Super Bowl je definitivně za námi, vydali jsme pro vás všechny uvedené filmové trailery, vybrali ty nejlepší reklamy. Kdo nicméně u diváků Super Bowl „vyhrál“? Nebavíme se samozřejmě o fotbale (fanouškům Eagles budiž přáno), ale o jednotlivých trailerech.
Podle průzkumu USA Today u televizních diváků nejvíc bodoval Solo: A Star Wars Story, následoval Jurský svět, pak Avengers: Infinity War, následně Skyscraper, Mission: Impossible – Fallout a nakonec Cloverfield Paradox. Další snímky se do výběru nedostaly, předzápasový zájem měřený nebyl. Metrika USA Today je ale dost abstraktní, tak se raději pojďme podívat na přehledná čísla společnosti comSCORE, která měřila zmínky na sociálních médiích a přehrání spotu na Facebooku a Youtube. (Měřilo se do pondělního dopoledne amerického času).
Na internetu jsou vítězem Avengers: Infinity War. Snímek vygeneroval 279 700 zmínek na sociálních sítích a 17 600 000 přehrání. Následuje Solo: A Star Wars Story se 109 000 zmínek a 13 900 000 přehrání. Mission: Impossible – Fallout má 44 900 zmínek na sociálních sítích a 14 600 000 přehrání. Jurský svět: Zánik říše 44 900 zmínek a 15 900 000 přehrání. Skyscraper měl 23 100 zmínek a 6 100 000 přehrání, Red Sparrow 3 400 zmínek a 2 234 000 přehrání a Tiché místo 2 900 zmínek a 424 000 přehrání.
Na tom jde dobře ilustrovat, že internetoví fandové se automaticky zajímají o ty největší hity, zatímco málo známé značky musí o zájem publika složitě bojovat. Na závěr ještě přehled všech Super Bowl spotů, abyste měli jistotu, že vám nic neuniklo a osobní výběr pěti nejlepších upoutávek z letošní úrody. Do komentářů dejte vědet, které trailery nejvíc bavily vás.
- Annihilation - spot
- Jurský svět: Zánik říše - trailer
- Jurský svět: Zánik říše - reklama na Jeep
- Solo: A Star Wars Story - spot
- Solo: A Star Wars Story - trailer
- Skyscraper - spot
- Skyscraper - trailer
- Mission: Impossible - Fallout - trailer a spot
- Cloverfield: Paradox - spot a představení
- Avengers: Infinity War - spot
- Tiché místo - spot
- Rudá volavka - spot
- Dundee: Son of a Legend - finální trailer a odhalení
- Deadpool 2 - Super Bowl 2018 live tweeting
- TOP 10 nejlepších reklam
- Hollywood za Super Bowl reklamy utrácí víc a víc