Filmové upoutávky budou dražší než kdykoliv předtím

Filmové upoutávky budou dražší než kdykoliv předtím | Fandíme filmu
DC Films
Blíží se nálož trailerů pro Fantastickou čtyřku, Jurský svět 4 a další bijáky. Studia za ukázky vysolí nesmyslný balík.

Zase jednou jste obětmi podnadpisu, který přehání. Kdyby marketingová oddělení filmových studií nevěřila, že se placení drahých upoutávek vyplatí, tak by to nedělala. Nicméně pro nás běžné smrtelníky, co zamačkáváme slzu při pohledu na cenu másla, opravdu vypadá 8 milionů dolarů za třicetivteřinovou reklamu jako nesmyslná pálka. Právě tolik budou letos stát nejlepší reklamní sloty během amerického Super Bowlu, tedy nejsledovanější televizní události roku ve Spojených státech.

Loni se na vrchol ligy amerického fotbalu dívalo 127 milionů diváků, letos se očekávají podobná čísla. V době, kdy je publikum extrémně roztříštěné, jde o ohromné množství pozornosti, které si marketéři prostě nechtějí nechat ujít. Loni ceny za 30 vteřin na obrazovce atakovaly sedmimilionovou hranici, letos nejdražší sloty dosáhnou zmiňovaných 8 milionů a průměrná cena za jednu reklamu bude někde kolem 7,5 milionů. Takové rakety jsou dle předběžných informací ochotna vypláznou studia Disney, Universal a Paramount. Sony, Warner Bros, Netflix, Amazon MGM Studios, Lionsgate a Apple Studios si příležitost vypláznout balík nechají ujít.

Na jaké konkrétní ukázky se můžeme těšit? Disney bude propagovat nadcházející pohádky. Téměř jistě by se měl představit hraný remake animáku Lilo & Stitch, šanci mají také hraná předělávka Sněhurky a pixarovka Elio. S jistotou se prý předvede Fantastická čtyřka: První kroky, která by snad zároveň měla vedle půlminutového spotu zveřejnit online plnohodnotný trailer. Krom toho má šanci dostat ještě jedna další marvelovka. Asi by dávalo smysl, pokud by to byl ještě jeden další spot pro Captaina Ameriku: Nový svět, který má premiéru už týden poté a bude chtít vygradovat svou reklamní kampaň. Ale zcela vyloučit nejde ani to, že přednost dostanou Thunderbolts*.

Universal má nabídnout další ukázku pro hranou předělávku fantasy animáku Jak vycvičit draka a vůbec první ukázku slibuje nabídnout Jurassic World: Rebirth. Možná se prý představí i M3GAN 2.0. Studio Paramount se potom chystá ukázat akční komedii Novokain, příští Šmouly a Mission: Impossible – Poslední zúčtování. Podle některých klepů se může ukázat také špionážní Amatér a objevil se drb, že ukázku předvede také závodní F1. To by nicméně odporovalo výše řečenému – tedy že Warner Bros. a Apple chystají Super Bowl vynechat. Ale kdo ví, třeba upoutávka do televize nemíří skrze filmové společnosti, ale přímo skrze Formuli 1?

Jako každý rok platí, že se část insiderských informací ukáže nakonec jako chybná, ale souběžně se objeví také nějaké ukázky, které nikdo nečekal. A to jak během samotného Super Bowlu (v noci z 9. na 10. února našeho času), tak během celého Super Bowl víkendu. Kupříkladu během doprovodné akce zvané Puppy Bowl (kde po hřišťáku pobíhají štěňata) se má představit nová ukázka Supermana. Takže jestli máte rádi filmové trailery, tak nás od pátku 7. února se zvýšenou pravidelností navštěvujte a ukázky se postupně budou objevovat.

Titulní foto: Superman

Zdroje: Deadline I, II, THR, Asad Ayaz, Cryptic HD Quality

Související články

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2025 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest