Komentáře 20

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-05-03 12:45:47 | 0 0
GeraltzRivie: U toho kamene času je to IMO dost sporné, protože takhle "selektivně" jsme zatím vždy viděli v MCU vracet jen věci, nikoliv lidi (ani Vision nebyl člověk a neměl jejich omezení a zranitelnost). Jakmile šlo o vracení lidí (konec prvního Strange), vracel se čas v celku, ačkoliv i tam by klidně šlo jednotlivě vrátit jen ty mrtvé, které Strange chtěl zachránit. Z nějakého důvodu to ale neudělal a v tom je IMO zakopaný pes. Jako jo, asi máš pravdu, že by to možná šlo, ale osobně si myslím, že by to zanechalo následky, o které by opravdu nikdo nestál. Nemluvě o tom, že to už by byla opravdu hodně líná scénáristická berlička a myslím si, že z autorského pohledu je daleko lepší se do toho vůbec nepouštět a udělat "chybu" jen v tom, že tuhle možnost postavy prostě pominou jako příliš rizikovou, než do toho jít a řešit pak nekonečnou řadu logických lapsů v podobě "a proč nevrátili tohle a tohohle, a tuhle... korunovanou kritikou za příliš okaté a primitivní řešení deus ex machina.

A pokud jde o ty portály, tak tam si myslím, že ten portál na vzdálenost planet udělat jde a v EG ho Strange určitě použil, ale neudělal to sám. Peter přeci říkal něco v tom smyslu, že se Strande "spojil" s ostatními mágy, což podle mě mohl udělat jen nějak skrze svou vlastní mysl, nebo cestováním různými těmi "realitami", popřípadě posláním obrazu (podobně jako komunikoval např. Loki v A1 s tím divnym ufounem od Thanose) a ty potřebné portály na velké vzdálenosti pak tvořili společnými silami, které se logicky násobí. V IW na to byl sám (nemluvě o tom, že Strak s ním jít tak jako tak nechtěl, takže další snahy pak už byly bezpředmětné).

Ale s tím kamenem času naprosto souhlasím, ten už určitě mít nebude. Ale vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby na jeho místo v tom náhrdelníku přišlo to pravé oko o kterém toho tolik namluvili fanoušci komiksů, kteří nebyli tenkrát spokojeni s tím, že ho v MCU nahradil kámen. A ani bych se nedivila, kdyby se ukázalo, že původně tam to normální oko bylo, ale v nějakém okamžiku v minulosti ho nahradili kamenem, aby ho mohli lépe a bezpečněji střežit a oko někam dočasně ukryli.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-05-03 12:41:39 | 0 0
Kdo by mohl být nový arci padouch?
Kvůli cestování v čase by to mohl být Kang nebo Immortus, protože není Time stone a vlastně všechny Kameny, mohl by to být Dormammu ale také jiné bytosti, např Cyttorak, ale taky Beyonder. Protože představí Eternals, mohli by to být Celestials...

Jediná zbraň proti dormammuovi je zničena čili pakt mezi Dormammu a Strangem padá...
GeraltzRivie | Fandíme filmu
GeraltzRivie | 2019-05-03 07:07:22 | 0 0
Emma: A ještě mě zaujala jedna věc, kterou jsi tu kdysi řešila v rámci IW. A sice otázku, zda Dr. Strange je schopen tvořit portály skrze různé planety. Čímž by byla vyřešena otázka bitvy s Thanosem na Titanu. Víme že v IW Dr. Strange diskutoval se Starkem jak se vrátit domů, přičemž alternativu portálu nevyužili. Proč tedy v Endgame ve finální bitvě, je vytvoření portálu zcela bezproblémové pro návrat Strange, Spidermana atd?
GeraltzRivie | Fandíme filmu
GeraltzRivie | 2019-05-03 06:59:56 | 0 0
Emma: Dle principů kamene času oživení Tonyho navrácením času nemusí způsobit navrácení času jako takového, viz Vision v IW. Stačilo by ''lokálně'' vrátit čas v Tonym samotném. Nicméně asi píšeš správně, že tím pádem by to způsobilo cosi zlého, nicméně se domnívám, že o Thanose by už nešlo, protože ten by oživen nebyl. Pravděpodobně by to mohlo způsobit lavinu jiných katastrofických událostí, které by mě docela zajímaly. Proč Tony nemůže být oživen?

A ještě mě zaujal jeden fakt, a sice, že Dr. Strange už vlastně nemá a nikdy zřejmě mít nebude kámen času, jelikož byl v té naší realitě zničen. Co tedy bude předmětem filmu Dr. Strange 2?
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-05-02 23:17:06 | 0 0
Wendy: Když pominu následky, které má každé zneužití kamene času mít, tak patrně proto, že by tím sice na chváli zachránili Tonyho, ale pak by následovala jejich hromadná "asistovaná sebevražda" plus vybití celého vesmíru. Spolu s Tonyho skonem by totiž museli vrátit všechno, včetně zničení Thanose a jeho armády a pak by opět byli tam, co ve chvíli, kdy se Tony obětoval (a s němým souhlasem DS tak naplnil jedinou možnou vítěznou budoucnost, ze všech těch milionů možností). Jiná možnost, jak Thanose porazit, nikdy neexistovala, takže jo, kdyby použili kámen času, Tony by žil... dokud by Thanos nerozmetal přeživší Avengers a znovu neluskl. Pak už by nežil nikdo a to mi teda jako moc výhodné řešení nepřijde...

RobbDavis: Já bych s tím Buckym, jakožto jasným řešením, nebyla zase tak hrrr. Sice má nadlidskou sílu, ale taky má za sebou roky zneužívání Hydrou a ve společnosti, před níž se roky dobrovolně schovával, nemá úplně nejlepší pověst. Zodpovědně posoudit, jak moc (ne)vhodný materiál na nového idealistického hrdinu a celosvětový mírový symbol Capova formátu to v MCU světě je, mi tudíž přijde jako trochu větší logistický problém, než smést to bez uvažování ze stolu s odůvodněním "jde o trapné upřednostnění menšin". I když chápu, že se to nabízí a je to snazší a rychlejší, než se nad tím pozastavovat.
RobbDavis | Fandíme filmu
RobbDavis | 2019-05-02 19:11:38 | 0 0
Fimi a všem ostatním díky, že jste se zabývali mým dotazem.
TransisThor: Tvá odpověď dává smysl asi no...

Oni si totiž vytvořili naprosto kouzelný most na vysvětlení všeho možného svým pojetím cestování v čase, ale nějaký věci by to prostě vysvětlit chtělo...si mysím teda. Cokoliv zůstane nevysvětleno do toho se pak rýpe a hledají se chyby....mě se to líbilo, opravdu dost. Nikdy na filmech neřeším hnidopišské kraviny, ale tady mě pár věcí takhle trklo během filmu, proto se ptám a jdu s tím sem :). + to že štít měl dostat Bucky a to naprosto bez debat a řešení nějakých politických, dnes moderních, kravin.
Wendy | Fandíme filmu
Wendy | 2019-05-02 16:53:48 | 0 0
Me by spise zajimalo, proc nepouzili kamen casu kdyz Tonny zemrel? To uz ty kameny ztratili svou moc po lusknuti? To urcite ne, kdyz v IW Thanos lusknul a pote pouzil kamen prostoru k uniku..
Josef246 | Fandíme filmu
Josef246 | 2019-05-02 14:32:00 | 0 0
Souhlasim s tebou. Vystizny a jednoduchy vysvetleni.
Rysak | Fandíme filmu
Rysak | 2019-05-02 13:16:02 | 0 0
Martin: mě se teda vůbec nezdá, že by tu bitvu nějak extra vyhrávali, rukavici ztratili hodněkrát a jen s ožehlým ocasem ji Thanos nezískal... ok, kdybychom vzali potaz, že by to vyhráli, tak by jich tam půlka pochcípala (nebýt lusknutí, tak by to rocket určitě nepřežil)
Taky existuje easy vysvětlení: protože 1:14milionům vizí co viděl Strange
Mě se celkem líbilo, jak omezili síly celkem OP postav: Thora jsme viděli, Strange tam musel držet vodu, Hulk byl takovej méně zuřivej, takže slabší; cpt Marvel tam Thanos výborně sundal kamenem

No každopádně je tam spoustu věcí, které lidi budou řešit ještě dlouho
Mě přijdou úsměvné věci jako třeba: antman zabliká autem a CA se zeptá jestli ho někdo vidí a Valkyrie mu odpoví, že se mu to nebude líbit... to jako tam jako valkyrie napochodovala se sluchátkem v uších, ale to jsou takový kravinky
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-05-02 13:09:03 | 2 0
Ty výtky ohledně vraceníkamenů v jiné podobě a hlavně ohledně Capova cestování mezi planetami čtu skoro všude a absolutně nechápu, kde se berou :-). Především teda ta ohledně Capa. Vždyť v tom filmu bylo jasně a několikrát řečeno i ukázáno, jak to cestování fuguje. Že ti, co cestují musí nejdřív skočit do kvantové říše a z ní pak určitým "oknem" (bodem, který vyhledá ten GPS náramek od Tonyho) do času a místa, kam chtějí. A zpátky to samé. Pokaždé se jde přes kvantovou říši, takže pro Capa nebylo absolutně nic jednoduššího, než prostě skočit z plošiny do kvantové říše, pak dejme tomu do "okna" vedoucího NY během bitvy v A1, pak zase zpátky do kvantové říše a pak třeba do "okna" na Asgard, potom zpět do kvantovky a hup do okna vedoucího na Vormir atd. Nemusel vůbec cestovat vesmírem (jako Clint a Natasha), protože měl dostatek Pymových částic a mohl si skákat srkze kvantovku kolikrát chtěl, což oni nesměly. Tečka. Jasný jak facka, ne?
A ta podoba a vracení kamenů... já nevím, ale proč by mělo vadit, že Teserakt najednou už není kostka, ale kamínek? Ono to, že to byla kostka, bylo za dobu, co byl v MCU nějak důležité? Ovlivňovalo to nějak jeho dějiny? Neřekla bych. A stejně tak kámen mysli, ten přeci taky mohla Hydra zkoumat i vyndaný z žezla a Ultron ho pak stejně vypreparoval, tak co? A kámen duše nejspíš Cap odevzdal Red Skullovi (což bych teda chtěla vidět :-)) a ten ho zase vrátil do toho magického procesu výměny za duši. Orb vrazil buď na podstavec (pomocí nějakého udělátka od Shuri, nebo Rocketa), nebo ho klidně nechal ležet vedle, protože Star Lordovi bude fakt fuk, kde ho najde, kámen času odevzdal Prastaré do ruky no a Aether píchnul zpátky Jane (což bych teda taky chtěla vidět, jak ji tam chudinku naháněl nejdřív mluvící mýval a pak chlápek ve spandexu :-D). Jako jo, byla to docela fuška, ale nějak tam nevidím nic, co by bylo nutně třeba dovasvětlit, nebo co by porušovalo řečená pravidla a snižovalo zážitek z filmu...
Lamarr | Fandíme filmu
Lamarr | 2019-05-02 12:03:46 | 0 0
v 50 rokoch Wanda ani Vision neexistovali nie? Podla mna to bude daka jej vizia alebo ako to povedat fatamorgana.. neviem necham sa prekvapit :D
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2019-05-02 10:42:43 | 0 0
WandaVision se má odehrávat v 50 letech mám pocit, že tu byla novinka tak, že to bude prequel.

Spoiler Mě spíše přijde, že ten Iron Man lusknout ani nemusel jelikož tu bitvu vyhrávaly a Thanose by časem porazily, ale zase chápu, že to chtěly emotivní.
Rysak | Fandíme filmu
Rysak | 2019-05-02 10:10:36 | 0 0
Lamarr: já si myslím, že na Asgard apod mohl použít skok s kamenem prostoru nebo si vzal 20 zmenšených věcí nebo prostě jakkoliv mimo záběr
Rysak | Fandíme filmu
Rysak | 2019-05-02 10:02:21 | 0 0
RobboDavis: Ancient One to relativně vysvětlila: když vzali kámen, tak vytvořili z dané reality novou alternativní realitu (ancient nechtěla kámen vydat, protože věděla, že bez šutru by v realitě pochcípalo spoustu lidí), ale tím že ty kameny vrátí, tak tu alternativní linku vymažou a napraví tok času

Hele mě ta logika s časem úplně stačila, abych nemusel mlátit hlavou o zeď... nebylo to tak podstatný v tom filmu


Každopádně, ikdyž mi všechno stačilo, tak dobrá otázka byla od TranciseThora: jak vrátili šutry v původní formě - tedy jak z kamene prostoru udělali zase krychli :D

Ale třeba předání štítu nepovažuji za politickou korektnost, ale prostě tah marvelu... kdyby udělali novýho CA, tak to bude mít čísla jak BP beztak, nehledě na prodej figurek apod... každej chtěl vidět předání štítu, každej chtěl vidět CA s kladivem jak z komixu, no a takových pomrknutí a splnění fanouškovských vlhkých snů bylo víc

Ale třeba mě zaujalo jak udělali vedlejší linku pro Lokiho a tudíž jeho seriál - geniální
A su zvědavej na WandaVision, jestli si ho Wanda nějak vyčaruje nebo jak to udělá
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-05-02 09:55:13 | 0 0
Protože vše co se změnilo v minulosti je dál jen alternativní realitou a na přítomnost to nemá vliv...to vrácení kamenů do původní podoby a míst mohli ukázat...ale tak nějak to udělat museli...

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest