Peter Jackson: Při natáčení Hobita jsem nevěděl, co dělám
Napsal: Petr Slavík - (Anarvin), 19.11.2015 17:32
- Recenze filmů
- Poslední komentované
12
ČLÁNEK
| 21.11.2024 20:58
1
ČLÁNEK
| 21.11.2024 07:50
2
ČLÁNEK
| 20.11.2024 17:23
1
ČLÁNEK
| 20.11.2024 15:25
5
ČLÁNEK
| 20.11.2024 15:17
JAR: 100% souhlas.
namíru Guillermově vizi a Peter chtěl točit svou vlastní a domrvil co mohl,jednoduše velké ego,měl vzít co bylo a ne si takhle dělat starosti.Nakonec celej Hobit,nedopadnul příliš dobře.
Už dříve jsme se ale mohli dočíst, že digitální triky souvisely s rozhodnutím točit ve 48 FPS - digitální triky v tom obrazovém formátu často vypadaly lépe než kulisy, na jejichž věrnost byly kladeny extrémní nároky - při sebemenšjí nepřesnosti vypadaly ve filmu jako...kulisy.
A potom je tu zmiňovaný rozhovor s Mortenssenem, ve kterém herec mluví o tom, že jak se digitální technologie rozvíjely, Jackson do nich byl víc a víc zamilovaný. Natočil celého animovaného Tintina a při natáčení Hobita je v dokumentech ze zákulisí vidět, jak ho bavila třeba práce se simul-cam a celková volnost, kterou mu virtuální prostor dává.
Nejspíš tedy půjde o součet vícero faktorů.
Anarvin : Nemyslíš, že by za přílišné použití CGI v trilogii mohl i limitovaný čas a lidé z Wety prostě neměli čas vyrábět tolik kostýmu, lokací, pozadí či rekvizit ? Nebo je výroba kostýmu a reálných rekvizit rychlejší než vyrobit počítačový efekt ?