Po slabším kousku to na závěr pojďme nakopnout s Bud Lightem. Ten přináší vtipnou reklamu ve stylu hrdinského fantasy eposu. Pod povrchem se však skrývá demagogický blábol. Postavičky v reklamě celou dobu hrozí tím, že konkurenti používají při výrobě kukuřičný sirup. Snaží se tak americké spotřebitele postrašit, protože kolem kukuřice se motá známé strašidlo GMO, a protože označení „kukuřičný sirup“ má většina Američanů spojené s fruktózovým kukuřičným sirupem. A průmyslově zpracovávaná fruktóza je podle řady průzkumů zdraví ještě méně prospěšná, než bílý cukr. Takže bu-bu-bu, dělá Bud Light. Sám přitom používá k výrobě svého piva sirup rýžový. Šetří na sladu tedy úplně stejně, jen s tím nikdo nikoho nestraší. Jestli by náhodou neměl nějaký český pivovar šoupnout do Států reklamu o tom, že do pořádného piva patří slad ječmenný bez aditiv, a že jakékoliv Light pivo je humus ;-)
A to nejlepší nakonec. Když už nemůžete zákazníky postrašit kukuřicí, prodejte jim nízkokalorické pivo přes Hru o trůny. Protože...Mountain pije Bud? Winter is Coming, a tak je jedno, co do sebe nafutrujete? Proč to nakonec všechno zapálí drak, neví ani Tyrion Lannister a ten přitom „Pije a ví“. Ale co si budeme povídat, zapálené drakem je všechno víc cool, takže Dilly! Dilly!