Původem guatemalský herec Oscar Isaac může být hrdý na svoji novinku Moon Knight, která momentálně sklízí pozitivní recenze. Na premiéře si jej odchytil reportér z IGN a zeptal se jej na další projekt s výraznou fanouškovskou základnou: Jak to vypadá s Metal Gear Solid?
Optimistické je, že projekt stále žije, nebyl zrušený. Ale tím asi pozitivní zprávy končí. Oscar reportérovi řekl, že tvůrci pořád ještě hledají příběh. Jasně, to je určitě lepší, než kdyby se filmaři pustili za každou cenu do nějaké rychlokvašky. Zároveň ale platí, že pokud se v tuhle chvíli vymýšlí námět, tak vlastní natáčení je v nedohlednu.
Naposledy, když jsme o filmu psali, tak existoval scénář od Dereka Connollyho, ale ten se zjevně někomu ze zúčastněných nepozdává. A nepůjde jen o kosmetické vady, když se podle Isaaca hledá příběh. Herec je k projektu připojený už skoro rok a půl, režisér Jordan Vogt-Roberts už přes šest let a stále jsme více méně na mrtvém bodě.
Celý filmový Metal Gear nás tak pořád láká pouze na sadu zveřejněných výtvarných návrhů, které vůbec nevypadají zle a prohlédnout si je můžete dole v galerii.
Metal Gear Solid je videoherní série s kořeny ještě v osmdesátých letech. Celosvětový fenomén se ze značky stal po hře z roku 1998. Ta měla jako první trojrozměrnou grafiku, orchestrální hudební doprovod, plně namluvené postavy a velké množství poutavých příběhových pasáží. Agent Solid Snake se ve hře vydává na aljašskou základnu zachránit rukojmí a prověřit nukleární teroristickou hrozbu. Aby to nebylo jednoduché, tak se do situace zapletou klonování, obří mech (člověkem pilotovaný bitevní robot), ninja kyborg, šaman, hypnotizér a spoustu dalších netradičních elementů. Celá hra byla nabitá emocemi a zrodila velkolepou ságu vyprávěnou napříč generacemi, která se věnovala zákulisní manipulaci chodu dějin, kontrole toku informací, šlechtění dokonalých vojáků a řadě dalších témat.
Foto: Výtvarné návrhy pro chystaný film
Zdroj: IGN