Warcraft už je vlastně dávnou historií, nicméně díky tomu, že režisér Duncan Jones momentálně propaguje svůj další film, se k adaptaci populární videoherní série znovu obrací pozornost. Před časem Jones mluvil o budoucnosti série, v jiném rozhovoru se vrátil k tomu, jak vznikal předloňský film.
Jones byl dotázaný, zda by ještě někdy chtěl točit velký studiový film. Jones připustil, že pokud ano, tak jedině v případě, že by šlo o začátek nějaké úplně nové frančízy. Pokud by měl vycházet z již existujícího materiálu, tak nabídku raději odmítne - víc ho baví vymýšlet něco nového. Co je ale nejdůležitější, kdyby taková situace ještě někdy v budoucnu nastala, je podle něj potřeba dopředu víc komunikovat o tom, co všichni od projektu vlastně čekají a pevně se dohodnout na společném směru.
Warcraft s sebou podle Jonese přinesl naprosto specifickou situaci. Už z podstaty projektu do příprav filmu mluvilo až příliš mnoho lidí. Blizzard je společnost, která ročně vydělává miliardu dolarů jen na svých hrách. Film pro ně byl jen kapkou v moři, nebyl prioritou. Svým zaměstnancům můžou zaplatit díky hrám, ne díky filmům. Proto ve finále musel film sloužit hrám a nemohl být úplně samostatnou, svébytnou entitou. Navíc se do projektu míchala celá řada studií. Produkční společnost Legendary Pictures byla nejprve součástí Warneru, pak se přesunula pod Universal. A pak Legendary koupila čínská společnost Wanda. Během toho se pokaždé měnil producent filmu a vlastně to celé bylo pro tvůrce diplomatické peklo.
Nu...když se tím vším probíráte, tak vlastně nakonec Warcraft dopadl ještě docela dobře, co myslíte?
Zdroj: Coming Soon