Film Warcraft z roku 2016 nebyl úplným propadákem, na to, že šlo o videoherní projekt, byl relativně koukatelný. Ovšem, žádný velký zázrak to také nebyl, ať už je řeč o kvalitativní stránce, tak o tržbách. Ty se zastavily na částce cca 434 milionů dolarů, což se nemusí zdát jako málo, ale rozpočet byl 160 milionů dolarů a to znamená, že se sice film zaplatil a možná i něco málo vydělal, ale velké výnosy společnosti Universal Pictures nepřinesl.
Nezdá se tak, že by byl příliš pravděpodobný vznik celé trilogie, kterou měl velký fanoušek Warcraftu režisér Duncan Jones původně v plánu. Samozřejmě je zklamaný z toho, že další dva filmy zřejmě nebudou a mrzí ho i to, že jeho zpracování jedničky u fandů nerezonovalo tak, jak doufal.
Není tedy příliš reálné, že bude trilogie dokončena, ale Duncan alespoň naznačil, na co by se pokračování soustředila:
"Pro mě je to příběh o Gul´danovi a boji s falešností. O symbolu a kmeni, kterého byl [Durotan] vůdcem a který vzal pryč z jejich umírajícího světa a začal s ním budovat nový domov na planetě Azeroth. A k tomu by skutečně došlo skrze jeho malého syna, který by, jak zarytí fandové vědí, vyrostl v postavu známou jako Thrall. Takže by to bylo o tomto příběhu a o tom, jak orkové opustili jejich domov a založili nový domov na Azerothu. To byl příběh na tři filmy a já bych v tom chtěl pokračovat."
Jak ale bylo naznačeno, nevypadá to, že by další díly vznikly. Sám Duncan dal na Twitteru v minulém roce vědět, že šance nejsou dobré. Jeho plány se tak asi naplnění nedočkají.
Zdroj: Collider