
Justice League: Jak je možné, že se ten slepenec dostal do kin

Komentáře 88

Související články
- Recenze filmů
- Poslední komentované
Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz
Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz
Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí
adblocktest
Centrum předvoleb soukromí
Shromažďování a zpracování dat můžete přijmout nebo odmítnou najednou pomocí tlačítek níže nebo můžete přizpůsobit jednotlivé souhlasy zapnutím nebo vypnutím přepínače, který je u každého účelu nebo funkce. Tyto informace sdílíme s našimi partnery na základě souhlasu a oprávněného zájmu. V záložce s dodavateli najdete seznam našich partnerů. Máte zde možnost upravit váš souhlas pro každého z nich i vznést námitku proti zpracování údajů u těch, kteří tvrdí, že mají oprávněný zájem vaše data zpracovat.
Vaše volby zde jsou relevantní pouze pro tuto konkrétní stránku. Vaše nastavení a odvolání souhlasu můžete kdykoli změnit na stránce s ochranou osobních údajů nebo kliknutím na tlačítko Správa souhlasu v levém dolním rohu.
S vaším souhlasem může být vaše přesná poloha (v okruhu menším než 500 metrů) použita na podporu účelů vysvětlených v tomto oznámení.
S vaším souhlasem mohou být požadovány určité vlastnosti specifické pro vaše zařízení a použity k jeho odlišení od jiných zařízení (jako jsou instalované fonty písma nebo plug-in, rozlišení obrazovky), a to na podporu účelů vysvětlených v tomto oznámení.
Ve vašem zařízení mohou být uloženy nebo přečteny soubory cookie, identifikátory zařízení nebo podobné online identifikátory (např. identifikátory založené na přihlášení, náhodně přiřazené identifikátory, síťové identifikátory) spolu s dalšími informacemi (např. typ a informace o prohlížeči, jazyk, velikost obrazovky, podporované technologie atd.) pro jeho rozpoznání při každém připojení k aplikaci nebo webové stránce, a to pro jeden nebo několik zde uvedených účelů.
Většina účelů vysvětlených v tomto oznámení závisí na ukládání nebo přístupu k informacím z vašeho zařízení, když používáte aplikaci nebo navštívíte webové stránky. Dodavatel nebo vydavatel bude muset například uložit soubor cookie do vašeho zařízení při první návštěvě webové stránky, aby bylo možné rozpoznat vaše zařízení během dalších návštěv (pokaždé prostřednictvím tohoto souboru cookie).
Reklama může být zobrazena na základě omezených údajů. Lze měřit výkon reklamy.
Reklama, která se vám v rámci této služby zobrazuje, může vycházet z omezených údajů, jako jsou webové stránky nebo aplikace, které používáte, vaše přibližná poloha, typ vašeho zařízení nebo obsah, se kterým interagujete (nebo jste interagovali) (například k omezení počtu zobrazení reklamy).
Výrobce automobilů chce propagovat své elektromobily ekologicky smýšlejícím uživatelům žijícím ve městě po pracovní době. Reklama se uživatelům, jejichž přibližná poloha naznačuje, že se nacházejí v městské zóně, zobrazuje na stránce se souvisejícím obsahem (např. článek o opatřeních proti změně klimatu) po půl sedmé večer.
Velký výrobce akvarelových barev chce provést online reklamní kampaň na svou nejnovější řadu akvarelových barev, rozšířit své publikum, aby oslovil co nejvíce amatérských i profesionálních umělců a vyhnul se zobrazování reklamy vedle nesouvisejícího obsahu (například článků o tom, jak vymalovat dům). Počet zobrazení reklamy je zjišťován a omezován, aby nedocházelo k jejímu příliš častému zobrazování.
Informace o vaší aktivitě v této službě, jako je vaše interakce s reklamou nebo obsahem, mohou být velmi užitečné pro zlepšování produktů a služeb a pro vytváření nových produktů a služeb na základě interakcí s uživateli, typu publika atd. Tento konkrétní účel nezahrnuje vývoj ani zlepšování uživatelských profilů a identifikátorů.
Klikli jste na reklamu o „black Friday“ slevě internetového obchodu na webových stránkách vydavatele a zakoupili jste produkt. Vaše kliknutí bude s tímto nákupem spojeno. Vaše interakce a interakce ostatních uživatelů bude měřena proto, abychom znali počet kliknutí na reklamu, která vedla k nákupům.
Jako jedni z mála jste klikli na reklamu na slevu v rámci „mezinárodního dne uznání“ v internetovém obchodě s dárky v aplikaci vydavatele.Vydavatel chce mít k dispozici přehledy, které mu umožní zjistit, jak často si konkrétní umístění reklamy v aplikaci prohlížíte nebo na ni klikáte vy i ostatní uživatelé, zejména reklamu vztahující se k „mezinárodnímu dni uznání“, aby mohl sobě a svým partnerům (například agenturám) pomoci optimalizovat umístění reklamy.
Obsah lze personalizovat na základě vašeho profilu. Vaše aktivita v této službě může být použita k vytvoření nebo zlepšení vašeho profilu pro personalizovaný obsah. Lze měřit účinnost obsahu. Zprávy lze generovat na základě vaší aktivity a aktivity ostatních. Vaše aktivita v této službě může pomoci vyvíjet a zlepšovat produkty a služby.
Informace o vaší aktivitě v této službě (například formuláře, které odesíláte, obsah, který si prohlížíte) mohou být uloženy a kombinovány s dalšími informacemi o vás (například informacemi z vaší předchozí aktivity v této službě a na jiných webových stránkách nebo v jiných aplikacích) nebo o podobných uživatelích. Tyto údaje jsou pak použity k vytvoření nebo vylepšení vašeho profilu (který může zahrnovat možné zájmy a osobní charakteristiky). Tento subjekt či další subjekty mohou váš profil použít (také později) k zobrazení obsahu, která se pro vás jeví jako relevantnější na základě vašich možných zájmů.
Na sociálních sítích jste si přečetli několik článků o tom, jak postavit domek na stromě. Tyto informace mohou být přidány do profilu, aby byl označen váš zájem o obsah týkající se outdooru a také o návody pro kutily (s cílem umožnit personalizaci obsahu, aby se vám například v budoucnu zobrazovalo více příspěvků na blogu a článků o domcích na stromech a dřevěných chatách).
V různých televizních aplikacích jste zhlédli tři videa o výzkumu vesmíru. Nesouvisející zpravodajská platforma, se kterou jste dosud nepřišli do styku, si na základě tohoto chování při sledování vytvoří profil a označí výzkum vesmíru jako téma, které by vás mohlo zajímat u dalších videí.
Obsah, který se vám v této službě zobrazuje, může být založen na vašich profilech personalizace obsahu, které se mohou odvíjet od vaší aktivity v této nebo jiných službách (například formuláře, které odesíláte, obsah, který si prohlížíte), možných zájmů a osobní charakteristiky. Toto lze například použít k přizpůsobení pořadí, ve kterém se vám obsah zobrazuje, aby pro vás bylo ještě snadnější nalézt (nereklamní) obsah, který odpovídá vašim zájmům.
Přečtete si články o vegetariánské stravě na sociálních sítích a poté použijete aplikaci pro vaření od jiné společnosti. Profil vytvořený o vás na sociálních sítích bude použit k zobrazení vegetariánských receptů na uvítací obrazovce aplikace pro vaření.
Zhlédli jste tři videa o veslování na různých webových stránkách. Odlišná platforma pro sdílení videí vám na základě profilu vytvořeného o vás při návštěvě těchto různých webových stránek za účelem sledování online videí doporučí pět dalších videí o veslování, která by vás mohla zajímat když používáte televizní aplikaci.
Informace o tom, jaký obsah je vám zobrazován a jak s ním pracujete lze použít k určení, zda (nereklamní) obsah např. oslovil zamýšlené publikum a zda odpovídá vašim zájmům. Například zda jste si přečetli článek, shlédli video, poslechli podcast nebo se podívali na popis produktu, jak dlouho jste na této službě strávili a jaké webové stránky jste navštívili atd. To je velmi užitečné pro pochopení relevantnosti (nereklamního) obsahu, který se vám zobrazuje.
Přečetli jste si příspěvek na blogu o turistice v mobilní aplikaci vydavatele a následovali jste odkaz na doporučený a související příspěvek.Vaše interakce bude zaznamenána jako důkaz toho, že původní příspěvek o turistice byl pro vás užitečný a že vás úspěšně zaujal pro související příspěvek. To bude měřeno, abychom věděli, zda v budoucnu vytvářet další příspěvky o turistice a kam je umístit na domovskou obrazovku mobilní aplikace.
Bylo vám prezentováno video o módních trendech, ale vy i několik dalších uživatelů jste se po 30 sekundách přestali dívat. Tyto informace se pak používají k vyhodnocení správné délky budoucích videí o módních trendech.
Přehledy lze vytvářet na základě kombinace souborů dat (jako jsou uživatelské profily, statistiky, průzkum trhu, analytická data) týkajících se interakcí mezi vámi a ostatními uživateli s reklamním nebo (nereklamním) obsahem, aby bylo možné určit společné charakteristiky (například určit, které publikum je vnímavější k reklamní kampani nebo k určitému obsahu).
Majitel internetového knihkupectví chce obchodní přehledy ukazující podíl návštěvníků, kteří si prohlédlia opustili jeho stránky bez nákupu, nebo si prohlédli a koupili poslední autobiografii slavných osobností v daném měsíci, a také průměrný věk a rozložení mužů a žen v jednotlivých kategoriích. Údaje týkající se vašeho procházení jejich stránek a vašich osobních charakteristik jsou pak používány a kombinovány s dalšími podobnými údaji k vytvoření těchto statistik.
Zadavatel reklamy chce lépe porozumět typu publika, které interaguje s jeho reklamami. Obrátí se na výzkumný ústav, aby porovnal charakteristiky uživatelů, kteří s reklamou interagovali, s typickými atributy uživatelů podobných platforem, a to na různých zařízeních. Toto srovnání inzerentovi odhalí, že jeho publikum přistupuje k reklamám převážně prostřednictvím mobilních zařízení a je pravděpodobně ve věkovém rozmezí 45-60 let.
Informace o vaší aktivitě v této službě, jako je vaše interakce s reklamou nebo obsahem, mohou být velmi užitečné pro zlepšování produktů a služeb a pro vytváření nových produktů a služeb na základě interakcí s uživateli, typu publika atd. Tento konkrétní účel nezahrnuje vývoj ani zlepšování uživatelských profilů a identifikátorů.
Technologická platforma spolupracující s poskytovatelem sociálních sítí si všimne nárůstu počtu uživatelů mobilních aplikací a na základě jejich profilů vidí, že se mnoho z nich připojuje prostřednictvím mobilních připojení. Využije novou technologii k poskytování reklam, které jsou formátovány pro mobilní zařízení a které mají nízkou přenosovou rychlost, aby se zlepšila jejich výkonnost.
Inzerent hledá způsob, jak zobrazovat reklamy na novém typu spotřebitelského zařízení.Shromažďuje informace o způsobu interakce uživatelů s tímto novým typem zařízení, aby zjistil, zda bude možné vytvořit nový mechanismus zobrazování reklamy na tomto typu zařízení.
Obsah, který se vám v rámci této služby zobrazuje, může vycházet z omezených údajů, jako jsou webové stránky nebo aplikace, které používáte, vaše přibližná poloha, typ vašeho zařízení nebo obsah, se kterým interagujete (nebo jste interagovali) (například k omezení počtu zobrazení videa nebo článku).
Cestovní magazín zveřejnil na svých webových stránkách článek o nových online kurzech, které nabízí jazyková škola s cílem zlepšit zážitky z cestování do zahraničí. Příspěvky na blogu školy jsou vloženy přímo do spodní části stránek a jsou vybrány na základě vaší přibližné polohy (například příspěvky na blogu vysvětlující studijní plán kurzů jiných jazyků, než je jazyk země, v níž se nacházíte).
Mobilní aplikace se sportovním zpravodajství spustila novou sekci článků, které se týkají nejnovějších fotbalových zápasů. Každý článek obsahuje videa hostovaná samostatnou streamovací platformou, která ukazují nejdůležitější momenty z každého zápasu. Pokud video rychle přetočíte, lze tyto informace použít k výběru kratšího videa, které se přehraje jako další.
Udělením souhlasu s účely a funkcemi zde uvedenými dáváte nám i našim partnerům možnost: Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb, Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
Powered by CookieHub Consent Management
Někteří naši partneři zpracovávají osobní údaje bez vašeho svolení na základě oprávněného zájmu. Účely si můžete prohlédnout níže a po rozbalení uvidíte seznam partnerů, kteří si pro daný účel nárokují oprávněný zájem. Chcete-li vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu u jakéhokoli účelu níže, vypněte vedle něj přepínač.
Reklama, která se vám v rámci této služby zobrazuje, může vycházet z omezených údajů, jako jsou webové stránky nebo aplikace, které používáte, vaše přibližná poloha, typ vašeho zařízení nebo obsah, se kterým interagujete (nebo jste interagovali) (například k omezení počtu zobrazení reklamy).
Výrobce automobilů chce propagovat své elektromobily ekologicky smýšlejícím uživatelům žijícím ve městě po pracovní době. Reklama se uživatelům, jejichž přibližná poloha naznačuje, že se nacházejí v městské zóně, zobrazuje na stránce se souvisejícím obsahem (např. článek o opatřeních proti změně klimatu) po půl sedmé večer.
Velký výrobce akvarelových barev chce provést online reklamní kampaň na svou nejnovější řadu akvarelových barev, rozšířit své publikum, aby oslovil co nejvíce amatérských i profesionálních umělců a vyhnul se zobrazování reklamy vedle nesouvisejícího obsahu (například článků o tom, jak vymalovat dům). Počet zobrazení reklamy je zjišťován a omezován, aby nedocházelo k jejímu příliš častému zobrazování.
Informace o vaší aktivitě v této službě, jako je vaše interakce s reklamou nebo obsahem, mohou být velmi užitečné pro zlepšování produktů a služeb a pro vytváření nových produktů a služeb na základě interakcí s uživateli, typu publika atd. Tento konkrétní účel nezahrnuje vývoj ani zlepšování uživatelských profilů a identifikátorů.
Klikli jste na reklamu o „black Friday“ slevě internetového obchodu na webových stránkách vydavatele a zakoupili jste produkt. Vaše kliknutí bude s tímto nákupem spojeno. Vaše interakce a interakce ostatních uživatelů bude měřena proto, abychom znali počet kliknutí na reklamu, která vedla k nákupům.
Jako jedni z mála jste klikli na reklamu na slevu v rámci „mezinárodního dne uznání“ v internetovém obchodě s dárky v aplikaci vydavatele.Vydavatel chce mít k dispozici přehledy, které mu umožní zjistit, jak často si konkrétní umístění reklamy v aplikaci prohlížíte nebo na ni klikáte vy i ostatní uživatelé, zejména reklamu vztahující se k „mezinárodnímu dni uznání“, aby mohl sobě a svým partnerům (například agenturám) pomoci optimalizovat umístění reklamy.
Informace o tom, jaký obsah je vám zobrazován a jak s ním pracujete lze použít k určení, zda (nereklamní) obsah např. oslovil zamýšlené publikum a zda odpovídá vašim zájmům. Například zda jste si přečetli článek, shlédli video, poslechli podcast nebo se podívali na popis produktu, jak dlouho jste na této službě strávili a jaké webové stránky jste navštívili atd. To je velmi užitečné pro pochopení relevantnosti (nereklamního) obsahu, který se vám zobrazuje.
Přečetli jste si příspěvek na blogu o turistice v mobilní aplikaci vydavatele a následovali jste odkaz na doporučený a související příspěvek.Vaše interakce bude zaznamenána jako důkaz toho, že původní příspěvek o turistice byl pro vás užitečný a že vás úspěšně zaujal pro související příspěvek. To bude měřeno, abychom věděli, zda v budoucnu vytvářet další příspěvky o turistice a kam je umístit na domovskou obrazovku mobilní aplikace.
Bylo vám prezentováno video o módních trendech, ale vy i několik dalších uživatelů jste se po 30 sekundách přestali dívat. Tyto informace se pak používají k vyhodnocení správné délky budoucích videí o módních trendech.
Přehledy lze vytvářet na základě kombinace souborů dat (jako jsou uživatelské profily, statistiky, průzkum trhu, analytická data) týkajících se interakcí mezi vámi a ostatními uživateli s reklamním nebo (nereklamním) obsahem, aby bylo možné určit společné charakteristiky (například určit, které publikum je vnímavější k reklamní kampani nebo k určitému obsahu).
Majitel internetového knihkupectví chce obchodní přehledy ukazující podíl návštěvníků, kteří si prohlédlia opustili jeho stránky bez nákupu, nebo si prohlédli a koupili poslední autobiografii slavných osobností v daném měsíci, a také průměrný věk a rozložení mužů a žen v jednotlivých kategoriích. Údaje týkající se vašeho procházení jejich stránek a vašich osobních charakteristik jsou pak používány a kombinovány s dalšími podobnými údaji k vytvoření těchto statistik.
Zadavatel reklamy chce lépe porozumět typu publika, které interaguje s jeho reklamami. Obrátí se na výzkumný ústav, aby porovnal charakteristiky uživatelů, kteří s reklamou interagovali, s typickými atributy uživatelů podobných platforem, a to na různých zařízeních. Toto srovnání inzerentovi odhalí, že jeho publikum přistupuje k reklamám převážně prostřednictvím mobilních zařízení a je pravděpodobně ve věkovém rozmezí 45-60 let.
Informace o vaší aktivitě v této službě, jako je vaše interakce s reklamou nebo obsahem, mohou být velmi užitečné pro zlepšování produktů a služeb a pro vytváření nových produktů a služeb na základě interakcí s uživateli, typu publika atd. Tento konkrétní účel nezahrnuje vývoj ani zlepšování uživatelských profilů a identifikátorů.
Technologická platforma spolupracující s poskytovatelem sociálních sítí si všimne nárůstu počtu uživatelů mobilních aplikací a na základě jejich profilů vidí, že se mnoho z nich připojuje prostřednictvím mobilních připojení. Využije novou technologii k poskytování reklam, které jsou formátovány pro mobilní zařízení a které mají nízkou přenosovou rychlost, aby se zlepšila jejich výkonnost.
Inzerent hledá způsob, jak zobrazovat reklamy na novém typu spotřebitelského zařízení.Shromažďuje informace o způsobu interakce uživatelů s tímto novým typem zařízení, aby zjistil, zda bude možné vytvořit nový mechanismus zobrazování reklamy na tomto typu zařízení.
Obsah, který se vám v rámci této služby zobrazuje, může vycházet z omezených údajů, jako jsou webové stránky nebo aplikace, které používáte, vaše přibližná poloha, typ vašeho zařízení nebo obsah, se kterým interagujete (nebo jste interagovali) (například k omezení počtu zobrazení videa nebo článku).
Cestovní magazín zveřejnil na svých webových stránkách článek o nových online kurzech, které nabízí jazyková škola s cílem zlepšit zážitky z cestování do zahraničí. Příspěvky na blogu školy jsou vloženy přímo do spodní části stránek a jsou vybrány na základě vaší přibližné polohy (například příspěvky na blogu vysvětlující studijní plán kurzů jiných jazyků, než je jazyk země, v níž se nacházíte).
Mobilní aplikace se sportovním zpravodajství spustila novou sekci článků, které se týkají nejnovějších fotbalových zápasů. Každý článek obsahuje videa hostovaná samostatnou streamovací platformou, která ukazují nejdůležitější momenty z každého zápasu. Pokud video rychle přetočíte, lze tyto informace použít k výběru kratšího videa, které se přehraje jako další.
Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit o každé kategorii více a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou z vašeho prohlížeče odstraněny všechny soubory cookie přiřazené do této kategorie. Dále můžete vidět seznam souborů cookie, které jsou přiřazeny ke každé z kategorií a podrobné informace v prohlášení o souborech cookie.
Nutné soubory cookie
Některé soubory cookie jsou vyžadovány, aby byla zajištěna základní funkčnost. Bez těchto cookies nebude web fungovat správně. Ve výchozím nastavení jsou povoleny a nelze je zakázat.
Název | Doména | Prodejce | Doba vypršení |
---|---|---|---|
PHPSESSID | www.fandimefilmu.cz | 2 dny | |
cookiehub | .fandimefilmu.cz | CookieHub | 365 dny |
euconsent-v2 | .fandimefilmu.cz | CookieHub | 365 dny |
mid | .denik.cz | 365 dny | |
sid | .seznam.cz | 30 dny, 1 hodina | |
sid | .fandimefilmu.cz | 30 dny | |
cookiehub-ac | CookieHub | Trvalý | |
ts | .creativecdn.com | Paypal | 365 dny |
INGRESSCOOKIE | bh.contextweb.com | Relace | |
__cf_bm | .temu.com | Cloudflare, Inc. | 1 hodina |
google_auto_fc_cmp_setting | Google Advertising Products | Trvalý |
Preference
Preferenční soubory cookie umožňují, aby si webový server zapamatoval informace, díky nimž přizpůsobil vzhledu nebo chování webu každému uživateli. Mezi tyto informace může patřit ukládání vybrané měny, regionu, jazyka nebo barevného motivu.
Název | Doména | Prodejce | Doba vypršení |
---|---|---|---|
li_gc | .linkedin.com | LinkedIn Ireland Unlimited Company | 180 dny |
lidc | .linkedin.com | LinkedIn Ireland Unlimited Company | 1 den |
CONSENT | .bidswitch.net | Google Advertising Products | 1 hodina |
Analytické soubory cookie
Analytické soubory cookie nám pomáhají vylepšovat naše webové stránky shromažďováním informací a podáváním zpráv o jeho používání.
Název | Doména | Prodejce | Doba vypršení |
---|---|---|---|
uid | .adform.net | 60 dny | |
uid | .criteo.com | 390 dny | |
uid | .turn.com | 180 dny | |
bcookie | .linkedin.com | LinkedIn Ireland Unlimited Company | 365 dny |
uid | .adotmob.com | 180 dny | |
sp | .quantserve.com | Snowplow | 90 dny |
uid | .adx.opera.com | 365 dny | |
__utma | .fandimefilmu.cz | Google LLC | 400 dny |
__utmc | .fandimefilmu.cz | Google LLC | Relace |
__utmz | .fandimefilmu.cz | Google LLC | 182 dny, 12 hodiny |
__utmt | .fandimefilmu.cz | Google LLC | 1 hodina |
__utmb | .fandimefilmu.cz | Google LLC | 1 hodina |
_ga | .fandimefilmu.cz | Google LLC | 400 dny |
_ga_ | .fandimefilmu.cz | Google LLC | 400 dny |
Marketingové cookies
Marketingové soubory cookie se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami, které majitelům stránek umožňují zobrazovat relevantní a poutavé reklamy.
Název | Doména | Prodejce | Doba vypršení |
---|---|---|---|
__gfp_64b | .fandimefilmu.cz | Gemius SA | 395 dny |
_cc_cc | .crwdcntrl.net | Lotame Solutions, Inc | 270 dny |
receive-cookie-deprecation | .hit.gemius.pl | 395 dny | |
Gtest | .hit.gemius.pl | Gemius SA | 7 dny |
XANDR_PANID | .adnxs.com | 90 dny | |
uuid2 | .adnxs.com | 90 dny | |
tuuid | .bidswitch.net | BIDSWITCH GmbH | 365 dny |
tuuid_lu | .bidswitch.net | BIDSWITCH GmbH | 365 dny |
__gads | .fandimefilmu.cz | 390 dny | |
__gpi | .fandimefilmu.cz | 390 dny | |
__eoi | .fandimefilmu.cz | Google Advertising Products | 180 dny |
TestIfCookieP | .smartadserver.com | 365 dny | |
receive-cookie-deprecation | .smartadserver.com | 180 dny | |
IDE | .doubleclick.net | Google Advertising Products | 390 dny |
SEUNCY | .semasio.net | 365 dny | |
APC | .doubleclick.net | Google Advertising Products | 180 dny |
receive-cookie-deprecation | .doubleclick.net | 180 dny | |
CMID | .casalemedia.com | Casale Media | 365 dny |
CMPS | .casalemedia.com | 90 dny | |
CMPRO | .casalemedia.com | Casale Media | 90 dny |
ar_debug | .googleadservices.com | 90 dny | |
tuuid | .360yield.com | BIDSWITCH GmbH | 90 dny |
tuuid_lu | .360yield.com | BIDSWITCH GmbH | 90 dny |
um | .360yield.com | 90 dny | |
umeh | .360yield.com | 90 dny | |
DSID | .doubleclick.net | Google Advertising Products | 1 hodina |
TDID | .adsrvr.org | The UK Trade Desk Ltd | 365 dny |
TDCPM | .adsrvr.org | The UK Trade Desk Ltd | 365 dny |
ljt_reader | .lijit.com | 365 dny | |
khaos | .rubiconproject.com | 365 dny | |
audit | .rubiconproject.com | 365 dny | |
receive-cookie-deprecation | .rubiconproject.com | 90 dny | |
stx_user_id | .sharethrough.com | Sharethrough, Inc | 30 dny |
uids | .adnxs.com | 90 dny | |
uids | .ow.pubmatic.com | 90 dny | |
cto_bundle | .criteo.com | Criteo SA | 390 dny |
cto_bundle | .fandimefilmu.cz | Criteo SA | 390 dny |
uids | .4dex.io | 60 dny | |
ar_debug | .doubleclick.net | 30 dny | |
A3 | .yahoo.com | Yahoo EMEA Limited | 365 dny, 6 hodiny |
gid_CAESE | .ctnsnet.com | 365 dny | |
_tracker | .travelaudience.com | 396 dny | |
__mguid_ | .mediago.io | 365 dny | |
ADK_EX_11 | .adkernel.com | 14 dny | |
ADKUID | .adkernel.com | 30 dny | |
AnalyticsSyncHistory | .linkedin.com | LinkedIn Ireland Unlimited Company | 30 dny |
UserMatchHistory | .linkedin.com | LinkedIn Ireland Unlimited Company | 30 dny |
bscookie | .www.linkedin.com | LinkedIn Ireland Unlimited Company | 365 dny |
demdex | .demdex.net | Adobe Audience Manager, Adobe Experience Platform | 180 dny |
dpm | .dpm.demdex.net | Adobe Audience Manager, Adobe Experience Platform | 180 dny |
TapAd_TS | .tapad.com | Tapad, Inc. | 60 dny |
TapAd_DID | .tapad.com | Tapad, Inc. | 60 dny |
TapAd_3WAY_SYNCS | .tapad.com | Tapad, Inc. | 60 dny |
uuid | .adotmob.com | MediaMath, Inc. | 180 dny |
mc | .quantserve.com | Quantcast | 396 dny |
bito | .bidr.io | 394 dny, 20 hodiny | |
bitoIsSecure | .bidr.io | 394 dny, 20 hodiny | |
KCCH | .ads.pubmatic.com | 1 den | |
csync | .smartadserver.com | 30 dny | |
YSC | .youtube.com | Google LLC | Relace |
VISITOR_INFO1_LIVE | .youtube.com | Google LLC | 180 dny |
VISITOR_PRIVACY_METADATA | .youtube.com | Google LLC | 180 dny |
__Secure-ROLLOUT_TOKEN | .youtube.com | Google LLC | 180 dny |
ad-id | .amazon-adsystem.com | 270 dny | |
ad-privacy | .amazon-adsystem.com | 400 dny | |
viewer_token | .csync.loopme.me | 90 dny | |
sa-user-id | sync.srv.stackadapt.com | StackAdapt Inc. | 365 dny |
sa-user-id | .srv.stackadapt.com | StackAdapt Inc. | 365 dny |
sa-user-id-v2 | sync.srv.stackadapt.com | StackAdapt Inc. | 365 dny |
sa-user-id-v2 | .srv.stackadapt.com | StackAdapt Inc. | 365 dny |
sa-user-id-v3 | sync.srv.stackadapt.com | StackAdapt Inc. | 365 dny |
sa-user-id-v3 | .srv.stackadapt.com | StackAdapt Inc. | 365 dny |
tuuid | .company-target.com | BIDSWITCH GmbH | 396 dny |
tuuid_lu | .company-target.com | BIDSWITCH GmbH | 396 dny |
zuid | .zemanta.com | 90 dny | |
google_push | .bidswitch.net | BIDSWITCH GmbH | 1 hodina |
tt_viewer | .teads.tv | 364 dny | |
__mguid_ | .admaster.cc | 365 dny | |
pb_rtb_ev_part | .contextweb.com | 365 dny | |
pb_rtb_ev | .contextweb.com | 365 dny | |
UserID1 | .adfarm1.adition.com | 90 dny | |
_rxuuid | .1rx.io | Adform A/S | 365 dny |
everest_g_v2 | .everesttech.net | Adobe Inc. | 365 dny |
DotomiTest | .dotomi.com | 1 hodina | |
_rxuuid | .targeting.unrulymedia.com | Adform A/S | 365 dny |
obuid | .outbrain.com | Outbrain UK Ltd | 90 dny |
eud | .rfihub.com | 390 dny | |
ruds | .rfihub.com | Relace | |
rud | .rfihub.com | 390 dny | |
euds | .rfihub.com | Relace | |
_auid | .c.appier.net | 365 dny | |
_gu | .c.appier.net | 30 dny | |
__ktpct | .adsby.bidtheatre.com | BidTheatre AB | 1 hodina |
__kuid | .adsby.bidtheatre.com | BidTheatre AB | 7 dny |
uuid | .getrockerbox.com | MediaMath, Inc. | 30 dny |
ANON_ID | .tribalfusion.com | 90 dny | |
google_adsense_settings | Google Advertising Products | Trvalý |
Ostatní cookies
Soubory cookie v této kategorii ještě nebyly zařazeny a jejich účel může být v tuto chvíli neznámý.
Název | Doména | Prodejce | Doba vypršení |
---|---|---|---|
_cc_dc | .crwdcntrl.net | 270 dny | |
_cc_id | .crwdcntrl.net | 270 dny | |
_cc_aud | .crwdcntrl.net | 270 dny | |
pbjs-unifiedid | www.fandimefilmu.cz | 60 dny | |
pbjs-unifiedid_cst | www.fandimefilmu.cz | 60 dny | |
panoramaId_expiry | .fandimefilmu.cz | 7 dny | |
_cc_id | .fandimefilmu.cz | 270 dny | |
panoramaId | .fandimefilmu.cz | 7 dny | |
cto_bidid | .fandimefilmu.cz | 390 dny | |
Gdyn | .hit.gemius.pl | 395 dny | |
Gdynp | .hit.gemius.pl | 395 dny | |
X2FkdHJhY2tfZG1wbQ | trackad.cz | 20 dny | |
udid | .fandimefilmu.cz | 30 dny | |
c | .bidswitch.net | 365 dny | |
APNUID | .seznam.cz | 120 dny | |
id5 | .id5-sync.com | 90 dny | |
pbw | .smartadserver.com | 365 dny | |
sasd | .smartadserver.com | 1 den | |
pid | .smartadserver.com | 89 dny, 6 hodiny | |
sasd2 | .smartadserver.com | 1 den | |
criteo_userid | .seznam.cz | 120 dny | |
_ljtrtb_27 | .lijit.com | 365 dny | |
3pi | .id5-sync.com | 90 dny | |
_Amc_b | prebid.a-mo.net | 1 hodina | |
_Amc_s | prebid.a-mo.net | 1 hodina | |
_Amc_t | prebid.a-mo.net | 1 hodina | |
p_Amc_b | prebid.a-mo.net | 1 hodina | |
p_Amc_s | prebid.a-mo.net | 1 hodina | |
p_Amc_t | prebid.a-mo.net | 1 hodina | |
psd_amuid2 | .prebid.a-mo.net | 365 dny | |
sd_amuid2 | .prebid.a-mo.net | 365 dny | |
yieldmo_id | .yieldmo.com | 365 dny | |
audit_p | .rubiconproject.com | 365 dny | |
khaos_p | .rubiconproject.com | 365 dny | |
_amuts | id.a-mx.com | 1 den | |
amdt_t | .a-mx.com | 365 dny | |
amuid2 | .a-mx.com | 365 dny | |
pamdt_t | .a-mx.com | 365 dny | |
pamuid2 | .a-mx.com | 365 dny | |
_Amc_b | euw2-sync.a-mo.net | 1 hodina | |
_Amc_s | euw2-sync.a-mo.net | 1 hodina | |
_Amc_t | euw2-sync.a-mo.net | 1 hodina | |
_sv3_17 | .a-mo.net | 1 den | |
p_Amc_b | euw2-sync.a-mo.net | 1 hodina | |
p_Amc_s | euw2-sync.a-mo.net | 1 hodina | |
p_Amc_t | euw2-sync.a-mo.net | 1 hodina | |
psd_amuid2 | .euw2-sync.a-mo.net | 365 dny | |
sd_amuid2 | .euw2-sync.a-mo.net | 365 dny | |
amuid2 | .a-mo.net | 365 dny | |
pamuid2 | .a-mo.net | 365 dny | |
_Amc_b | sync.a-mo.net | 1 hodina | |
_Amc_s | sync.a-mo.net | 1 hodina | |
_Amc_t | sync.a-mo.net | 1 hodina | |
_sv3_7 | .a-mo.net | 1 den | |
p_Amc_b | sync.a-mo.net | 1 hodina | |
p_Amc_s | sync.a-mo.net | 1 hodina | |
p_Amc_t | sync.a-mo.net | 1 hodina | |
psd_amuid2 | .sync.a-mo.net | 365 dny | |
sd_amuid2 | .sync.a-mo.net | 365 dny | |
_sv3_15 | .a-mo.net | 1 den | |
_sv3_14 | .a-mo.net | 1 den | |
cto_bidid | Trvalý | ||
id5_storage_last | Trvalý | ||
cto_bundle | Trvalý | ||
r2b2-adagio | Trvalý | ||
goog:cached:topics | Trvalý | ||
_cc_id | Trvalý | ||
szn:idnts:cch | Trvalý | ||
r2b2-userid-topics-exp | Trvalý | ||
r2b2-userid-pwt-exp | Trvalý | ||
adtrack-lib-criteo | Trvalý | ||
sid | Trvalý | ||
id5_storage | Trvalý | ||
IH_LGCL_TS | Trvalý | ||
gads_privacy_sandbox_tcf_hash | Trvalý | ||
id5id_v2_4987809644176469 | Trvalý | ||
panoramaId_expiry | Trvalý | ||
panoramaId | Trvalý | ||
id5id_cached_consent_data | Trvalý | ||
r2b2-adagio-exp | Trvalý | ||
id5id_v2_signature | Trvalý | ||
dot_lastSession | Trvalý | ||
id5id_extensions | Trvalý | ||
id5id_privacy | Trvalý | ||
id5id_v2_2555074427273658 | Trvalý | ||
r2b2-userid-pwt | Trvalý | ||
r2b2-userid-topics | Trvalý | ||
adtrack-lib-criteo-expire | Trvalý | ||
id5id_privacy_exp | Trvalý | ||
id5id_cached_consent_data_exp | Trvalý | ||
id5_storage_exp | Trvalý | ||
id5_storage_cst | Trvalý | ||
AT-euconsent-v2 | Trvalý | ||
adform_id | .seznam.cz | 120 dny | |
G | .creativecdn.com | 365 dny | |
cid_ | .ctnsnet.com | 365 dny | |
mlcwc | .moloco.com | 365 dny | |
vst | .gumgum.com | 365 dny | |
ljtrtb | .lijit.com | 365 dny | |
_ljtrtb_83 | .lijit.com | 365 dny | |
partners | .adotmob.com | 180 dny | |
admtr | .admanmedia.com | 7 dny | |
ac_r | .admanmedia.com | 7 dny | |
test-cookie | .inmobi.com | 365 dny | |
iid | .inmobi.com | 365 dny | |
gob_cookie | .inmobi.com | 365 dny | |
csd | .bidswitch.net | 1 hodina | |
VP | .contextweb.com | 360 dny | |
V | .contextweb.com | 360 dny | |
gdpr | .contextweb.com | 30 dny | |
SCM | .smaato.net | 21 dny | |
SCMsas | .smaato.net | 21 dny | |
av-mid | .ads.avads.net | 400 dny | |
statid | .wp.pl | 400 dny | |
equativ | .pxl.iqm.com | 30 dny | |
iqm.retarget.uid | .pxl.iqm.com | 15 dny | |
browser_id | .rqtrk.eu | 7 dny | |
av-tp-bsw | .ads.avads.net | 2 dny | |
B | .blismedia.com | 365 dny, 2 hodiny | |
ssi | .sitescout.com | 365 dny | |
_ssuma | .sitescout.com | 30 dny | |
google_ama_settings | Trvalý | ||
google_ama_config | Trvalý |
Naše partneři jsou uvedeni níže. Informace ke každému partnerovi můžete rozbalit a zobrazit i upravit souhlas pro účely a funkce. Kromě toho můžete vznést námitku proti účelům zakládajících se na oprávněném zájmu.
Powered by CookieHub Consent Management