V minulosti o problematických filmech vycházely po letech čtenářsky pikantní knihy. V současnosti je všechno okamžitě k dispozici online a filmoví profesionálové internet aktivně využívají ve svůj prospěch. Jakmile nějaký snímek v kinech pohoří, je jen otázkou času, kdy se někdo z produkce k potížím vyjádří (anonymně) pro velké hollywoodské zpravodaje, ve snaze zachránit si pověst, či naopak dát za uši těm, kteří potíže (alespoň z jednoho úhlu pohledu) způsobili. V podobných situacích je vždy dobré mít na paměti, že jde o jednostranný pohled na věc, který dost možná část příběhu vynechává a jinou část zdůrazňuje víc než je zdrávo, ale i tak jde o zajímavý náhled do hollywoodského zákulisí.
Co jsme se čerstvě dozvěděli o přípravách Mužů v černém: Globální hrozbě? Jak se dlouho proslýchalo a na webu jsme vás informovali, studio Sony dlouho zvažovalo sloučení značky se sérií 21 Jump Street. V jednu chvíli byla na stole i regulérní čtyřka s Willem Smithem a Tommym Lee Jonesem, jenže takový film byl studiem vnímaný jako strašně drahý a neperspektivní – příště by se stejně muselo řešit, kam dál sérii směřovat. Na cross-over ale nakonec také nedošlo. Už sám o sobě byl nápad riskantní – mohl současně potopit dvě různé série, pokud by to neklaplo.
K tomu si připočtěte množství producentů z obou stran, kteří by do projektu měli právo mluvit a množství producentů a dalších funkcionářů, kteří by zatěžovali rozpočet a odkrajovali zisky. Aby projekt mohl fungovat, bylo třeba kupříkladu se Stevenem Spielbergem nebo Chrisem Millerem a Philem Lordem vyjednat, že se na projektu nebudou podílet jako placení producenti, i když na to měli kvůli práci na předchozích filmech nárok. Nakonec to byl ale producent Neal Moritz, který se odmítl vzdát podílů na zisku (podobný přístup Moritze stál místo u série Rychle a zběsile), který byl definitivním hřebíčkem do rakve celého projektu. Projekt by zbytečně prodražil a cross-over se nekonal.