O tom, že v Predátorovi: Evoluci se toho opravdu hodně předělávalo, už se toho napovídalo celkem dost. Ostatně, detailně jsme to zmapovali v samostatném článku. Úplně jiný měl být i konec filmu, kde tvůrci prapůvodně doufali v cameo Arnolda Schwarzeneggera. Ten nabídku odmítl, protože nechtěl být ve filmu na pár vteřin. Tvůrci tak začali vymýšlet náhradu. Zajímavé je, že než se definitivně rozhodli pro verzi, kterou jsme viděli v kinech, kde vědci otevřou schránku se zbrojí „Predator Killer“, měl být obsah schránky podstatně divočejší!
Tvůrci chtěli do „sarkofágu“ zavřít postavu ze série Vetřelec! Ano slyšíte správně. Připravené byly hned dvě různé varianty, kdy by se „sarkofág“ otevřel a v něm by ležela postava s obličejem zakrytým maskou ve tvaru vetřeleckého face-huggera. Jednou z postav byla samotná Ellen Ripley, tou druhou alternativou pak měla být dospělá Newt z Vetřelců. Obě dvě varianty by v rámci série představily cestování v čase, protože příběhy s Ripley se odehrávají v daleké budoucnosti. A pokud by v komoře nebyla Ellen, ale Newt, pak by se nejen časovalo v čase, ale ještě by šlo o příběh z alternativní reality, protože jak si jistě vzpomenete – v aktuální filmové kontinuitě Newt na začátku Vetřelce 3 zemřela. Aby propojení nebylo málo, tak vlastní hybernační box podle potisku vyrobila známá společnost ze světa Vetřelce – Weyland-Yutani.
Dole v galerii si můžete prohlédnout různé fotky, které ukazují, že se scéna skutečně připravovala (s dublérkami, Sigourney Weaver se neúčastnila). Doplňují je ještě artworky s nejrůznějšími predátořími monstry, která se ve filmu nakonec neukázala. Přiložené video se soustředí na predátoří psy, kteří ve filmu skutečně vystupovali:
Zdroje: AVP Galaxy I, II, Instagram I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, The Art of Ken, Art Station