady.
- Rozpočet: 90 milionů
- Cena reklamy: 206,1 milionu
- Podíly a prémie: 127,8 milionu
- Tržby v kinech: 943 milionů
- Tržby na domácím videu a v TV: 305,9 milionu
- Zisk po odečtení podílů: 305,7 milionu