Komentáře 15

Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-01-19 21:02:56 | 3 0
Jde o to, že byli v Holywoodu nějak vyvážený misky. Disney jede totálně na jistotu a žádný riskantní kroky, kterých udělal Fox ročně několik dělat Disney nebude. Samozřejmě může se to rozmělnit teď mezi Universaly, Sony, Warnery a Paramounty a v závěsu je Lionsgate, ale Foxové byli Foxové... samozřejmě nemůžeme přehlídnout Netflix, nově Apple a taky Amazon. Ty filmy s rozpočtem kolem 100 mega už dneska padají rovnou na streamovací služby. Když si zaplatíš Reynoldse a Baye tak to zas tak černě nevypadá... ale stejně k čertu s Disneym :D

Oficiální důvod proč filmovou divizi Foxu Murdochové prodali byl, že nechtěli soupeřit v dnešní šílený době kdy si každý studio musí pořizovat vlastní streamovací služby a celkově přestali mít zájem o segment filmu. Což je i důvod proč odprodali jen filmovou část a proč se musí filmový studio přejmenovat.
Zas tak špatně ale na tom 20th Century Fox nebylo a Fox Searchlight nemělo konkurenci. Kdo je na tom totálně mizerně tak to je Paramount.
HulkTomas | Fandíme filmu
HulkTomas | 2020-01-19 20:21:25 | 0 0
Chápu ty co truchlí nad Foxem ale ukáže čas zda Disney opravdu udělá to co udělá podle Vašich předpovědí a pokud se tak vskutku stane pak je to obrovská škoda a nemyslím to ironicky protože já věřím tomu že ty Rka točit budou další věc pokud tím vykrádáním myslíš počítačově udělané pohádky jako kráska a zvíře Lví král a ostatní tak já s tím problém nemám proč by se tihle ikonické animáky nemohli novému publiku představit takto hlavně když na to mají jak finance tak technologie. Pravda je také to že nejsem zas takový nerd abych věděl úpně vše co měli foxové v plámu co podělali a co zas udělali dobře ale povězte mi kdyby to studio bylo jen tak dobré jak říkate tak proč ho prodávali a co se týče star wars tam je vina vicemeně na vsech stranach.
RobbDavis | Fandíme filmu
RobbDavis | 2020-01-19 19:06:45 | 1 0
Tohle bude(a musí) mrzet každého fanouška filmu. Tedy i mě...

Karel: Naprosto s Tebou souhlasím.

HulkTomas: Hele...samozřejmě je pravda, že Foxům se až tak moc poslední dobou nedařilo, ale soudit to pouze na základu komiksového žánru je holá slepota...nic ve zlym, neútočím na Tebe. Co Ti chci říct je to, že Fox přinesl desítky filmů. Filmů. které nikdo jiný ven nepouštěl a filmů, které Disney NIKDY točit nebude. Nezapomeň, že se profilují jako rodinně-zábavná společnost a to bude mít enormní vliv na vše ostatní...jako MCU taky jednou skončí. Stejně tak se může stát, že to lidi prostě omrzí a každý film už nebude vydělávat takové peníze jaké se hlavounům líbí. A pak to prostě utnou...A pak teprve přichází na řadu TEN Disney a jeho originální produkce jako filmového studia...podívej, jak krásně teď vykrádájí sami sebem to je zoufalost...kde je originalita ? Aspoň trochu...???... Při jejich dnešních praktikách se děsím dne, kdy vyčerpají to, co dělají teď...Teď vynech komiksárny...Viděl jsi od nich někdy kulervoucí akční film? Temné sci-fi? Naturalistický horor? Syrové psychologické drama s přesahem k zamyšlení?...Ja si prostě nevybavuji nic takového teď...
Ale třeba se pletu. A to by pro nás bylo jedině dobře. Ale zatím mě nic nepřesvědčuje o opaku toho co si myslím teď..první co mě zajímá je, jak bude vypadat Planeta Opic.
Mimo jiné..všechny Epizody Star Wars I-VI vznikly pod Foxem...a hle Disney...já teda s novou trilogií zýdnej velkej problém nemám, ale je to trefný přiklad, řekl bych,,,

Ale jinak jsme přišli o hodně. O HODNĚ....Den Nezávislosti, Logan, Le Mans 66, Pravdivé Lži, Revenant, Opice,Vetřelci, Hoffa, Titanic, Moucha, Muž v Ohni...no je toho hodně, spousta filmů mého dětství...

To všechno bude chybět. Mám na mysli jako tu rozmanitost, kterou na trh přinášeli..
Ale jak říkám...třeba se pletu...
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2020-01-19 17:42:56 | 0 0
Zajímalo by mne, zda budou měnit znělku, nebo ji ponechají...
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2020-01-19 17:35:26 | 0 0
Fimi: Avatara nezjebou... Nemají jak. Přeci jen to má snad plně v rukách James Cameron, u kterého by si snad studio nijak nedovolilo brblat... Fakt je taky ten, že James Cameron připravuje několik pokračování Avatara už přes 10 let, tím chci říct, že pochybuji, že někdo po více jak 10 letech za Jamesem přijde a řekne "Ne, ne ne. Takto to nebude, bude to takto.".. To by musela "jo být" povaha, aby toho byli lidé schopní... A zrovna Avatar je dle mého značka silně spjata s Jamesem Cameronem. Kdyby on měl nějaký problém s Disneym, mohl by snad jít o dům dále, a realizovat/dorealizovat to tam.

Kingsmani? To už je věc jiná... Tam opravdu k nějakému "pojeb a dojeb" momentu může teoreticky dojít. Záleží v jakém rozsahu. Může tam akorát tak dojít k nerealizaci nějakých projektů, nebo nějakém přepisování určitých projektů za nějakým cílem. Ovšem například R-kové filmy by při Disneym neměly být probém... Disney přece jen tu značku "20th Centrury" mít bude. Tím pádem může mít R-kové filmy označené takto.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-01-19 16:23:10 | 0 0
Já jsem zase rád že se nemusím bát že by disney posrali značku Alien, tu si Fox posral sám... Ovsem bojím se o Kingsman, Avatara a samozřejmě další... Fox nejsou jen xmeni a F4
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-01-19 16:05:27 | 3 0
No pěkný, jenže filmy nejsou jen komiksový subžánr... a Foxe může mít nerad jen člověk, co se o filmy zajímá jen do míry komiksových filmů a i takový člověk musí Foxe uctívat jelikož díky jejich práci na X-menech se otevřel komiksový žánr první Holywoodský lize. Vyjádřit svůj názor je supr věc, ale ještě lepší je vnímat zpětnou vazbu.
Všichni víme, že Disney samotnou koupí Foxe (snad jen dočasně) zabil a hodlá vydojit jen zajetý značky. Co snad neposere bude Searchlight... ale Foxové všeobecně posílali do kin hodně odvážný snímky a nevím kdo zaujme jejich místo. Jako kdyby to znamenalo, že se zmátoří Paramounti, tak řeknu ok, ale to by se musel stát snad zázrak, aby začali zase do kin dodávat několik kvalitních filmů ročně.
HulkTomas | Fandíme filmu
HulkTomas | 2020-01-19 15:18:53 | 0 0
Tak jako já sem napsal subjektivní názor a kde berete jistotu že se ty kvalitní filmi nebudou točit dál pod Disney . já prostě Fox nemám rád za to co natocili v rámci comicks žánru to že natočili jiné různě kvalitní filmi beru nekteré sem viděl a líbili se jiné ne. Jestliže máte nejaké zpravy o zrušených projektech dejte mi vedet já vím asi o dvouch které byli por Mně nezajímavé.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2020-01-19 13:54:21 | 1 0
Karel: Přesně. Fajně řečeno.
HulkThomas: Achjo... Vždyť neexistují jen "superhero" filmy... Filmy jako Ford vs Ferrari, Kingsman série, Ad Astra, Jojo Rabbit, Bohemian Rhapsody, Alita: Battle Angel, Zlý časy v El Royale, The Greatest Showman, The Martian, série Maze Runner, The Revenant, Úsvit Planety Opic, Vražda v Orient Expressu, Red Sparrow....atd atd... Mohl bych klidně dále pokračovat. To jsou podle tebe sračky, nebo ne moc kvalitní filmy?? To asi ne, že ne... Vždyť těch kvalitních filmů dokázal opravdu Fox natáčet docela dost.
Soudit studio jen kvůli pár špatným filmům s X-Meny a F4 je fakt úplně mimo... Btw, zapomněl jsi třeba na Logana, nebo na 2 díly Deadpoola?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-01-19 12:38:02 | 0 1
A mně je to úplně jedno
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-01-19 12:06:01 | 4 0
Ano Fox v posledních pár letech posral pár komiksových filmů, proto zrušíme celý klasický hollywoodský studio... protože celý studio se hodnotí podle úspěšnosti komiksových filmů z poslední pětiletky... čert vem, že to studio redefinovalo komiksový žánr v kinech a otevřelo cestu celému MCU. Krátkozrakost, krátkozrakost kolego. Stejná krátkozrakost jako u tebou kritizovaného studia lišáků
KasparekCZ | Fandíme filmu
KasparekCZ | 2020-01-19 12:00:09 | 0 0
Velká škoda. Fox, jaký jsme doteď znali, mi bude chybět.
HulkTomas | Fandíme filmu
HulkTomas | 2020-01-19 11:19:10 | 0 4
Karle upřímně s tebou nesouhlasím Fox nevytvářel aspon podle mého subjektivního názoru poslední dobou moc kvalitní filmy takže žádná škoda Disney má šanci vdechnout některým značkám druhý dech v připadě FF asi už třetí a X Meni za mně byla nejlepší puvodní triologie takže tak.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2020-01-19 10:22:53 | 4 0
Chápu, že kvůli faktu že se neprodal celý Fox, tak muselo dojít k přejmenování... nicméně i tak ať shoří Disney v pekle :D
DanielFF | Fandíme filmu
DanielFF | 2020-01-18 22:55:18 | 1 0
R.I.P. 20th Century Fox, budeš nám chybět

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest