7. Spider-Man: Homecoming
Spider-Man měl dlouhodobě potíže. Jedna z vůbec nejznámějších a nejpopulárnějších komiksových postav přinášela film od filmu menší a menší tržby, horší a horší recenze a k tomu ještě neustále rostly náklady. Studio Sony se nakonec odhodlalo k radikálnímu kroku a přestalo si Spider-Mana vyrábět samo. Místo toho svěřilo další výrobu Marvelu a ještě konkurentovi dovolilo, aby Pavoučího muže zapojil i do svých dalších filmů. To superhrdinovi udělalo skvělou reklamu a z Homecomingu byl rázem druhý nejvýdělečnější Spider-Man vůbec. Ale jaké byly reálné zisky?
- Rozpočet: 175 milionů
- Cena reklamy: 195 milionů
- Podíly a prémie: 94,1 milionu
- Tržby v kinech: 880,1 milionu
- Tržby na domácím videu a v TV: 284,5 milionu
- Zisk po odečtení podílů: 200,1 milionu