Někdy jsou upoutávky ohlášené dlouho dopředu, jindy se objeví jako blesk z čistého nebe. Zvlášť regulérní trailery bývají spojené s premiérami blockbusterů a během roku máme několik období, kdy je produkce ukázek výrazně zvýšená. Platí to o adventu (jen si vzpomeňte, kolik trailerů jsme měli před Vánoci), o různých akcích (z toho jsou nejvýraznější Comic-Con v San Diegu, Cinema Con v Las Vegas a D23 v Anaheimu) a pak o různých velkých televizních událostech (těch amerických). Nové ukázky jsou jisté v rámci Oscarů, cen MTV, ale zdaleka nejvíc během Super Bowlu, každoročně nejsledovanějšího pořadu roku. Jak to s očekávanou nabídkou vypadá letos?
Cena je opravdu vysoká. Zatímco loni se platilo za 30vteřinový spot 4,8 – 5 milionů dolarů, letos to bude 4,5 až 6 milionů dolarů, v závislosti na tom, v jak lukrativním čase se spot vysílá. Ceny rostly navzdory tomu, že má letošní ročník americké fotbalové ligy dlouhodobě nižší sledovanost, než ten předchozí. A kdo všechno se tedy plácl přes kapsu?
Podle informací serveru Deadline si dva spoty zaplatil Disney. Očekávat máme Piráty z Karibiku 5 a Strážce Galaxie 2. Fox by měl propagovat Lék na život a možná ještě jeden film. To by mohl být buď Logan nebo Vetřelec: Covenant. Paramount také reklamní čas zakoupil a Deadline se domnívá, že ukáže desítkám milionů diváků buď Pobřežní hlídku nebo Transformers: Posledního rytíře. Studio Universal zakoupilo přinejmenším jeden spot a má hned několik potenciálních kandidátů, které potřebuje zpropagovat. Na ráně jsou určitě Padesát odstínů temnoty, Velká čínská zeď, Rychle a zběsile 8, Mumie nebo Já, padouch 3. Osobně bych sázel na Rychle a zběsile, tahle série už má se Super Bowlem upoutávky neoddělitelně spjaté.
Sony má čas zakoupený v předzápasovém programu. Mohli bychom se tedy dočkat nové upoutávky na Spider-Man: Homecoming, ale také to může skončit Šmouly nebo Emoji filmem. Warner reklamní čas nezakoupil, avšak Deadline nevylučuje, že se některý z jeho filmů objeví a reklamě jednoho z partnerů – loni jsme například mohli vidět Batman v Superman v reklamě Turkish Airlines. O Lionsgate nebo menších společnostech Deadline mlčí. Super Bowl proběhne příští víkend, v noci ze soboty na neděli. Tak dejte vědět, na kterou upoutávku se nejvíc těšíte.
Zdroj: Deadline