Komentáře 15

Danny F. | Fandíme filmu
Danny F. | 2017-08-07 15:48:44 | 0 0
Nečekal jsem nic převratného a taky jsem nebyl zklamaný. Film tak slabý že ani nevím co obsahoval. Snad nějaké sny? No jo já u toho usínal.
Jim | Fandíme filmu
Jim | 2017-01-30 06:16:49 | 0 0
Tak ja po kritikách a špatných recenzích už ani nedoufal a nakonec jsem rád že jsem viděl. Potěšilo mne že film přímo nekopíruje žádný z dílů a jde si více svojí cestou. Pro mne to mělo tu chuť assasinskou a opravdu jedine čeho je trošku škoda že záběrů stareho světa je vážně pomálu a nedá se tolik přilnout k postavám. Za mne 6 z 10
Krok | Fandíme filmu
Krok | 2017-01-25 09:10:54 | 0 0
Kryptoonan : onane ja jsem te netrolloval, ale chtel jsem te podporit.... I kdyz je ten film neuveritelne hloupej a pro tebe zivotni zazitek- proste nekoho si to najde....
Joser | Fandíme filmu
Joser | 2017-01-22 21:11:51 | 0 0
Assassin´s Creed, to je zejména zoufale nevyužitý potenciál mojí favoritky Marion Cotillard. A taky se tam motá Fassbender, no. Jinak je ten film neuvěřitelná sračka, která nedává sebemenší smysl. Předchozí Kurzelův počin Macbeth je u mě desítková záležitost, ale tohle bylo něco neskutečně hloupýho a amatérskýho 1/10...
zevlushka | Fandíme filmu
zevlushka | 2017-01-20 15:46:04 | 0 0
Já jako nehráč spokojena a chci jít znova a muž jako hráč lehce brblal ale negativní komentáře a čísla hodnocení taky nechápe. Komentáře se kterými se stotožňuji - Keoki
Red_Hood | Fandíme filmu
Red_Hood | 2017-01-19 21:07:34 | 1 0
Snad poprvé lituji, že jsem šel do kina...
Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2017-01-19 19:08:12 | 1 0
Nechci tu být za trolla nebo nějakého zaslepeného fandu, ale zkrátka se k některým názorům musím vyjádřit. Ne, že bych je chtěl shodit, ale pouze vyjádřit stejně jako vy k filmu...

Smash!: Ano, souhlasím, že ujmout se natáčení filmové adaptace hry bez toho, aby člověk původní hru hrál je docela na pováženou. Na druhou stranu (alespoň já mám takovou vizi), pokud si člověk stěžuje na děj, je třeba se asi obrátit na scénáristy. Protože když to (obrovským skokem) zglobalizuji a zjednoduším, tak režisér jen přenáší scénář do filmové podoby- ano, uvědomuji si, že to tak "černobílé" není, ale jistá nelogičnost argumentu tu je.
Co se týče toho, že film je málo jako hra... Ehm. Nevím, jestli bych se chtěl dívat na film, který by více vypadal jako gameplay na YouTube, než jako film. Nebo jestli bych tam chtěl vidět prvky jako to, že když si asasín sedne na lavičku, je rázem pro stráže neviditelný. Film zkrátka není hra a hra není film. Je důležité umět vytyčit ten rozdíl.

Martin:
Nejsem si jistý, jestli trollíš nebo ne, ale pokud argumentuješ (a myslíš to vážně) s nelogičností filmu, kvůli zápletce s trestem smrti, začínám chápat, proč se to lidem nelíbí. V tom filmu je více než zřejmé, že je to jeden velký komplot Absterga, aby hlavního protagonistu naprosto smazali ze všech záznamů, aby byl pro svět mrtvý a aby si s ním mohli dělat, co chtěli. A pokud veřejné publikum nechápe ani tenhle střípek skládačky, nedivím se, že pak nechápou události ve zbytku filmu.

Podtrženo sečteno, udělal jsem si konečně obrázek. Lidem vadí, že to není tuctový hollywoodský blockbuster. Je mi docela smutno z toho, že než by lidé ocenili to, že se film nebojí jít si vlastní cestou, raději ho jako stádo ovcí zadupou do země. Možná je ještě smutnější to, že kdyby byl film natočený tou ohranou cestou, smlsli by si "kritici" na tom, že film vlastně nepřináší nic nového a ztrácí se v záplavě hollywoodského klišé...
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2017-01-19 16:06:41 | 0 0
Za mě 4 z 10 více ani omylem

Ani jedna sympatická postava (ten otec té holky co dělala ten výzkum vypadá jak zombie ta holka je pro změnu zmalovaná více než hlavní herečka ve Stmívání) a celkově děj divný o logice nemluvit (pravděpodobnost, že zrovna jediný člověk, kterého mají popravit má geny jakéhosi maníka z asasínů je tak 1 ku miliardě nebo jednou je v roce 1450 nejspíše umře a pak světe div se ta samá postava je v roce 1650) Do toho se tam skáče z budov jak divé a připomnělo mě to Mária (ve hře to možná funguje ve filmu nikoliv)

To už i Princ z Persie písky času a Doom byl na větší úrovni než tohle

Podobné zklamání jako Warcraft, ale zatímco na Warcraft se klidně ještě podívám někdy tohle ani omylem
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-01-19 13:37:57 | 0 0
to už je lepší komiks AC než film, ten se alespon blíží hře
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2017-01-19 13:29:07 | 0 0
Film nekoresponduje se hrou ani na 90%. Já mám herní sérii Assassina opravdu velice rád, a tak mohu soudit onu podobnost i mnohé inspirace ve filmu obsazené, tento video-herní film má zkrátka podobný problém jako drtivá vetšina jiných herních filmú. . ze hry si bere jen hrubou kostru kterou v rámci filmu pro své vlastní úcely totálne pozmenuje a prepracovává zároven. . a to nejde ruku v ruce s púvodním herním nápadem povazovat za to nejideálnejší filmové ztvárnení. Celkem to nechápu, témer ve všech prípadech se dosud zádný herní film nesnazil o verohodnou adaptaci konkrétní hry. Neríkám ze film by mel kopírovat presné dejství jedné konkrétní hry, ale kdyz uz se daný film opovazuje vúbec vyuzívat tohoto nápadu ukotveného v púvodní hre, mel by na techto nápadech prímo stavet, a né jich jen letmo vuyzít. Rezisér trvrdil ze hru samotnou nikdy nehrál, pochybuji tedy o jeho informovanosti i rezisérských kvalitách obecne. . kdybych já osobne natácel film o konkrétní hre, to první co bych udelal by bylo, ze bych si danou hru alespon zkusil. Ale co vám tu budu povídat, pokud nemá rezisér zádný zájem o hru, jak moc asi usiluje o kvalitní film. . kdyz uz tedy né o film, který by práve díky té hre mohl být její kvalitní filmovou adaptací. Recept? Vezmete Animus, Assassina. . jednoho i více, pouzijte ikonické logo, lehce to promíchejte a máte tu verohodný film verne inspirovaný samotnou hrou. To, ze kazdý ucelený herní nápad se ve filmu stává necím jiným nez ve hre púvodne, to je presne ten dúvod kvúli kterému mají herní filmy stále ten samý problém. Co se techto herních filmú týce, jako jedinný nejverneji natocený herní film osobne povazuji první filmový Silent Hill, ten druhý nikoliv. Ano, i tento Silent Hill není 100% verohodný a verný své púvodní predloze, i pres radu odlišností jde však stále o jeden z nejpovedenejších video-herních filmú vúbec. Nebýt znalec techto her, verím ze bych si Assassina uzil o to více, bohuzel jako hrác si toto tvrzení nedovedu odpustit, šance na uspokojení herních fanouškú zde byla. . bohuzel, k uspokojení skalních fanouškú potrebujete trochu více nez jen obycejnou, letmou podobnost.
Kryptoonan | Fandíme filmu
Kryptoonan | 2017-01-19 11:29:24 | 0 0
Pro Trolla tu krmení nemám, promiň.
Krok | Fandíme filmu
Krok | 2017-01-19 07:24:12 | 0 1
Kryptoonan: to je v poradku, urcite si film par nenarocnych divaku ziska.
Kryptoonan | Fandíme filmu
Kryptoonan | 2017-01-19 01:18:30 | 2 0
Ne, ne a ještě jednou NE!
Mějte si na Assissins Creed názor jaký chcete, ale nebýt Příchozích, tak za rok 2016 jsem nepotkal tak silný film. A to nejen za rok 2016. Od Interstalleru nejsilnější zážitek u filmu (opět nepočítám Příchozí). Trhl jsem osobák v počtu návštěv v kině na jeden film na 4 návštěvy a když připočtu mou nerozlučnou drahou polovičku, která je Assassins Creed nepolíbená (maximálně tak mým hodně zředěným žvatláním o Eziovi) a právě ona mě tam dotáhla po 3. a po 4, a to prosím velice DŮRAZNĚ podotýkám, že ona nejradši Kurosawu a Italské velikány z let 70. a 80., přičemž jí dostat na Marvelovku je Mission Impossible.
Nechci nikomu nutit, že se jedná o filmový skvost, ale Šifra mistra Leonarda dostala od kritiků taky strašně za uši a dnes potkáte málokoho, kdo si nehraje na to, že sežral filmový svět, aby o ní nehovořil jen v superlativech.
Assassins Creed je opravdu filmová vytříbenost, která si na nic nehraje, trhá zaběhnutá holywoodská dogmata a klišé na cucky a buduje hodně silný odraz reality. Tak jak se chovali Templáři v čele s Jeremy Ironsem přesně kopíruje chování lidí, kteří se snaží usilovat o nadvládu světa jako šedé eminence. A o vylíčení 15. století v dobách inkvizice ani nemluvě.
Hehue | Fandíme filmu
Hehue | 2017-01-19 00:25:06 | 0 0
Já jsem člověk, který je schopen užít si mnohé filmy i přes nízké hodnocení a většinou jsem ten, kdo kritizuje kritiky za kritizování filmu. Na Assassina jsem se celkem těšil a kvůli vlažným recenzím jsem neměl žádné nezdravé očekávání, které by ve finále uškodilo. Jenže jak jsem schopen bránit i například těžké béčko jako Velkou činskou zeď, tak po shlédnutí Assassin's Creed se mi tedy nic bránit nechce. Ať je příběh, důležitější v současnosti než v minulosti jakkoli důležitější, rozhodně je podaný neskutečně nudně, ospale, dvakrát jsem v kině málem usnul a negativní dojem ve mně nechává i to, že tam není jediná sympatická postava. Normálně mám Michaela Fassbendera hodně, hodně rád, ale v téhle roli se mi prostě nelíbil, celkově byla postava Calluma Lynche napsaná dost divně. Marion Cotillard mě s jedním jediným univerzálním výrazem na celý film vyloženě srala a nevyužitý Jeremy Irons už jen tak nějak vyšuměl. Popravdě jsem byl těmi sekvencemi ze současnosti tak ukolébaný, že mě už nějak nenaplňovaly ani ty dobré akční parkour scény a film neměl absolutně žádné finále. Jestli se za něj považuje rvačka s bachaři nebo vražda Jeremyho Ironse, tak to se za něj sice považovat může, ale já odcházel z kina silně nespokojen. I Suicide Squad nebo takové Inferno mi přišlo koukatelnější, než tohle, a to byli Harley Quinn a spol veeelké zklamání. Jediný film, který za mě zlomil kletbu filmů podle videoher je Warcraft, který sice není nijak dokonalý a ve finále je to taky jedno velké drahé béčko, ale je to zdaleka nejlepší videoherní film.
Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2017-01-18 22:04:14 | 0 0
Ne, nechápu to. Kde se bere ta negativita. Čtu názorů a názorů, recenzí a recenzí a snažím se pochopit, co se vlastně lidem na tomhle filmu nelíbí. Vesměs je to tedy převaha příběhu v současnosti a "nelogičnost". Co se té současnosti/minulosti týče řekl bych, že minulost převažuje ve hrách především kvůli hratelnosti, ale hlavní děj se odehrává v současnosti. Se kterou mimochodem tvůrci her v poslední době neví jak pracovat, protože je současnost z logických důvodů značně nehratelná. Ale ten nejzajímavější příběh je vždycky v současnosti. Takže z tohohle hlediska koukat na další historický film, který se prakticky nikam neposune, protože jsou dějiny již tak nějak dané a nemění se... Ne děkuji. Byl by to další otřepaný film s otřepanou zápletkou.

A co se týče té nelogičnosti. Tady je těch názorů spousta a na spoustu "nelogických" situací. Nebudu slepě tvrdit, že je film bez sebemenší chyby, ale nějaké větší nelogičnosti jsem nenašel. Asi tak jako v každém druhém filmu.

Chápu, že film nemusel sednout každému, ale takhle (globálně) nízké hodnocení si dle mého názoru absolutně nezaslouží. A jestli se opravdu nedočkáme pokračování (což jak tak koukám, tak asi opravdu ne- i když jeden nikdy neví), viním z velké části kritiky, kterým se film podařilo shodit dříve, než si veřejnost stihla udělat vlastní obrázek.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Assassin’s Creed

21.12.2016 | USA, Velká Británie, Francie, Hong Kong, Malta, Tchaj-wan
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný
Info o filmu
Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest