Komentáře 18

David007 | Fandíme filmu
David007 | 2016-09-30 23:59:44 | 0 0
Ale taky to vidím na kino.. beru to prostě jako moji povinost.. jít na "HP svět" do kina
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-09-30 23:01:56 | 0 0
Fimi: souhlas na film taky určitě Zajdu

Schonecek,: Rowlingova nenapsala základní dej ona ho pouze navrhla, protože ona Jack Thorne a ještě jeden chlap jméno mi teď vypadlo se přej sešli u ní doma a celé to promysleli ale Rowlingova se podílela na návrhu ale celé to sepsal Jack Thorne jinak taky jsem četl že někteří fanoušci jsou naštvání protože Rowlingova jméno je na obalu nekolnasobne větší než jmění Jacka Thorna a nakladatelství Bloomsberry pak samo řeklo že ačkoliv se značka HP bude určitě prodávat dobře Rowlingova jméno komerční úspěch jen potvrdí
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-09-30 20:27:28 | 0 0
trailer vypadá výborně, určitě film podpořím v kině, moc pěkný
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-09-30 19:15:48 | 0 0
Dominik : Pokud já vím, tak Rowlingová myslím napsala základní děj a příběh a přišla se svými nápady a ty pak Thorne zpracoval do scénáře. Takže to prakticky napsali oba. Tímhle si ale nejsem jistý, ale takhle jsem to někde četl.
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-09-30 17:31:14 | 0 0
Davi007: přesně jak řekl schonecek, ta kniha není špatná ale nesmíš ji porovnávat s s ostatními romány HP 1.) Tato kniha je scebR ne roman tudíž je to v podobě dialogu a 2.) Tuto knihu nenapsal a Rowlingova ale Jack Thorne, Rowlingova gova je napsána jako autor taky aby se zajistil komerční úspěch
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-09-30 17:01:34 | 0 0
David007 : Ta kniha/scénář hrozná není, jen se prostě ani zdaleka nevyrovná žádné předchozí HP knize, proto asi dostává poměrně negativní zpětnou vazbu. Myslím že by to daleko lépe fungovalo jako opravdová kniha a určitě to bude fungovat na jevišti, ale jen jako scénář pouze s dialogy a pokyny pro herce to prostě není to samé, jako klasický Harry Potter.
SPOILERY PRO PROKLETÉ DÍTĚ !!!! Mě ,,kniha" nijak nevadila, mým největším negativem je ale určitě ta logika obracečů času. Z Vězně z Azkabanu je jasné, že v minulosti prakticky není možné nic měnit a že cokoliv uděláte už se vlastně stalo. Tak jak najednou obraceče vytvářejí alternativní reality a takové věci ? Nevím jestli chápu obraceče špatně, ale tohle by přece neměli umět ne ? Taky mi přijde, že Voldemort by neměl dítě. Ta kniha má některé zajímavé nápady, jako třeba to, že zesměšnění udělá ze Cedrica smrtijeda a v bitvě o Bradavice zabije Nevilla, takže Voldemort nakonec vyhraje a jsou tam i poměrně silné scény jako Harry dívající se na smrt svých rodičů a nemůže jim pomoct, to musí v té hře perfektně vyznít, ale celé to visí na příběhu, který podle mě nedává moc smysl. Za mě je to tak 7
6,5-7/10.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2016-09-30 16:15:26 | 0 0
Tak jako, nevím, zatím jsem to nečetl, ale to je ta kniha vážně tak "hrozná"?

Mně se nechce věřit, že by Rowlingová vydala něco, s čím pak nebudou moc lidi spokojení...
Nebo-li jak říkáte nechce se mi věřit tomu, že by vydala knihu, ve které je defekto vlastně scénář hry.
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-09-30 13:47:58 | 0 0
John: ano vykreslení charakteru je strašně ale s tím že to mělo zůstat na jevišti nesouhlasím, protože tahle hra je zatim plánovaná že se bude hrát jen do roku 2017 a s velkou pravděpodobností se nebude hrát nikde jinde než v Anglii a proto se tento scénář vydal aby to mohli číst všechny fanoušci HP na světě. Jinak ten scénář je prý napsaný na rychlo protože o to prosili fanoušci že nemůžou přijet do Anglie na představení nakonec s tím Jack Thorne s Rowlingova souhlasili a byl narychlo napsán scénář
John | Fandíme filmu
John | 2016-09-30 13:24:54 | 0 0
Dominik: Ano máš naprostou pravdu, ale přece jenom to myslím trošku jinak. Chci říct, že kdyby třeba napsal trochu nudnější podání nebo použil jen nějakou jednoduší zápletku, určitě by to bylo nakonec lepší, než naprosto přeplácaný hraní s časem ( což naprosto ničilo veškerou snahu Rowlingový o ucelenej a vysvětilnej děj ), ale i strašný vykreslení postav. Protože to co tam udělal z Brumbála, Rona, Dolores atd. to je přeci zase naprostý ničení výborných charakterů.

Takže ano na jevišti to může vypadat 100% lepší, ale v tom případě to mělo zůstat jenom na jevišti. :)
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-09-30 08:10:59 | 0 0
John: tobě to jako dobrá kniha nepřipadá proto že to bereš jako další pokračování harryho, ale musíš vzít v potaz že to Rowlingova nenapsala napsal to Jack Thorne který není tak dobrý a zkušený jako Rowlingova. Kouzlo a promyšlenost to mít nemůže protože to je scénář ne normalni Roman. Jinak s porovnáním s ostatními to je fakt hrozný ale pokud to bereš tak že to napsal někdo jiný tak to není až tak špatně
John | Fandíme filmu
John | 2016-09-30 07:19:29 | 0 0
Ne.. nová kniha HP a prokleté dítě opravdu dobrá knížka není. Úplně to ztratilo kouzlo, kdy měla Rowlingová vše perfektně promyšlené a vše si bez problému odůvodnila. Z nové knihy se stalo něco co nikdy nemělo spatřit světlo světa. Hrdinové se chovají jako hlupáci a děj boří téměř vše za co Rowlingová bojovala. Ještě jedna taková přihlouplá kniha a výborně promyšlenej svět se může rozpadnout.

SPOILER: Co třeba těhotenství Beatrix ? To si vážně nikdo nevšiml, že čeká dítě, když většinu času trávila s ostatníma ve vile ?

A podobných kravin díky cestování v .... je tu přespočet.
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-09-30 06:08:59 | 0 0
David007? Já právě jak jsem četl jeden rozhovor s paní Rowlingovou, tak ta právě řekla že HP film nejspíš nebude, a že spíš vznikne video z té hry která se hraje v Londýně, i když jsem to četl takhle, tak doufám že se to změní, protože bych se toho filmu rád dočkal, no snad máš pravdu.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2016-09-30 00:54:12 | 0 0
Tak on ten příběh HP "Prokleté Dítě" je už bych řekl skoro potvrzený, že se točit bude.
Ale Warner se rozhodl, až herci zestárnou.. tzn.: Budou to ti samí herci. (Za to jsem opravdu rád)

Radši si počkám, než aby tam byli úplně herci jiní.

A mimoto, jak tady padlo, zhruba do roku 2020 nebo 2019 (nevím) jsou Fantastická Zvířata..

Takže točit se bude minimálně až tak za 5 a více let.. Warner se rozmyslí, dle úspěchu FZ .

Ale jak říkám, film se nezačne točit dřív než za 5 let.. tzn. Minimálně 6 let si na HP- Prokleté Dítě budete ještě muset počkat.. ;)
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-09-29 15:41:51 | 0 0
Schonecek: Jinak kniha Harry Potter a prokleté dítě je jiná to ano, já ji četl ale z velké části to je proto že tu knihu nebo spíš scénář napsal Jack Thorne a ne Rowlingová ta na tom spolupracovala ale převážně na tom má zásluhu Jack. Jinak to je taky hlavně tím že to ´je forma scénáře tudíž tam nejsou popisy prostředí a tak na to potřebuje člověk velkou fantazii což stejně velcí fanoušci HP mít budou, jinak špatná kniha to není, mě osobně se líbila, budu rád za každý příběh HP.
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-09-29 15:37:15 | 0 0
Schonecek: Příběh Harryho rodičů nebo něco o Brumbálovy nejspíš nebude, protože studio Warner kupuje práva na knihy od Rowlingové, nevymýšlí svoje příběhu a jinak pochybuju že by Rowlingová dovolila dělat si se značkou něco jiného než co napíše. Jinak Fantastická zvířata budou myslím 2016,2018 a 2020 takže do té doby snad Rowlingová něco napíše nebo schválí jednu ze zmiňovaných knih v mém komentáři dole.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest