Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň

Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 15 obrázků
Budou i nejvýdělečnější marvelovkou? Zvlášť kdy je film zároveň výrazně delší, než všechny ostatní, které studio zatím vyprodukovalo?
  1. Kapitola č.1
  2. Kapitola č.2

Asi vás to nepřekvapí, ale Avengers: Endgame mají ze všech dosavadních marvelovek nejdražší propagační kampaň. Propagace Strážců Galaxie 2 před pár lety přišla na 80 milionů dolarů, Spider-Man: Homecoming se propagoval za 140 milionů (to však platilo studio Sony, které má na Spider-Mana práva) a Avengers: Infinity War se propagovali za více než 150 milionů. U Endgame to bude ještě víc. Analytici odhadují, že kampaň přišla na více než 200 milionů dolarů. To možná zní jako naprosto šílená suma, na druhou stranu se takhle drahé kampaně objevují u velkofilmů už od roku 2014, takže Marvel do té nejdražší reklamní ligy vstupuje vlastně docela pozdě.

Takhle vysoké náklady samozřejmě znamenají, že film musí utržit opravdu velké množství peněz, aby se zaplatil. Když budeme náklady na natáčení odhadovat na 300 milionů dolarů, potřebuje Endgame utržit v kinech alespoň miliardu, aby se zaplatila (provozovatelé kin si nechávají polovinu z každého prodaného lístku). Zrovna v tomhle případě by to asi neměl být žádný zásadní problém, protože finanční předpovědi odhadují, že by snímek mohl jen ve Spojených státech už za první víkend utržit 300 milionů dolarů a mezinárodně by mělo přitéct dalších 500 milionů.

Pokud by snímek mohlo něco zastavit, je to jeho délka. Celkově Avengers: Endgame trvají 3 hodiny a 57 sekund. Mimochodem, vlastní film skončí v čase 2:48:56 a sjíždějící titulky na černém pozadí se spustí v čase 2:53:17, takže tentokrát zřejmě na rozdíl od Infinity War můžete očekávat mezititulkovou scénu. Celková délka znamená, že většina sálů zvládne snímek promítat během dne jedenkrát méně, než by bylo možné, kdyby byl film výrazně kratší. Režiséři Russoovi nicméně trvají na tom, že je Marvel nijak netlačil, aby film zkrátili. Všechny emocionální momenty, kterých se ve filmu dočkáme, potřebovaly čas a také jej dostaly. Russoovo uvádějí, že oproti původním předpokladům je film nakonec ještě asi o dvě další minuty delší.

Místo toho, aby studio krátilo film, řeší situaci samotná kina, která (minimálně ve Spojených státech) zkrátka nasazují Endgame do většího počtu sálů, aby ukojila velký divácký zájem. Ten je přitom skutečně enormní. Síť AMC ve Spojených státech prodala během prvního dne předprodeje 3x více vstupenek, než za stejné období prodala pro Infinity War. Společnost Fandango za první týden prodala 5x více vstupenek než za stejné období zvládla u Infinity War. Společnost Atom Tickets potom ohlásila, že za první týden prodala na Endgame 2x více lístků než na Infinity War, Captain Marvel, Star Wars: Posledního z Jediů a Aquamana dohromady.

Na druhém největším filmovém trhu světa, v Číně, se první milion lístků podařilo prodat už za šest hodin od začátku prodeje. To předtím žádný film takhle rychle nedokázal. Ani americký, ani čínský. Už za první hodinu předprodeje se podařilo pokořit první den předprodejů Infinity War a za tři hodiny se prodalo tolik lístků, kolik zvládla Infinit War za týden. Jen pro připomenutí, za první prodloužený víkend zvládla Infinity War v Číně utržit 200 milionů a celkově 359 milionů. Není tedy vůbec nemyslitelné, že si Endgame oproti tomu ještě polepší.

Dvousetmilionová propagační kampaň tedy rozhodně není problém a rozhodně se zaplatí a vyplatí. V galerii najdete nejnovější plakáty fotky. Nakonec si můžete pustit nový spot a reklamu na auta s Captain Marvel.

Poslední video obsahuje potenciální spoilery, takže jestli jej chcete na vlastní nebezpečí vidět, je na poslední stránce.

Další kapitola »

Galerie: 16

Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu Avengers: Endgame mají ze všech marvelovek nejdražší reklamní kampaň | Fandíme filmu

Související články

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest