V neděli 4. 2. amerického času (u nás tedy z neděle na pondělí) proběhne v USA Super Bowl - nejsledovanější televizní přenos roku, během kterého je pravidelně uváděna celá řada filmových upoutávek. Před časem jsme si zaspekulovali o tom, na jaké trailery by letos mohlo dojít, teď už máme k dispozici řadu potvrzených informací. Takže co nás čeká?
Studio Paramount si zaplatilo jeden spot v předzápasovém programu a jeden přímo během fotbalového utkání. S jistotou víme, že bude uvedený první spot k Mission: Impossible – Fallout, který zároveň bude odkazovat na web, kde bude k vidění plnohodnotný trailer. Druhý slot by měl dostat horor A Quiet Place s Johnem Krasinskim a Emily Blunt.
Universal je sesterskou společností stanice NBC, která letos Super Bowl vysílá a dle dostupných informací bude mít ve vysílání hned několik slotů. Jurský svět: Zánik říše by měl představit dokonce rovnou dva různé spoty. Více než jeden spot by měl ukázat také snímek Skyscraper – akční thriller s Dwaynem Johnsonem v hlavní roli. Další jména zatím neznáme, nicméně předpokládá se, že Universal představí víc filmů. Největšími kandidáty jsou Padesát odstínů svobody a Pacific Rim: Povstání – tedy dva snímky, které jsou už za rohem.
Disney si také zakoupil jeden 30vteřinový a jeden 45vteřinový spot, nicméně podrobnosti zatím neznáme. Jako nejpravděpodobnější se jeví uvedení spotů k Black Pantherovi a Avengers: Infinity War, možná by jeden ze slotů mohlo dostat V pasti času nebo Úžasňákovi 2. Se Solem: A Star Wars Story počítat nemáme.
Netflix by mohl uvést spot na dosud nepojmenovaný třetí film ze světa Cloverfieldu, u kterého se zdá, že jej VOD služba odkoupí od studia Paramount, které už několik let odkládá premiéru.
Studio Lionsgate je pravidelným účastníkem superbowlového veselí a mohlo by promítat ukázku na Acrimony, nový thriller Tylera Perryho.
Warner Bros. vynechává Super Bowl pravidelně a dle dosavadních informací letošní ročník vynechají také studia Fox a Sony.
Každý rok se krom dopředu známých spotů objeví také několik překvapení a souběžně s televizním vysíláním se nové upoutávky objevují také online. Krom vlastních ochutnávek z chystaných filmů či seriálů se pak také vysílá celá řada reklam, ve kterých hrají hollywoodské hvězdy, popřípadě je režírují přední režiséři. Už teď například napjatě očekáváme další reklamu s Krokodýlem Dundeem.
V komentářích můžete dát vědět, na kterou upoutávku se nejvíc těšíte.