Marketéři z Číny jsou skutečně kreativní cháska. Na internetu se objevila série plakátů a nebýt ikonické podoby známého vesmírného lovce, tak byste pravděpodobně vůbec nepoznali, že postery propagují Predátora: Evoluci. Začínáme nevinně, trojicí obyčejných plakátů. Jen tedy pokud mne paměť neklame, tak obrněné transportéry nakonec byly z filmu vystřiženy. Ale i to by byl detail, pojďme dál. Další čtyřka je veselejší. Tam Predátor pózuje v drsňáckých polohách před významnými čínskými stavbami, jako je třeba Velká zeď. Jasně, ve filmu to nebylo, ale dělat si cestovatelská selfíčka je dnes moderní. To ví i Predátor.
Pak už začíná jít do tuhého. Následující čtveřice plakátů vyobrazuje Predátora v boji proti postavám z čínské historie/mytologie. Vše je zpracované výtvarným stylem někde na pomezí mezi tradiční čínskou malbou a akční mangou. No ale největší mazec je závěrečná čtveřice. Tam je Predátor vykreslený jako teenage boreček, který nosí čepici kšiltem do strany, paří s kamarády na počítačích značky Alien, hraje basket za tým Alien, jezdí na skateu, dělá breakdance a to vše doplňuje pseudo graffiti vizuál, který připomíná reklamní design produktů pro mládež (třeba školní sešity), když se jejich výrobce zrovinka pokouší být neskutečně cool. Podobný grafický styl by možná prošel Želvám Ninja, ale proč k němu sáhl Predátor: Evoluce, to čert ví.
Každopádně, nový Predátor si nevedl v kinech příliš dobře a úspěch na čínském trhu potřebuje jako sůl. Jestli mu takováto kampaň má pomoci, tak hodně štěstí.