Komentáře 32

.... | Fandíme filmu
.... | 2017-01-17 13:31:19 | 0 0
Dalsi prognoza od "herce" k jehoz vlastnimu filmu jeste neni ani scenar, natoz reziser a uz prorokuje budoucnost filmoveho smeru celeho projektu.
Luks | Fandíme filmu
Luks | 2017-01-15 08:59:10 | 0 0
No skoda :\ neni asi jedinej film od Marvelu, ktery bych se zdrahal pustit sve 5lete neteri a od DC jsem cekal opravdu neco jineho.... Tak doufam, ze i kdyz to bude do budoucna taky desna Rachanda, tak na to pujdou aspon trochu jinak a nepujde to pouzit jako film na dobrou noc pro male....
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-15 01:28:32 | 0 0
Joser: no on Snyder snad BvS nenapsal ne? scénář dělal někdo jinej ne? no já mám Afflecka celkem rád mně nevadí....jinak ano souhlasím Alexander S by byl dobrej Aquaman, ten psedofilm o Tarzanovi jsem bohužel viděl a bylo to hrozný ale on jako Tarzan vypadal celkem v pohodě, akorát pořád jen křivě stál a čuměl jak kdyby ho tam měl.....
Joser | Fandíme filmu
Joser | 2017-01-15 00:53:48 | 0 0
Pété
Blá, blá, blá, blá…

Fimi
Tak pokud má Aquaman být dvoumetrové narostlé hovado (teď to nemyslím nijak pejorativně), tak mě napadá třeba, nevím, takový Alexander Skarsgaard. Soudím tak na základě jeho Tarzana, kterého jsem sice neviděl, protože mě vůbec nezajímal, ale na základě mnou viděného traileru by mu Aquaman možná seděl. Fakt nevím, Momou nesnáším od SGA a jeho scény v GoT byly jediné za šest řad seriálu, které jsem přeskakoval, takže asi tak. Momoa je prostě směšně prvoplánová volba. Co se Afflecka týče, co mě hrozně vadilo byl i třeba takový souboj se Supesem. Teď nemyslím dnes už kultovní Marthu, i když to byl moment, kdy jsem poprvé v kině na comicsovce vyprskl smíchy a dostal nekontrolovatelný záchvat smíchu. Mě spíš jde o to, že Batman nevynechá jedinou příležitost k dalšímu a dalšímu úderu kryptonitovým hrotem do Supesovi tváře… Což je samo o sobě stejně za čarou jako to, že Supes Batmana mlátí, místo aby ho podržel pod krkem a pořádně mu promluvil do duše. Četl vůbec nejlepší režisér všech dob Snájdr částečnou comicsovou předlohu filmu? Asi těžko, protože jinak by nevymyslel něco tak zoufale nefunkčního a primitivního…

Ještě k Pod rouškou noci. Když jsem si poprvé přečetl o tomhle filmu, tak jsem si říkal, že tady není co posrat. Románová předloha Dennise Lehane je super, Affleck je při nejhorším režisérský průměr a takové Gone Baby Gone natočené taky podle Lehana je pecka, kterou můžu vidět kdykoliv. No a výsledek? Doporučím ti vyhnout se tomu obloukem. Affleck je tradičně na pěst, akorát místo tupého čumění tentokrát čumí ve stylu urputného vnitřního boje se zácpou, každá scéna s nim je utrpení… Jinak je to zoufalá kecací nuda, která chce vyprávět o všem a nevypraví o ničem, nic nedává sebemenší smysl a navíc se to celý vleče jako týden před výplatou. Za mě tedy 4/10 a už nikdy to nechci vidět…

Red Hood
Jo, Zúčtování, ten klišoidní nelogickej kýč, to je taky něco, teda… Milión lidí, milión chutí, za mě ale 2/10 a spolu s Pod rouškou noci jedna z největších sraček roku…
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2017-01-14 20:25:11 | 0 0
Jak vidím, tak DC již úplně upustilo od své původní verze DCEU, tedy ,,temnější a dospělejší pojetí, než Marvel" a chopilo se nové taktiky, tedy dělat filmy podle toho, co je zrovna populární a bez jakéhokoliv plánu nebo snahy to udržet všechno pohromadě. Úplně vidím ta zasedání u Warneru. ,,Zrovna nám celkem vydělala Suicide Squad, tak na ostatní filmy kašlem, oni je ti scénáristé nějak dodělaj a zatím rychle produkujte film s Harley Quinn a Deadshotem, ať z toho vytěžíme co nejvíc. Jo a ten film s Shazamem trochu zesvětlete a přidejte pár vtipů, ať je to veselejší !" Dovedu si představit, že zítra někdo od nich vyhlásí, že dělají eRkového Loba, aby se taky trochu svezli na tom úspěchu Deadpoola. Copak nechápou, že můžou dělat úspěšné filmy i bez toho, aniž by byly plné vtipů a barev ? To, co na BvS tolika lidem vadí určitě není fakt, že se snaží být trochu dospělejší, ale to, že film prostě nefungoval jako celek. DC filmy můžou být optimistické jak chtějí, ale dokud nezapracují na scénářích a střihu, tak kvalita se nijak nezlepší. Vždyť se stačí podívat jen pár let zpět, kdy jim Temný rytíř vydělával miliardy a to rozhodně nebyla trilogie naplněná optimismem, a jak recenze a ohlasy, tak box office jednoznačně říkaly, že temnotu v komiksových filmech milují. Držím si nějakou naději pro Justice League, Wonder Woman a sólovku Batmana, ale pokud ani tyhle filmy finančně a kriticky neuspějí, tak bude možná nejlepší to celé zabalit a začít zase od začátku.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2017-01-14 19:48:41 | 0 0
Ohledně té atmosféry tak dalo se očekávat, že atmosféra v BVS bude temnější než v Suicide Squad tam to bylo spíše hodně do humoru

To máš jak srovnávat Guardians Of Galaxy s Thorem 1
Mýval s bouchačkou,strom a hláškující Starlord proti Thorovi,Lokimu a jeho družině

Snad to jednou nedopadne tak jako ten pokus o humor co je v Thorovi Ragnaroku co dělali během Občanské Války z toho mě je vyloženě blbě o tom více nechápu to, že to někomu příjde vtipné
Red_Hood | Fandíme filmu
Red_Hood | 2017-01-14 16:08:41 | 0 0
Peté13: Souhlasím. Atmosféra v BvS byla mnohem lepší.

Fimi: Já jsem Live by Night viděl a musím říct, že to byla pecka. Sice Accountant se mi líbil více, ale tato gangsterka byla příjemným překvapením, hlavně po těch recenzích.

Tady dávám recenzi pod kterou bych se podepsal:
,,Chápu tu kritiku, na tak krátký film je těch témat až příliš, ale když se na něj podívám trošku z jiné perspektivy tak i takhle svým způsobem přeplácaný film má svou jedinou dějovou linii a tou je život a vývoj hlavní postavy, všechno kolem jen utváří jeho charakter a proto mi až tak nevadí rozkouskovanost děje. Pominuli asi nezbytnou dvacetiminutovku v Bostonu, tak tenhle film nemá chybu. Prostředí mafiánské Floridy je skvělé, neokoukané a svěží. Ben coby režisér je opět vynikající a docela svérázným způsobem vykresluje Floridský mafiánský život. Má to šmrnc, nechybí humor, jsou zde zajímavé postavy a všechno je to nasnímané přímo geniálním způsobem. Krom linky v Bostonu a krátké stopáže (snesl bych 180 minut) nemám Live by Night co vytknout. Mně se to líbilo, víc takových filmů."

Od uživatele JohnnyCrash
Danielll' | Fandíme filmu
Danielll' | 2017-01-14 15:10:05 | 0 0
Josera (Pravdoláskaře) sem přestal komentovat od doby,kdy napsal,že jedním z jeho nejoblíbenejších režiséru je Taika Waititi.Co mu samozřejmě nemohu mít za zle,ale tenhle jakože režisér možná tak patří do filmové kategórie C a říct,že tohle dřevo natočil biť jenom jeden průměrnej film je opravdu směšné.To už i produkce Asylum je proti tomuhle packalovi,klenot filmové kinematografie.Takže Joflusové bláboli tipu sráč Snider a Batman na prd,opravdu nemohu brát vážne.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-14 14:48:30 | 0 0
Joser: mně naopak přijde Affleck jako nejlepší Batman, sice v BvS byl za debila protože to má být nejlepší detektiv na světě a tam nepřišel teda vůbec na nic téměř....ale jako Batman a Wayne mě zaujal, má tu pověstnou batmanovskou bradu, ten debilní monotonní ksicht a protože má téměř dva metry tak vypadal fakt mohutně, však tam šlo vidět jak je svalnatej, viděl jsem jeho trénink na přípravu do role a jako měl to docela hard core...jinak Momoa mi taky nesedí a tu roli, at se mrknu a kterýkoliv art nebo komiks s AM tak prostě Artur je blondák s modrýma očima, ale Momoa je asi v kurzu tak to dostal on ale nechám se překvapit, až ilm bude řeknu jestli jo nebo ne....zatim na filmu AM mi na castingu přijde nejhorší právě Momoa....
jinak ty jsi už viděl Pod rouškou noci? chystám se na to, podle tebe je to špatný
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2017-01-14 14:16:52 | 0 0
Co člověk to názor. Většina názorů je akceptovatelná a stravitelná (až na retarda Josera). Každý ať se dívá na to, co se mu líbí. Ono Hollywoodu je vcelku u prdele, co si tady kdo myslí o Marvelu a DC. Mně se třeba daleko více líbila atmoška v BvS než ve Squadu a na WW se zatím fakt těším (co se týče DC). U Marvelu to mám na střídačku, jednou lepší a jednou horší. Znám lidi, kteří nad těmito slátaninami nechápavě kroutí hlavou, jak na to někdo může chodit do kina. Prostě každý to má jinak a ty dlouhé debaty DC vs Marvel jsou jen mlácením prázdné slámy, kdy toho někteří tragédi max. tak využijí ke svým psychotickým veřejným výlevům.
Joser | Fandíme filmu
Joser | 2017-01-14 14:10:27 | 0 0
Carnage
Já jsem Flashpoint Paradox zatím nečetl, ale viděl jsem animáč a říkal jsem si, že tohle chci určitě vidět na velkém plátně. Dějové linky Supese nebo Thomase Waynea, to je prostě krása. V současném trapném DC multiverzu by to byla šance na kompletní restart, ovšem při představě, že to bude režírovat nejlepší režisér všech dob Snájdr a kecat do toho budou všichni okolo, tak to radši snad ne a adaptovat v budoucnu za příhodnějších podmínek, nejlépe až tato multiverzální šaškárna definitivně skončí.

Red Hood
Affleckův Batman je ducha mdlého, bezelstně legrační, urputný prosťáček s přihlouplým výrazem, který je ve všem pozadu. Tady je samozřejmě otázka, kdo za to může víc, zda herecká neschopnost, režijní neschopnost nebo scénáristická neschopnost, ale v tak debilním filmu jako BvS to nejspíš bude kombinace všeho. Na Baleova Temného rytíře nebo Keatonova skutečného Batmana Affleck nemá ani náhodou. Nepochybuju, že prostším lidem se Batffleck může líbit, mě ovšem ne a myslím si, že kdokoliv by byl lepší volbou…
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2017-01-14 13:32:47 | 0 0
No jak tu padlo jako fandové komiksu chceme aby všechny filmy komiksového rázu dopadnuli co nejlíp, protože to je + pro ty z nás kteří máme rádi komiks. Ale DCEU si spočítali asi jak na tom jsou a jak by měli upravit politiku...je to na jednu stranu smutný, že se prostě nedrží svýho "budeme temní" předsevzetí a po jednom filmu už to vzdali a SS bylo spíš komedie. Ale peníze prostě hýbou se vším. A je nutno si uvědomit jak to vypadá v komikse jak řekl Fimi...ono DC neni nějak extra temný svět až na Batmana se nedá mluvit o temnym světě všech hrdinů (kromě určitých příběhů jako Flashpoint). Takže si myslim, že fandové DCEU by se neměli zas tolik rozčilovat, předloha taky neni vždy temná, drsná atd. Je něco jinýho kdyby Todd McFarlane řekl, že udělá Spawna jako barevnou srandu...chápu BvS jo nebylo to nejlepší ale podle předlohy má být příběh celkem temnýho rázu, ale to neznamená že zbytek filmů bude taky.
Red_Hood | Fandíme filmu
Red_Hood | 2017-01-14 13:09:42 | 0 0
Daniell': ,,anebo jen dokažeš kritizovat a vychvalovat každou nic neříkajíc novinku od Marvelu."
To si asi špatně četl Fimiho komentáře k Iron Man 3, Weekend of Ultron atd.
+ jeho vyjádření k současné tvorbě Marvelu. (Civil War II)

Joser: Za tu dobu, co si tak čtu tvé, celkem nenávistné (mně to aspoň tak připadá) komentáře, tak jsem od tebe neslyšel, kdo by byl ideální na místo Momoy, nebo na (podle tvého zvláštního úsudku) "tlustého" Batfflecka. U toho si, potom co předvedl, nedovedu představit nikoho lepšího.

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-14 12:27:56 | 0 0
a opravdu se tu nechci hádat...to je to poslední takže bych to toho nechal, na nikoho to neútočim s nic proti nikomu nemám....ani proti Danielllovi, Anonymovi a Romanovi...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-01-14 12:21:52 | 0 0
Danielll: no chvíli mi to trvalo to přelouskat ale stalo se....jsem fanouškem jak DC tak Marvelu, jsem fanouškem jak MCU tak DCEU a ano dva ze tří filmů jsou extended takže dokud budu vydávat ke každému filmu plnou verzi a do kin demo verzi tak tomu tak budu já stejně jako mnozí další říkat....můžeme se bavit normálně jako dospělí bez nějakého velkého ega a přijímat názory druhých, ale bohužel, vždy přijde někdo, kdo uznává jen názory své a i když vlastně ani neví proč nebo to nedokáže popsat dospěláckými argumenty ale prostě na základě ega nebo protože mu to vadí a neví proč řekne, že jedno (nezáleží jestli DC nebo Marvel nebo Image) je sračka a druhý je super...říct o něčem že je sračka vyžaduje to taky vysvětlit....a často se střetávám s lidmi co řeknou že jedno je sračka a přitom nečetli nikdy komiksy a znají jen filmy....takže asi tak, DC obhajuju ale dokážu být kritickej stejně jako k MArvelu, kde se mi plno filmů nelíbí a dokážu to říct normálně

ale to jsem myslel že už o mně víš

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest