Úspěšně tento víkend startují Debbie a její parťačky. Film utržil 41,5 milionů během víkendu, což je tržba podobná Krotitelkám duchů s 46 mega. Jenže zatímco strašidelný remake stál 144 mega a byl obrovský propadák, Debbie stačilo do rozpočtu 70 milionů. A tak může úplně v pohodě utržit globálně 200 mega a pořád bude hit, na rozdíl od Krotitelek, kterým nestačilo ani 230 milionů globálně.
Jak se filmu dařilo v rámci série? Tržba se zdá číselně největší, ale pokud započteme inflaci, tak Debbie pořád prodala méně lístků než všichni tři Dannyho parťáci, kteří startovali okolo čtyřicítky. Filmu se ale daří dobře a ženská cílovka dorazila v hojných počtech. Jasné znamení pro studia, že vedle sebe dokáže úplně v klidu koexistovat více filmů pro ženy. Pořád přeci jenom běží Life of the Party, Manžel na zkoušku nebo Jsem božská. Hodně se teď počítá se sílou Sandry Bullock, která i ve svých horších filmech dokáže vydělat trojnásobek premiéry. Její průměr je násobitel 3.5x, což by mělo dostat Debbie a její parťačky na silných 147 milionů v Americe. Na mezinárodních trzích je zatím utrženo 12 milionů.
Dalším novinkám také vévodily ženy. Toni Collette si zahrála v hororovém melodrama Děsivé dědictví a v rámci nezávislých filmů je debut 13 milionů dost velká pálka. Film dostává od diváků horší známky, což je ale u hororů docela klasika a rozhodně to není překvapivé u artového hororu. Distributor A24 má už přece jenom zkušenosti s Čarodějnicí, což taky nebyl horor plný laciných lekaček. Ten tehdy debutoval s 8,8 miliony a skončil na 25 mega, což při podobném poměru může Děsivé dědictví dostat až k 30 milionům.
Na druhé straně masivně pohořel Hotel Artemis s Jodie Foster, Davem Bautistou a dalšími známými tvářemi. Thriller o nemocnici pro nejobávanější gangstery má zajímavý koncept, diváci ale dali přednost jiným filmům a Hotel Artemis tak končí jen s 3,1 milionu. Více nadějně vypadá hudební melodrama Hearts Beat Loud s Nickem Offermanem a Kiersey Clemons, které odstartovalo ve čtyřech kinech se 74 000 dolary.