Komentáře 27

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-07-22 09:43:06 | 0 0
To jsem taky četl a viděl, parádní, další provázání. Ještě by tam mohl být Mobius
Rodann | Fandíme filmu
Rodann | 2024-07-22 05:58:52 | 0 0
Postava z Lokiho potvrzena v nové ukázce:

https://www.reddit.com/media?u…
Lamarr | Fandíme filmu
Lamarr | 2024-07-21 08:11:59 | 0 0
antikantik je dokazom ze existuje multiverzum. On proste videl ine filmy ako my... nie je z tohto sveta. Ja som zvedavy na DP3 aj Cap 4ku. Vcera som prvy raz videl Echo a co ja viem celkom ok to bolo, urcite som sa viac vzil s Mayou nez s Kahhori. Snad Daredevila nepoondia
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-07-20 12:20:39 | 0 0
Tak já předpokládám že zde se hodně vysvětlí právě v DP3 a následně v F4. Začíná se z toho stávat seriál Lost
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2024-07-20 12:11:31 | 0 0
Rodann: Já jsem to u X-Menů asi nikdy neřešil, ty věci co si odporovaly jsem prostě příjmul (sice mě štvaly ale co už), protože tvůrcům v tomhle ujel vlak a oni se na to vysrali. Teďka se na ty nesrovnalosti dá klidně aplikovat MCU logika a všechno se neodehrává na hlavní časové lince Fox-verse, ale v nějaký alternativních realitách a třeba Deadpoola jsem bral, že stojí trochu mimo.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2024-07-20 12:07:51 | 0 0
Fimi: Tak že neznáme Kangovu motivaci úplně jako problém nevidím (navíc osud Kanga a jeho další použití je taky ve hvězdách) - U Thanose se to prozradilo taky až vyloženě před IW v rozhovorech, ale jinak se počítalo s jeho komiksouvou motivací. Oni tu hrozbu prodávali zkrz Kameny když odhalovali co jsou zač to úplně stačilo + byla Thanosova přítomnost cítit v pozadí (ikdyž nebyl vidět). Teďka ale diváci ani nevědí že Multiverse je ta hlavní zápletka a v pozadí není cítit větší hrozba. Oni naházeli hromadu problému do budoucna, hromadu naznačeného že spolu něco možná souvisí (deset prstenů + náramky = Kangova technologie?) a je to hrozně rozháraný - a to souvisí s tím jak píše, že to působí málo propojeně.

Teďka mají jedinečnou šanci konečně divákům prodat hlavní zápletku atd., tak snad to dopadne dobře. A taky ještě hůl nelámu, ale já si najdu čas to usledovat všechno a tak na to nahlížím s pozice random diváka.
Rodann | Fandíme filmu
Rodann | 2024-07-20 11:48:42 | 0 0
Nevím, jak to vnímali ostatní, ale já jsem doteď (než se to potvrdilo v tom zveřejněném popisu 1/4 filmu) nebyl 100 % přesvědčený, že DP1 a 2 se odehrávají ve Fox-versu, tedy v minulosti vzhledem k Loganovi. A to že se v D&W bude používat “sling ring” s kameny času a reality tomu chaosu moc nepomůže… dřív nebo později bude třeba nějaký restart.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2024-07-20 11:48:40 | 0 0
Antik: Člověk co potřebuje aby film byl jak pro největšího debila, bude o Endgame tvrdit, že je výplach? Endgame je film hlavně o ději, postavách a jejich pocitech a o tom jak se vyrovnat s prohrovou. Ty se máš na ty postavy naladit a pokud možno to prožívat s nima a chápat je (protože je znáš už 10 let). Akce je podřadný prvek, který dostaneš na konci za odměnu. Duna je taky dějová a o postavách.

A hrozně se pleteš. Ti ostatní co napíšou že se jim to nelíbilo, napíšou velice srozumitelně proč se jim to nelíbilo a jejich argumenty člověk chápe. Ty ale napíšeš není děj (tomu se u tebe vždycky směju), není akce, nejsou kozi a zadky, tak je to špatný (ty jsi totiž nikdy žádnu pořádný argument dohromady nedal, jen ty věci schazuješ jako největší buran). A v tom je ten rozdíl mezi tebou a ostatníma a proto není problém se s ostatníma o tom bavit. Takže ne nejsou jako ty, ty jsi v tom sám.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-07-20 11:44:07 | 0 0
Martsebe tak s tím souhlasím, ty podmínky by měly být už dávno daný a dále být rozváděny jako s Kameny a Thanosem. Doposud vlastně není jasný, co vlastně Kang chce. Jako v Lokim krásně a konečně některé věci vysvětlili ale de facto každý druhý filmy by měl něco dále rozvést a naznačit. Taky mě trochu štve že není nic co by filmy po Endgame spojovalo. V prvních dvou fázích to byl Coulson a SHIELD. Ve WV přišel Hammer a dál se neobjevil, pak se nějak stanovili podmínky multiverze a zase dál nic a tyhle podmínky se moc nedodržují...tak uvidíme. Pořád jsem nad tím nezlomil hůl
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2024-07-20 11:35:26 | 0 0
Fimi: Tak je ale rozdíl v nevyřešené otázce - kdy se k nim MCU ale pomalu vrací (viz. Shang-Chi a Mandarin a teďka Cap 4 s Leaderem a Betty). Ale Multiverse je hlavním děj celé současné ságy a lidi by to mělo mít zaháčkované a hladové po dalším objevování co bude dál a kam to celé spěje. Infinity Sága to udělala geniálně a jednoduše - tady je 6 šutrů a ten velký fialový čahoun je chce. Bylo tam to napětí kdy se objeví další Kámen a hlavně naznačovaní co za průser bude až je získá všechny.

Multiverse je ale prezentován hrozně vágně - už jenom z prezentovaného by v Marvel filmech měly být Paralelní světy (MoM, NWH) a alternativní reality (Endgame, Loki) dvě různé věci. A ano Monica je v jiném vesmíru a tím pádem by mělo nastat Zkřížení, ale pak je otázka nastane když se daná osoba v tom Paralelní světě nikdy nevyskytovala? Podle reakce Marie v potitulkové scéně to vypadá, že ta dceru nikdy neměla. A pokud Deadpool a Wolverine zkončí v MCU tak Zkřížení musí nastat určitě a pokud potom přivedou F4 tak taky - nehledě na to, že Strange už jednou s jiným Vesmírem způsobil.
antikantik | Fandíme filmu
antikantik | 2024-07-20 11:27:59 | 1 1
Martsebe : Ano Endgame je 3 hodinový výplach bez akce , menší akce je hned na začátku kdyz zabijou Thanose a pak nejvetsí akce je az v uplnym záveru pri finalní bitce která je hroznýho CGI a bordelu a kdybych Endgame a Dunu měl srovnat s Venomem a Madam Web tak ty si oba filmy zaslouží oskara a Endgame a Duna max. Zlatýho bludistáka ...

Duna je narocnejsí pomalejší jak píses.. a bez akce a právě proto se mi nelíbí a když to napíšu je zle takže mě milý Martsebe zajímá jak tedy hodnotíš lidi který Dunu nazvaly taky odpad - jak tedy nazýváš lidi co napsali ze po hodině z kina odešli kvuli nudě ? jak nazveš chlapa kterej se na to doma díval se svojí fenou a u filmu usnul kvuli nudě ?

zajímá mě to protože když to napíšu já tak napíses : ze potrbeuju neco barevnyho a aby se něco hejbalo .. ale tak tim pádem muj príteli tohle tedy potrebujou i lidi co tohle o Duně napsali ne prece ? hm ....

Víš kolik je na světě lidí kterým se víc líbila Web - Venom víc nez Duna a Endgame ? zajímalo by mě jak ty a Fimi takový lidi oslovujete a co si o nich myslíte .. o lidech co napíšou že Duna a Endgame jsou píčoviny ale Web a Venom 2 se jim libili víc .... poslouchám tě Martsebíku ..
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-07-20 11:17:37 | 0 0
Rodann, martsebe, tak v MCu je tolik od začátku už tolik nevyřešených neobjasněných linek a otázek že už ani nedoufám že to vysvětlí.

Incursion by mělo dle této teorie nastat i jak se Monica dostala do jiného vesmíru na konci Marvels. Nerad bych se dostal do fáze xcu kde jeden film popíral ten předchozí
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2024-07-20 11:11:01 | 0 0
Rodann: To je přesně ono jak píšu níže - oni tam nadhodí nějakou další věc co souvisí s Multiversem a to nemají pořádně vysvětléné to předtím. Ale podle toho vagního mála by to mělo být jak píšeš a žádný rozdíl to udělat nemělo a to jenom v rámci toho Fox-vesmíru. Pokud by tam tohohle Wolverina dotáhnul z úplně jiného vesmíru, tak by zcela jasně podle toho co se říkalo v MoM mělo nastat Zkřížení.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-07-20 10:57:13 | 0 0
Martsebe nejsem si jistej zda Antik udrží pozornost aby to přečetl celé, že pochopí text který píšeš už vůbec pochybuji, používáš moc souvětí.
Rodann | Fandíme filmu
Rodann | 2024-07-20 10:37:34 | 0 0
Pořád jsem zvědavej, jak vlastně do filmu (a MCU) zakomponují ten “anchor” koncept. Když Logan umřel, dřív nebo později musí i celý Fox-verse. Neznamená to ale, že když si tam Deadpool přivede Wolverina z jiné reality, vytvoří se nová časová linka (dle Endgame) a události v Loganovi se tak stejně stanou a ten (původní) svět tak-jako-tak zanikne?

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest