Komentáře 17

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-02-14 18:55:57 | 0 0
Kryptoonan: Hele, když už se musíš k dávno uzavřenému OT tématu vyjadřovat po čtvrt roční pauze, stačilo napsat jsem rasista, xenofob a médii zmanipulovaný muslimský hater a internetový papušek omílající oblíbené rádoby argumenty. Ušetřil bys hromadu času nesmyslnými hláškami typu, že Wakanda je fiktivní a proto to v ní nemá vypadat tak, jak se autoři rozhodnou. To je fakt perla roku :-). Ale OK, každý máme nějaký názor. Jen nechápu proč musíš názor odlišný ihned "drsňácky" pojit s exkrementy. Asi podle sebe soudím tebe, co?
Kryptoonan | Fandíme filmu
Kryptoonan | 2017-02-14 17:11:16 | 0 0
Zvláštní, že ti utlačovaní černoši mají už pár desítek let stejná práva, v posledních letech se z nich každej může posrat a jejich největší umělecký přínos je recitace do rytmu a rasistický vejblitky jako Barbershop Next Cut.
Jojo už vidím jak udělají černoši vlastní komiksy, kde budou přeobsazovat svoje nejikoničtější postavy tvrdý chlapy jako Běloškou hrdinku :D

Vole a Emmo ty si předtaň srát do huby. Heimdal je mimozemšťan a může bejt černej i když totálně celá Marvel mytologie vychází ze Severský mytologie a jenom banda kuřbuřtů z Ameriky si z toho udělala komiks, kde si vymysleli, že to jsou MZáci. Muslimové za karikatury Mohameda zmasakrujou co se jim zlíbí, člověk i v televizi slyší názory, jak si vo to říkali sami, když nerespektovali jejich náboženství, ale prznění severský mytologie je OK páč sou to jen vousatý neadrtálci a nikomu na nich nezáleží. JO vole a Wakanda je totálně realná a existující země a proto se musí strktně dodržovat černošské etnikum..... Protože vole přece bagr je to úplně totálně izolovaná země úplně nejrealističtější, tak asi jak by se tam mohl objevit špinavej běloch?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-11-27 11:51:53 | 0 0
zdejší experti by si měli nastudovat, co to vlastně rasismus je, protože tu vypadají spíše jako hlupáci....tady není řeč o nesnášenlivosti asiatů nebo černochů ale o někdy až do očí bijícím prznění předlohy...takže to že někdo udělá z chlapa ženu, z černocha bělocha nebo z bělocha černocha....nebo i změna pohlaví je pro vás rasismus?...přece nejste tak hloupí
Kryptoonan | Fandíme filmu
Kryptoonan | 2016-11-27 11:15:12 | 0 0
Jsem hrdý černý muž, řekl černý muž. Jsem hrdý asiat řekl asiat. Já jsem hrdý gay, řekl gay. A já jsem hrdý bílý muž, řekl rasista.....
GeraltzRivie | Fandíme filmu
GeraltzRivie | 2016-11-24 14:39:15 | 0 0
Já nevidím důvod se rozčilovat nad tím, že postavu, která je v komixe nebo knížce bílé rasy nahradí někým barevným. Obvykle to stejně kvalitu filmu neovlivní. Jeden příklad za všechny Fantastická 4 z roku 2015. Michael B. Jordan byl obsazen do role Human Torch. Dost lidí i tady se na to koukalo dost nepřívětivě a nelíbilo se jim, že Human Torch bude černoch. Ale ruku na srdce. Do jaké míry ovlivnilo tohle obsazení samotnou kvalitu filmu? Do žádné míry, ten film byl špatný z úplně jiných důvodů. Takže většinou ať se nějaký film povede nebo ne, stejně si myslím že při hodnocení je tahle změna rasy postav až na posledním místě.
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-11-24 14:20:04 | 0 0
Mě je změna rasy, pohlaví či sexuality ve filmech i v komiksech celkem ukradená, pokud herci či scénáristé dokáží tuto změnu opodstatnit a udělat to vše přirozené, nebo to nijak nemění jádro postavy. Třeba u Spider-man Homecoming mi všechen casting nevadí, třeba Zendaya mi do role Mary Jane vyloženě sedí a Flash Thompson je mi taky úplně jedno, tam to ničemu nevadí. Beru v potaz, že fanouškům to vadí, ale mě, jako obrovskému Spidermanovu fandovi je to fakt jedno. U některých postav to samozřejmě nejde, jelikož by to u nich byla absolutně drastická a nelogická změna jako třeba Black Panther, Luke Cage nebo do určité míry Wonder Woman. Marvel to sice v komiksech s těmi přeměnami trochu přehání, ne každá postava zase musí být asiat, černoch, homosexuál nebo žena, ale nijak mě ty změny neberou. Jediná, která mi poměrně vadí, je z Tonyho Starka jako Ironmana na nějakou černošku. Změna mi přijde nelogická, jelikož jak to řekl ve filmu, Tony Stark je Iron man, ne jeho oblek. Bez Starka je Iron man nic. Nemůžu ale úplně soudit, protože nové Marvel komiksy nečtu.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-11-24 12:20:15 | 0 0
Fimi: Tak jasně, pokud barvu kůže fiktivní postavy někomu vadí, je to jeho věc. Mě spíš fascinuje, kolik lidí se v podobných diskuzích schovává za hlášky typu: "Já vůůůbec nejsem rasista, ale... (následuje milion důvodů, proč zrovna tady mu to vadí). Tak buď rasista jsem a záleží mi na tom, jak barevnej ten herec je a nebo nejsem a vadí mi to pouze tehdy, kdy to neblaze ovlivňuje výsledný film, nebo przní logiku a historii. Když jsem v historickém filmu o Jindřichu osmém, viděla černýho Norfolka, taky jsem se zhrozila, protože to je absolutně proti dějiám, ale zas na druhou stranu i jako opravdu velké fanynce Harryho Pottera, mi bylo úplně fuk, když z některých jeho spolužáků navzdory předloze udělali černochy, protože to ničemu nevadilo. A to, že Morgan Freeman hrál v Robinu Hoodovi jsem dokonce uvítala, protože tam jeho postava měla obří odůvodnění (ale věřím, že kdyby ten film přesně takhle natočili dneska, snese se na ně vlna slepé kritiky, protože je prostě v módě být alergický na takzvanou "pozitivní disrkiminaci" a vidět ji i tam, kde není). Ale máš pravdu, já jsem obecně dost otevřená a prostě jsem smířená s tím, že na planetě jsou minimálně 4% homosexuálů, poměr mužů a žen je cca 1:1,01 a nadpoloviční většina lidstva nepatří k europoidní rase, což by se všechno mělo početně odrážet i ve fikci (a neděje se to ani omylem).
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-11-24 09:00:20 | 0 0
Emma: no prostě mi nerozumíš, komiksy čtu několik let...prostě mě to mrzí když ti změní oblíbenou postavu, na film to vliv nemá jde spíš o jinou stránku věci o to jak to člověk cítí potom uvnitř. Tobě to je u prdele protože jsi nejspíš otevřená všemu, ale mně to vadí...je na tom něco špatného? a ano seveřani jsou odjakživa seveřani kde každej idiot ví že to nejsou černoši, a že nejspíš ani neuctívali božstvo který by si představovali černý, to bylo fakt mimo mísu....

Pravdo:mně je jedno jak je to tam dnes, máš historické filmy kde to bylo taky jinak a stejně se to drží předlohy, takže na to nehraju prostě....fakt si nedokážu představit kdyby natočili znovu Pána prstenů a Frodo by byl najednou černý...jistě na film to nemá vliv ani na herecký výkon, ale asi by to vadilo každýmu kdo miluje tu knihu....to je prostě můj problém bohužel...
Pravdoláskař | Fandíme filmu
Pravdoláskař | 2016-11-24 06:20:31 | 0 0
No minimálně ze Zendayi je nadšenej Daniel, páč může honit celej film. Ne teď vážně, jako je někde tesáno do kamene, že ten a ten komiksovej prďola musí bejt běloušek? Nechci vás tady jako pravověrnej kulturní marxista zasvěcovat do mého ideologického pohledu, takže vám to vysvětlím stručně a jasně, aby to docvaklo i tomu poslednímu absolventu vysoké školy života. Spidey se primárně odehrává v Queensu. V roce 1966, kdy se poprvé objevil, bylo logické, že MJ a ostatní spolužáci Petra Parkera byli běloušci. Queens dneska už není to samé místo jako před 50ti lety a za to jsem hrozně rád, ale nebudu odbočovat k ideologii. Dneska tam běloušci tvoří méně než polovinu obyvatelstva. Kdyby to byla čistě jenom parta běloušků, působilo by to bez ohledu na mýtickou a nepochopenou politickou korektnost nebo cokoliv jiného strašně divně a trošičku i rasisticky. Konkrétně u MJ neexistuje racionální důvod proč by ta drzá holka od Watsonů nemohla být černoška a pořád to být ta samá comicsová postava. Vlastně je to tak správně.

PS Souhlasím s Emmou, která opět trefila hřebíček na hlavičku, jinak v diskuzi je opět solidně nablito…
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-11-24 00:06:35 | 0 0
Vždy, když dojde na kritiku barvy kůže (pohlaví/orientace) některé z filmových postav, pokládám si tři zásadní otázky. Za a)Změnilo by se něco na výsledném filmu, kdyby měla tato postava kůži (pohlaví/orientaci) jinou? Za b)Je pravda, že její barva kůže (pohlaví/orientace) v ději není nijak odůvodněna, nebo alespoň zobrazenna tak, aby nerušila a nebila do očí? A za c) Existuje tudíž v tomto případě jakýkoliv relevantní důvod, proč by měla někomu vadit? Pokud zní alespoň jedna odpověď "ano", kritiku považuju za opodstatněnou, jinak je to o ničem. No, a jelikož u všech dosavadních marvelovek to vždy bylo 3x "ne", nevidím smyl to řešit (zvlášť u filmů, které ještě neměly premiéru).
Proč taky? Protože to v předloze bylo jinak? Ale no tak, miliony věcí byly v předloze jinak, tak proč zrovna z tohohle dělat aféru? Hlavně že to dává smysl a že Heimdal není žádnej černej seveřen, ale mimozemšťan, kterého seveřani jen uctívali, Prastará není bílou mistriní šaolinu, ale keltskou šamanku a ve Wakandě běloši nejsou, protože je uzavřená a dbá na tradice :-). PS: A pokud někde v nových sešitech od Marvelu nějaké podobné změny smysl nedávají, tak to je mi líto, ale s filmy to fakt nemá co dělat...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-11-23 21:19:14 | 0 0
to s tim Wolverinem mě taky trochu štve, zabili ho aby ho nahradili OML...a že Marvel spojuje ten komiksový svět s filmovým to je velká škoda....X-meni jsou skvělí ale upozadit je, nedej bože skoro zrušit jen kvůli tomu že filmové práva má Fox, to je smutné...a proto nový Marvel nečtu, Civil war 2 stojí za hovno a nic mě z toho nezaujalo....zato DC rebirth to je jiné kafe...přijde mi že Marvel neví kam dál, ...a mimochodem aby se nová postava/hrdina zaběhnul a nedej bože dostal vlastní serii, to trvá několik let než si ho lidi oblíbí...bojím se toho že X-meni za chvíli upně vymizí a nahradí je Inhumans a to jen kvůli tomu seriálu když film nevyšel......přesně takhle dopadla Fantastická čtyřka...jediné co mi přijde na novém M dobré je udělání Dooma jako kladase protože ta postava už stagnovala a potřebovala nějaký progres
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2016-11-23 20:58:18 | 0 0
Fimi: Hulk je teď asiat ne? Ale souhlasim ve všem s tebou. Marvel si v komiksech sám kazí svoje značky. Iron Man, Hulk, Thor, Kapitán byl docela dlouho dědek. Ten homo Iceman...zabití Wolverina aby ho nahradil akorát Old man Logan - jakej to má teda význam. X-meny Marvel domrvil a teď se je snaží upozadit před Inhumans. Jo aktuální Marvel nic moc, přijde mi že se bojí vytvářet nové postavy a tak jen vlastně mladší generace a hlavně rasově ruzná nahrazuje už zaběhnutý hrdiny. Kdo nečte komiks a najednou bude chtít tak nechce vidět místo Iron Mana frajerku s afrem, ale Tonyho Starka jako ho viděl ve filmu atd.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-11-23 20:00:17 | 0 0
Carnage: ještě že Idris má charisma......já ti uplně rozumím, uplně nenávdím tohle prznění předloh...pokud v předloze není žádný černoch tak prostě ve filmu by být taky neměl, prostě v tu chvíli kvůli předloze mají ublížené menšin prostě smůlu a nasrat jim...celkově nemám rád prznění předloh, u Marvelu je to do očí bijící, ti jsou pro ty menšiny všeobeně naklonění ale ne jen oni.....potom to prznění předloh, proto jsem dal prostě seriálu Lucifer odpad, Preacher je slabota, taky to není podle předlohy a další a další.....však jen Strange je příkladem, no a pak Spiderman...a jestli změní Osborna, tak se asi poseru.....ale na to si asi u Marvelu musíme zvyknout, však udělali z Ironamana černošku, z Icemana homosexuála, mexikánec je Hulk, a tak dále a tak dále
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2016-11-23 19:20:20 | 0 0
Fimi: tak s tim Heimdallem a elfem jsem se ještě smířil, ale tý Valkýry je celkem škoda mohli vybrat nějakou bloncku jako v komikse. Já už jen čekám až ohlásí že Osborn bude nějaká Asiatka místo chlapa. Nemam nic proti diverzitě, ale u toho Homecoming je to už do očí bijící. Arabský Flash Thompson, Tlustý asiat je Ned Leeds, který byl chvíli Hobgoblin v komikse. MJ bude možná ta hvězdička z disney channelu, která je taky černá. Snad to MJ nebude...já nemam nic proti černochům a asiatům jen mi vadí když prostě ty důležitý a zavedený postavy musejí měnit ve prospěch "ublížených" menšin. Řešil sem to jinde docela dost a bylo mi řečeno, že jako u některých postav to neni důležitý ale já říkám, že seveřani by asi neměli být černoši a k tý postavě to nesedí, asi jako kdyby byl Black Panther, Falcon nebo Luke Cage běloch, to by byl hned průser. Malá zajímavost Heimdall je popisován v norské mytologii jako nejbělejší z bohů, lol. Ale jo Idris je v pohodě v té roli.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-11-23 18:26:57 | 0 0
Carnage: tak ono těch odchylek v Thorově filmovém světě je více, černej Heimdall, černej noční Elf, černá Valkyrie...neuděláš nic prostě.......ale souhlasím, Spidey to má horší....jen nedej bože aby udělali někoho z Panterovic rodiny bílého....Marvel toho v aktuálních komiksech zmrvil tolik, že jsem ho odmítl číst, prostě ne....

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest