Ještě chvíli zůstaňme u Super Bowlu. Jurský svět kromě traileru na Jurský svět 2 zveřejnil také reklamu připravenou ve spolupráci s Jeepem, ve které Jeff Goldblum ujíždí před T-Rexem. Asi to nebyla levná záležitost, když si vezmete, že už zakoupení vysílacího času během Super Bowlu přišlo vzhledem k délce reklamy na deset milionů dolarů. Pak tu máte Goldblumův honorář, běžné pořizovací náklady a samozřejmě digitálního dinosaura, který možná není na filmové úrovni, ale určitě to není žádný průšvih. Reklama svým způsobem připomíná předloňský spot Coca Coly, ve kterém počítačoví kouzelníci vyrobili Hulka a Ant-Mana, aniž by vlastně ukázka přímo souvisela s filmem.
Reklamu na Jeep doplňuje také virální kampaň s postavou Claire (Bryce Dallas Howard), která varuje před blížícím se výbuchem sopky na Isla Nublar, hovoří o tom, že když jsme dinosaury stvořili, tak za ně máme zodpovědnost a pokouší se dávnověké tvory zachránit. Dole v galerii z kampaně najdete fotky, nebo rovnou můžete zamířit na DinosaurProtectionGroup.com a pročíst si další podrobnosti.
Jurský svět 2 režíruje Juan Antonio Bayona, scénář napsali Derek Connolly a Colin Trevorrow. V hlavních rolích se vracejí Chris Pratt, Bryce Dallas Howard, BD Wong a Jeff Goldblum. Nově se přidají Toby Jones, Rafe Spall, Ted Levine, James Cromwell, Daniella Pineda, Geraldine Chaplin a Justice Smith. Datum české premiéry je stanoveno na 21.6. 2018.