Světy filmu a videoher se víc a víc proplétají. Pohyby postav využívají technologii motion-capture, grafika her se mílovými kroky blíží k realistickým filmovým trikům a do her se zapojuje víc a víc známých herců. Před časem Jon „Punisher“ Bernthal propůjčil nejen svůj hlas, ale i tvář videohře Ghost Recon: Breakpoint, kde si střihl úhlavního záporáka. Příští duben pro změnu potkáme v Cyberpunku 2077 Keanu Reevese.
Proto si naši pozornost rozhodně zaslouží také Death Stranding od uznávaného japonského vývojáře Hidea Kojimy, který nám dal sérii Metal Gear Solid. Po odchodu ze studia Konami si Kojima založil vlastní studio Kojima Productions, kde začal pracovat na svém dalším počinu. První ukázka se objevila v roce 2016 na veletrhu E3 v Los Angeles, kde vyvolávala víc otázek než odpovědí. Auru tajemnosti si Death Stranding drželo opravdu perfektně a ani z dalších videí si člověk nebyl pořádně jistý, o čem v té hře jako půjde a spíš se mu dralo na jazyk: „ jako to se tam bude jenom chodit?".
Příběh se odehrává v postapokalyptické budoucnosti, kterou způsobila nevysvětlitelná událost zvaná Mrtvý příliv (Death Stranding). Tímto k nám začaly pronikat duše mrtvých a náš svět, jak jej známe, skončil. Zbytky lidí přežívají v izolovaných městech nebo spíše podzemních bunkrech. Přesně do takových opevněných usedlostí se musí hlavní hrdina přes počáteční neochotu vydat a pokusit se lidstvo sjednotit dohromady.