3. Girls Trip
Každý rok se mezi komerčně úspěšné filmy probojuje nějaká letní rozdováděná komedie. Loni se čekalo, že si tuhle pozici zaberou Holky na tahu nebo Pobřežní hlídka. Oba dva snímky však značně pohořely a nečekaně úlohu přisprostlé zábavy v létě plnil především Girls Trip. Tomu samozřejmě pomohlo i to, že nabízel alternativu k mainstreamu a opíral se o kompletně černošské obsazení. Aniž by se však jednalo snímek cílený čistě na černošské publikum, tady se do kin vydalo široké divácké spektrum.
- Rozpočet: 19 milionů
- Cena reklamy: 65,8 milionu
- Podíly a prémie filmařů, manažerů ad.: 21,5 milionu
- Hrubé tržby v kinech: 140 milionů
- Tržby na domácím videu a v TV: 100,2 milionu
- Zisk po odečtení podílů: 66,1 milionu