The Tale (Příběh)
Snímek Příběh, inspirovaný vlastní životní zkušeností filmové tvůrkyně Jennifer Fox, je sondou do paměti jedné ženy, která je nucena přehodnotit svůj první sexuální vztah. Zcestovalá novinářka a profesorka Jennifer žije se svým přítelem závidění hodný život v New Yorku. Dokud však její matka neobjeví příběh, který Jennifer napsala v sedmé třídě, a v němž líčí svůj “zvláštní” vztah se dvěma dospělými trenéry. Při čtení zažloutlých stránek “Příběhu” si Jennifer uvědomí, že zašifrované detaily, které sepsala před čtyřiceti lety, tak docela neodpovídají jejím vzpomínkám. Hluboce otřesená Jennifer je přesto odhodlána sladit svou verzi událostí s pravdou a rozhodne se oba trenéry vyhledat. Po návratu na koňskou farmu v Karolíně, kde se toho tolik odehrálo, se probudí Jenniferino neohrabané, ale houževnaté třináctileté já, a láskyplné příběhy, které si celá desetiletí namlouvala, se začnou rozplývat.
Laura Dern podává další silný výkon, tentokrát ve snímku, který se věnuje zneužívání dětí a represe vzpomínek. Původně byl film natočený pro kina, ale chňaplo po něm HBO. Namísto oscarové nominace pro Dern přišla nominace na Zlatý glóbus a cenu Emmy.
Dragged Across Concrete (Na špatné straně)
Otupělý policejní veterán Ridgeman a jeho náladový mladší kolega Anthony jsou suspendováni ze služby poté, co do médií unikne videozáznam jejich svérázných metod. Bez prostředků a velkých šancí se oba zatrpklí muži vydají do kriminálního podsvětí, aby učinili spravedlnosti zadost. Mezitím je v jiné části města propuštěn z vězení mladý zločinec Henry Jones a zjišťuje, že jeho matce a postiženému bratrovi hrozí vystěhování. Ve snaze najít způsob, jak jim pomoci, se obrátí na kamaráda z dětství jménem Biscuit, který ho představí nelítostnému kriminálnímu bossovi, jehož ambiciózní plány jej postaví do přímého konfliktu s oběma policejními odpadlíky.
S. Craig Zahler se profiluje jako tvůrce drsných a nekompromisních akcí a kriminálek. Po Kosti a skalpu a Bloku 99 natočil s Melem Gibsonem a Vincem Vaughnem Dragged Across Concrete. Snímek často jde skutečně až na hranu toho, co je ještě divácky únosné a podle mnohých je kritikou, nebo dokonce výsměchem přehnané politické korektnosti. To pro někoho může být pobuřující, pro druhého přinejmenším zajímavě provokativní, pokud ne vyloženě zábavné.