Forma, jakou v posledních několika letech konzumuje filmy se celkem razantně mění. Hlavně s příchodem streamovacích platform vedených Netflixem se totiž pozornost diváků začíná pomalu ale jistě přesouvat z kinosálů do pohodlí jejich domovů. Tento trend se nedávno rozhodla sledovat studie, která se zaměřila na nejpopulárnější značky dneška, aby zjistila jaký podíl lidí potřebuje vidět nové snímky co nejdříve na velkém plátně a jaký si raději počká a podívá se ze svého gauče. Výsledky vás možná překvapí.
Za zmínku stojí hlavně rozdíl, co se největších komiksových vydavatelů týče. Zatímco si totiž marvelovky nechá ujít v kinech 66 % respondentů, u DC je to 73 %. O ještě větším čísle, konkrétně 75 %, se pak bavíme v případě světa Harryho Pottera a Fantastických zvířat. O něco lepší podíl návštěvníků kin si pak připsaly Star Wars, které se chlubí stejným výsledkem jako Marvel, tedy 66 % ve prospěch streamovacích služeb.
Celkově pak z výzkumu vyplývá, že by se na nové filmy chtělo na streamovacích platformách dívat 65 % dotázaných. A to není všechno, najdou se i další zajímavé výsledky. Streamovacím platformám například podle všeho nejvíce fandí členové generace X (preferuje je 73 % z nich). 92 % lidí navštíví kino alespoň jednou ročně, 50 % pak alespoň jednou měsíčně.
Co vy? Preferujete při sledování filmů pohodlí domova nebo dáváte přednost velkému plátnu? Podělte se o svůj názor v komentářích.
Zdroj: Flixed