Adam Sandler je i přes několik velice dobře přijatých dramatických rolí stále obecně znám především jako autor hromady nekvalitních a hloupých komedií. Přestože je díky tomuto herec mezi filmovými nadšenci často zesměšňován, jedna věc se musí uznat. A to sice, že mají jeho filmy jednoduše obrovský úspěch a pravidelně dokáží velice úspěšně přilákat širokou veřejnost.
Výborně si vedou zejména v posledních letech, kdy se exkluzivně dostávají na Netflix, který se Sandlerem před několika lety uzavřel dlouhodobou spolupráci. Ta se vyplácí jak herci, který si z ní odnesl pěkně mastný šek, tak i samotnému streamovacími gigantovi. Sandlerovy snímky se na platformě obecně těší výborné sledovanosti a výjimkou není ani novinka Hubieho Halloween, ve které se komik podíval na zoubek oblíbenému americkému svátku.
Snímek v zásadě kopíruje Sandlerův zažitý formát a alespoň podle reakcí kritiků se opět o žádný zázrak nejedná. To však opět nezabránilo divákům v jejich zájmu. O Hubieho Halloween je mezi předplatitely Netflixu dokonce takový zájem, že se podle nových statistik ve Spojených státech stal jeho vůbec nejsledovanějším původním filmem v letošním roce. Na této pozici vystřídal erotické drama 365 dní. Za úspěchem s největší pravděpodobností také fakt, že velká část amerických dětí zůstala místo tradičního koledování doma kvůli koronavirové pandemii. Odlehčená halloweenská komedie se tedy pro mnoho rodin nejspíše stala jasnou volbou.
Zdroj: Variety