Martin Scorsese se v poslední době rozhodně nebojí obrovských produkcí. Jeho poslední snímek, loňský The Irishman, nabobtnal hlavně kvůli drahým omlazujícím efektům do takových rozměrů, že jeho rozpočet narostl do monstrózních výšin. Někdy se hovoří o 159 milionech dolarů, ale občas se proslýchá, že byl film ještě dražší. Tento fakt před lety donutil společnost Paramount upustit od distribuce projektu, což Scorseseho vedlo k hledání nového investora, kterého nakonec našel až ve streamovacím gigantovi Netflix. Nyní to vypadá, že by se mohla situace opakovat i v případě jeho dalšího snímku - Killers of the Flower Moon.
Stejně jako tehdy v případě Irishmana legendární režisér pracuje i na své připravovaném westernu se studiem Paramount. A i tentokrát si pro natáčení vyžádal naprosto gigantický rozpočet, který dokonce převyšuje hranici 200 milionů dolarů. Už dříve se tedy spekulovalo, že by se projektu měl alespoň v nějaké podobě znovu podílet Netflix. Aktuální zpráva, kterou přinesl The Wall Street Journal, tuto zvěst přiživuje a dodává další detaily.
Paramount by si skutečně měl svou účast v produkci a distribuci rozmýšlet. Scorsese tudíž podle všeho ohledně financování přišel do kontaktu hned s několika velkými společnostmi, mezi jinými například Universalem nebo MGM. Jako nejpravděpodobnější potenciální kandidáti na převzetí distribučních práv však aktuálně působí dvě společnosti. Jednak je již dříve zmiňovaný Netflix, zájem by však prý měl mít i Apple, respektive jeho streamovací služba Apple TV+. Doteď však není jasné, jak se Paramount ve výsledku rozhodne a zda se na projektu například nebude podílet alespoň v koprodukci.
Killers of the Flower Moon je adaptací románu z pera Davida Granna. Příběh se odehrává v Oklahomě a měl by pojednávat o nevysvětlitelných vraždách indiánů z kmene Osadžů (Osage) v době, kdy byla na jejich území objevena bohatá ložiska ropy. Na případ se brzy zaměří vyšetřovatelé z FBI, aby rozkryli pavučinu lží a korupce. V hlavních rolích se objeví Leonadro DiCaprio a Robert De Niro.
Zdroj: The Wall Street Journal