Komentáře 88

Imaginátor | Fandíme filmu
Imaginátor | 2017-12-02 00:37:30 | 0 0
Daniel
No, jelikož jsem JL neviděl, tak ke kauze knírek nemám co říct, nicméně jsem na internetu zachytil pár ''knírkových'' memíček s Cavillovým zaťatým psychopatickým výrazem, který mě bude strašit ještě hodně dlouho. Já si zkrátka stojím za tím, že po BvS a AoU neměli Whedon se Snyderem u JL co pohledávat. Nevím, jestli Whedon už je za zenitem, jeho milé malé nezávislárny, které dělal v pauzách mezi oběma Avengers jsou super, ale prostě pro dobro jeho fandů by ho už nikdo nikdy neměl pouštět k libovolné blockbusterové velkoprodukci. Od Snydera se mi líbili jenom Watchmeni a Sucker Punch, protože u prvního nebylo co zkazit a ten druhý obsahuje na něj nečekaně bohatou myšlenkovou nadstavbu, což já vždy ocením u sebevětšího filmařského nemehla, ale obecně mi nedělá problém Snydera vyignorovat, takže asi tak. A nenech se vysmát, ale i bez internetu zavřený mezi čtyřmi stěnami prostě poznám špatný film, když ho vidím, ale to není otázka knírků a špatného CGI, které bylo jasné už z trailerů, ale otázka (ne)vkusu a náročnosti každého diváka..
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-12-01 22:25:34 | 0 0
Daniel: no tak hodně scén ve filmu bylo jak vystřižených z AoU...a ano po 300, Watchmen, SP, MoS nebo BvS jde už vidět rukopis Snydera asi jako že poznám třeba rukopis Baye...a možná kdybych viděl Cavilla poprvé v životě ve filmu tak by mi přišel jen deformovanej ale protože vím jak vypadá protože jsem ho neviděl jen v MoS a BvS ale také UNCLE a Immortals, tak vím jak vypadá a když tam byl ten záběr na něj s digi ksichtem, tak jsem to viděl...jako je pravda že už Snyder dostal befel aby tam byly vtipy, takže věřím že některé z nich jsou vyloženě jeho, ale je tam plno scén které bych si fakt dovolil říct že nejsou...a i tak mi tam mnoho věcí připomínalo AoU
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2017-12-01 22:10:03 | 0 0
Danielo5: jsem sid coela jistej že po 300, Watchmanech, MoS, BvS člověk docela pozná když film je od Snydera než když jsou tam naroubovaný vtípky od dalšího člověka nebo od studia...a to s tim knírkem doufám nemyslíš vážně https://imgur.com/a/DjhD3
Danielo5 | Fandíme filmu
Danielo5 | 2017-12-01 21:48:59 | 0 0
Mě by docela zaujímala jedna věc a byl bych rád kdyby jste mi odpověděli po pravde. Některý z vás zde kritizůjí špatne zestřihanou stránku filmu a že jde o rukopis dvou režiséru a ten je ve filmů znát a ja se vás ptám,, je vaše kritika názorem vaši vlastní všímavosťí, anebo jen danej poznatek kritizujete jenom proto, že ona informace se o filmů dostala ven. Řeknu vám jedno experti a věřím, že ani jeden z vás by zde ze sebe nědělal chytrího, kdyby jsem váš všechny zavřel do jední mistnosti bez možností používat internet a vi by jste o JL neměli žádné informace a pak bych vám ten film půstil, tak věřím, že by jste nebyly ani schopní říct, zda Superman měl ve filmů digitálně odstranen knírek, či nikoli. Jednoduše řečeno některý z vás nejsou schopny vlastního názoru a vlastní dojmy z daného snímku hledají v mediálních informačných bublinách. Se nad sebou zamyslete a zkuste se na film kouknout očima normálního diváka a možná ten váš postoj kritizovat bude daleko více negatívní než záporní.
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-12-01 13:25:44 | 0 0
Roman nemusíš s tím souhlasit...to je to jediné co můžeš... naštěstí existují lidé s odlišným názorem než tvým...díky bohu za ně
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-12-01 12:54:25 | 0 0
nejlepším Supermanem Singerův Superman se vrací :D :D :D
Imaginátor | Fandíme filmu
Imaginátor | 2017-12-01 12:10:21 | 0 0
Já myslím, že tenhle článek přesně uhodil hřebíkem na hlavičku a potrefené husy již kejhají. Pro mne jakožto fanouška postavy je nejlepším Supermanem Singerův Superman se vrací a na tom se nikdy nic nezmění, tečka. Neříkám, že Muž z oceli je špatný (u mne za 6/10), když se ale dnes na všechny filmy DCEU podívám s odstupem, tak právě on jediný je dělaný s láskou a pro pobavení. Tohle je zásadní rozdíl mezi Marvelem a DC, zatímco u Marvelu i ze sebevětší kraviny(a že jich bylo nepočítaně) doslova sálá, že je dělaná s láskou, pro pobavení, pro fanoušky i náhodné kolemjdoucí, tak u DC se tenhle feeling hned po Muži z oceli vytratil a jejich produkty čpí pouze čistým kalkulem a láskou k penězům. DC zkrátka navždy ztratilo tu image dobré značky, ke které se vždycky divák rád a s chutí vratí, stačí se podívat na tržební výsledky JL. Co se té JL týče, tak tu jsem neviděl a ani nemám potřebu jí vidět, takže jí ani nemohu hodnotit. Ale minimálně po BvS mělo následovat odložení premiéry, okamžitý vyhazov Snydera a jeho manželky, okamžitý vyhazov Terria a za zvážení by jistě stálo přeobsazení Cavilla, Afflecka nebo Eissenberga, protože tihle jsou vážně mimo. Měl se vybrat nový a lepší režisér, napsat od začátku úplně nový scénář a třeba by pak vznikl film, na který bych se i třeba podíval, aniž bych si musel vyškubávat vlasy nebo se chytat za hlavu. Tohle všechno jsou důvody proč jsem spíše fanouškem Marvelu a dokážu k němu být i hodně kritický, což je něco, co by spoustě DC kids hodně prospělo. Takový je tedy můj názor.
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-12-01 10:23:55 | 0 0
?? Souhlasím
?? | Fandíme filmu
?? | 2017-12-01 10:12:59 | 0 0
To fimi: Thanos si presiel svojim digi vyvojom a vo finale bude jeho postava lepsie zvladnuta ako Steppenwolf to sa nehadam to je fakt. V clanku je napisane preco JL nedostala odklad aspon na pol roka ved ak by dc chcelo mohli vydat one-shoty s hrdinami aspon by ludi viac navnadili. Pre blu ray mozno pridaju sceny ale urcite nemyslim ze prepracuju efekty. Zial producenti su ako politici v prvom rade myslia na seba, oni vsetko robia najlepsie a pritom zabijaju potencial.
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-12-01 09:49:52 | 0 0
?? Jako snad kromě steppenwolfa s tebou souhlasím nicméně si stojím za svým...
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-12-01 09:37:40 | 0 0

?? pekne napisane a este k tomu doomsdayovi v BvS nebol este plne vivinuty tazke ked ho este dufam niekedy uvidíme tak tam sa vivine uz na badass uroven
?? | Fandíme filmu
?? | 2017-12-01 08:46:50 | 0 0
To fimi: nechcel som ich porovnavat cez schopnosti ale cez dizajn, teda vizualnu stranku ich konceptu :) a zaroven poukazat ze obe studia maju problem zo zaporakmi obecne. Abomination vs Doomsday - u mna ma plusko doomsday i ked vyzera sko trol, skoda ze mu pri premene nevyrastli vacsie ostne z kosti inak Abomination mal potencial kedze vedel rozpravat no nevyuzity zatial. Ares vs Mandarin - vzhladom na to ze obaja boli v prestrojeni a az vo finale sa ukazalo kto je kto tak Ares predviedol trosku vacsie "divadlo" Mandarin ma dost sklamal ze Kingsley bol nakoniec komik no. Enchantress vs Ladovy obor - dizajnom sa mi enchantress pacila viac aj tie jej premeny. Mozno sa zdala nevyrazna ale podobne vyhukana bola aj Diana ked videla pre nu neznamy svet a kto vie co by v nom robila keby ju ostatne postavy neposuvali dalej. Incubus vs robot z asgardu - obaja mi pridu ako nedokoncena praca rozhodne mali obaja vacsi potencial aj co sa ich vyobrazenia tyka. Steppenwolf mi pride ok i ked uvidim v 4k, paci sa mi hlas aj koncept vizualu. Proste "moderny cert" :D ziaden rohaty karel gott :DIronmonger sa mi pacil ako herec ale to brnenie no nic extra i ked podla predlohy.. whiplash sa mi pacil aj ako herec aj vizualne. Red skull a Loki su proste pozlatko mcu dobre vybrany herci a dobre zahrane postavy. Rovnako Zod bol perfektny! Lex sa mi prv pozdaval ako manipulator a myslim ze jeho cas este len pride a som zvedavy kam postavu posunie ale zatial mal len jeden film ako redskull - az na tu scenu s gumenym macikom bol ok
ghostriderrcz | Fandíme filmu
ghostriderrcz | 2017-12-01 07:19:19 | 0 0
Ano jak zde bylo mnohokrát zmiňované tak ať jste fanoušek DC nebo ne a ať se vám film líbil nebo ne tak je třeba brát fakta a přiznat si že to prostě byla sloučenina dvou lidí ono také co čekat když na filmu pracovali dva lidé se zcela odlišnými názory na to jak má film vypadat. A možná autor článku nemusel dávat do názvu slovo slepenec, ale uvědomte si že právě název článku rozhoduje u velké většiny čtenářů o tom zda článek rozkliknou a přečtou si ho nebo ne. A tenhle název svůj účel na tom aby na to kliklo co nejvíce lidí bezesporu plní na jedničku.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-11-30 23:58:32 | 0 0
Roman: pokud bude mít Batgirl úspěch, bude to pořád retard? no jo no, ve výsledku Whedon něco připravil a studio mu to mohlo trhnout a nechat předělat stejně jako to udělali se Snyderem...on Whedon zas takovej retard není...ale vím jak to myslíš ale jak řikal Gates, není to jen o jednom člověku
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-11-30 23:50:39 | 0 0

Fimi on robil na oblohe pri tom reaktore najprv bola temnejsia obloha ale ked prisiel retard whedon tak musela byt cervena sam hovoril ze ta 1 varianta bola lepsia ano pisal mi ze ked robim GoG 2 tak uz na tych efektov to zlato co tam vsade bolo a to hovoril ze to bude srajda toto je jeho stranka http://www.vladimirvalovic.com/

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest