Komentáře 58

Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-06-08 21:38:48 | 0 0
Emmo:Ok uzavřeme to.Fajn jak si mi to teď popsala s tebou souhlasím,no nezapomínej,že od nového roku,přispívam,zde z rozumem a na tebe,nebo na jiné uživatele neutočím,pokuď bych k tomu neměl set sakra důvod.A pokuď z nějakého důvodu,nemůžeš spolknou hořkou pilulku hořkosti,s důvodu naších dřívějších hádek,tak přími prosím moji hlubokou omluvu.No a ohledně těch dvou nicku,od jednoho uživatele,ano vím o kom je řeč a pravdu řečeno,za svojím tvrzením si budu stát i nadále.Věř mi,že z mé strany,vůči tomuhle uživatele,kterého zde považuji za kamaráda a dobrýho kolegu,necítim žádnou zášt,ale jakožto člověk,který přečetl,zřejmě každej jeho komentář,teď také myslím i komentáře psané pod dvoma přihlašovacíma udajama,tak opravdu mám silné podezření,že z jeho strany jde o podvod.Ano možná jsem to napsal netaktne,anebo sobecky,ale jednoduše se nemohu zbavit dojmu,že oni komentáře od dvou lídi,jsou psane jednou a tou samou osobou.Každopádne v některých jeho komentářích k článkum,když píše pod jedním profilem a porovnávaní z jíníma komentářema,kdy píše pod druhým profilem,sem zaznamenal,že jisté dosti identické totožnosti a nejen to.Dá se říct,že v některých momentoch,aniž by si to uvědomil,udělá v přispěvkoch dosti závažnou chybu.Ano neřika se mi to moc lehce,ale ve vela případech jde vše proti nemu a nevím zda si to uvědomuje.Hele řešit to nebudem,ok a sním se taky nechci hádat,nakonec je třeba i uznat,že kdybych byl sviňe,tak bych mu to musel vičítat v každé novince,které se jako přispivatel zučasni.Timhle bych se chtěl danému uživateli hluboce omluvit,on bude vědět,ale každopádne i po jedné dnešní novince,je mé podezření ještě větší :-(
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-06-08 19:42:42 | 0 0
Danielll: Hele klídek :-). Já na tebe žádnou špínu neházím, neútočím, neurážím tě, ani netvrdím, že píšeš z více nicků a už vůbec nenarážím na žádné tvé hádky s pravdoláskařem, anonymem, nebo kterýmkoliv jiným zdejším uživatelem. Pouze se pozastavuju nad tím, kolikrát už jsi po mě (a nejen po mě) požadoval, abych nějakou poznámku ve svém komentáři zdůvodnila, a kolikrát jsi mě obvinil, že lžu, nebo si nechávám někým radit, co psát (Nebo už jsi zapomněl jak jsi tu ze mě páčil celý průběh mých studií i s daty, protože jsi nabyl dojmu, že lžu o své práci a pak jsi prohlásil, že si nechávám komentáře psát nějakým profíkem? :-)). A ohledně těch nicků nenarážím na tebe, ale na to, jak neustále podezíráš jisté dva zdejší uživatele z toho, že jsou jen jeden píšící ze dvou zaregistrovaných účtů, což mi prostě přijde mezi dospělými lidmi a na webu o filmech úsměvné. Nic jiného jsem svým komentářem říct nechtěla a ani neřekla, tak nevím z čeho ti je na blití, ale doporučuju živočišné uhlí, to zabírá. Jinak ale tuhle nesmyslnou OT debatu už dál prosím nerozvíjejme, protože Red Hood má pravdu. Fakt to sem nepatří :-).
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-06-08 18:05:03 | 0 0
tak Wolverine 3 mění název, film se bude jmenovat Weapon X
Red Hood 9 | Fandíme filmu
Red Hood 9 | 2016-06-08 17:31:04 | 0 0
Danielll: Pravdoláskaře mi raději nepřipomínej.:/
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-06-08 15:19:45 | 0 0
Emma:Vyborně,teď si se ukázala v pravém světle,je opravdu fajn,že si vůči mě tak všímavá,akurát s těch lží vicucaných s prstu,na moji osobu,jenš si tu uvedla.S tímhle textem...zpochybňuješ většinu věcí, kterou sem lidi napíšou, tak já jo a
nepřijde mi to moc normální. Tohle je
web o filmech, nikdo tu nemá důvod
lhát, psát polopravdy, vymýšlet si, ani
mít několik nicků a identit a ty přesto
každou chvíli někoho přesně z tohohle podezíráš.Řeknu to teda i tobě Emmo,tak jak sem to i vysvetloval i Lepriconovy a opravdu už mě nebaví,pořád dokola vysvětlovat.Už min pul roka,používam k psaní komentářu,svůj přihlašovací profil a opravdu nemám důvod psát pod jiníma nickama. K ostatnímu co jsi v textu,vůči mě napsala,se nebudu raději ani vyjadřovat a věř,že ne proto,žeby si měla pravdu,ale proto,že my je s téhle té tvoji převaření kaše normálne na blití.Krom toho pokuď je tohle filmovej server,mám i já jakožto uživatel,slušně přispět do diskuze,co i tak už celkem slušnou dobu dělám. A jen tak mimochodem,opravdu mě neodkazuj na komentáře s uživatelem Pravdoláskař,sem si dost dobře vědom vulgarnosti vúči tomuhle tomu uživateli.Každopádne by si o sám měl uvědomit,jak se on v některých případech chová on vůči mě a jiním uživatelům.Opravdu nebudu nastavovat obě dvě tváře,jen proto abych si nechal na sebe házet špínu.V tomhle případe si tu špínu na mě hodila ty a opravdu k tomu nebyl nejmenší důvod.Když se nad tím zamyslím,tak spolu zde na FF komunikujeme po opravdu dlouhí době.Pokuď ale máš jinej pocit,rád bych si naši diskuzi,rád přečetl,kromě téhle a musí to bejt v tomhle roce.A opravdu nemusíš mít strach,léky nepotřebuji,ani nejsem závislak na ně odkázan,ani na nic podobného :-] No a upřimě oni léky doporučuj osobám s kterýma si přišla do kontaku a seš přesvědčená,že bych jich měli brát.Na mě to prosím neskoušej,moc ti děkuju.
Red Hood 9 | Fandíme filmu
Red Hood 9 | 2016-06-08 10:51:16 | 0 0
Myslím si, že byste se měli o tomhle bavit někde jinde, než u článku jestli dostane Mystique vlastní film.:D
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-06-08 10:40:52 | 0 0
Danielll: Tak to nejsi sám, kdo ten důvod nevidí, ale tlačenka je holt tlačenka :-). A zbytek nebyl myšlený jako urážka, ale jako upřímné doporučení, protože jestli sis nevšiml, že neustále zpochybňuješ většinu věcí, kterou sem lidi napíšou, tak já jo a nepřijde mi to moc normální. Tohle je web o filmech, nikdo tu nemá důvod lhát, psát polopravdy, vymýšlet si, ani mít několik nicků a identit a ty přesto každou chvíli někoho přesně z tohohle podezíráš. Jestli to nemyslíš vážně, tak OK, ale jestli jo, tak je to přinejmenším trochu zvláštní...
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-06-08 05:57:51 | 0 0
Emma:Ne to nejsem,vlastně bych byl,jen teda nechápu z jakýho důvodu mě zde urážiš.Ostatne jsem se jen ptal,takže tá tvoje poznámka o paranoie a lécich už vůbec nebyla na místě.O vašim fungováni školy nemohu nic vědět,si pro příště odpust tihle poznámky.Krom toho ne nejsem spokojen tebou danou odpovědí.I mě jako zamestnanci jsou odvádene daně,ale taky musím bejt za svoji práci placen,pokuď ji vykonávam,čili ve vašem případe by tak i váš školník,měl svoji práci vykonáva,protože pak nevidím důvod,proč onu práci,nemůže vykonávat mladší osoba.
Schaun89 | Fandíme filmu
Schaun89 | 2016-06-08 00:23:12 | 0 0
Tak rozhodně i vy máte pravdu. Tohle ani není tak úplně o pravdě či lži, ale různých pohledech na věc. Já se především snažím zmírnit velkou vlnu negace :). Emma: -souhlasím, že by si jako celebrita měla dávat pozor na to co vypouští z úst. -má teze o celebritách pochopitelně neplatí doslova o všech a pravděpodobně ani né o těch opravdu největších, jen jsem chtěl tím říct, že plno celebrit bylo, je a nejspíš i bude polarizujících. Jinak mě ohledně maskování napadla ještě jedna myšlenka. Je též třeba vzít v potaz styl režisérova natáčení a skloubení časového harmonogramu natáční s ostatními projekty herců. Všichni současní "mutanti" jsou filmovými hvězdami současnosti, všichni mají i další projekty a né všichni jsou tak vždy ve stejnou dobu dostupní. Dost pchybuji o tom, že JL natáčí všechny Mystique scény najednou. A to je pak maskování, odmaskování, znovu namaskování.. A k tomu režisérskému stylu: někteří natáčí scény chronologicky posobě jak je vidíme ve výsledném filmu, jiní zpřeházeně. (znovu neomlouvám jednání JL, ale mírně ji chápu) Ps: kdyby něco z tohoto jsem trefil do černého, JL by si stěžovala kvůli tomu (maskování, odmaskování), paradoxně si tu nevoli ktomu způsobuje sama, nebot kdymy byla ve více scénách jako Mystique, nemusela by se tolik maskovat a odmaskovat :) :) :)
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-06-07 23:25:27 | 0 0
Danielll: Našemu školníkovi je asi tak osmdesát let a je zaměstnáván pouze kvůli odvodům na daních a aby se ucpala huba inspekci (což je běžnější, než si asi mnozí lidé myslí). Většinu jeho práce dělá za směšnou provizi manžel uklizečky a zdarma učitelky a jejich partneři, protože jsme malá škola a ředitelka nám to nařídila, přes což nejede vlak. Ne, neděláme to rádi, pokud tě to zajímá, ale zvládáme to :-). Já jsem na to ostatně zvyklá, protože na střední kam jsem chodila lavice taky čistili žáci, většinou za trest, což byl, světe div se, často i můj případ (jednou jsme dokonce znovu vymalovávali šatny) :-). Spokojený? Nebo ještě něco těžce OT? Nebo už si konečně seženeš ty léky na paranoiu, abys přestal neustále hledat ve všem, co ti kdo napíše lži a podvody, které ve skutečnosti stojí mnohem víc energie, než prostě napsat pravdu? :-)
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-06-07 22:33:32 | 0 0
Jdu spát,řeknu jen tohle...štít musí převzít ženská menom panika,jinak tam vtrhnu jak Breivik na ostrov Utoy v Norsku a to budete koukat,dobrou.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-06-07 22:15:23 | 0 0
Emma:No předem se omlouvám,že takhle reaguji,neměl jsem to v úmyslu.Jen sem si uvědomil lež jenž byla tebou v komentáři napsaná.Samozřejmě sem si dobře vědom,jakej prostředek se k onomu odstranováni popsaného stolu používa,pokuď nejde odstranit klasickým spůsobem.No třeba v mých školních začátcich,jse povine museli lavice čistit šmirgl papírem,no.To ale není důvod,proč že ti píšu.Lež kterou si mě ve svém komentáři oslovila,je tahle... V takovém prostředí jsem
poměrně často, díky (nebo čím myslíš,
že se čistí popsané školní lavice? áno popsané lavice jsou čistěne ředidlem,nebo taky technickým lihem. V daném prostředí se nacházíš pomerně často? ale no ták,opravdu mám tomuhle věřit? V první řade si třeba uvědomit,že nejen čistení lavíc nebo židlí,ale i jiné opravy má na svědomí školník (pokuď ho teda vaše škola zamestnáva) doufám teda,že ano.Tenhle pán pokuď je na to kvalifikován,provádi veškeré opravy,které on sám zvládne.Čiže opravdu pochybuji,že ono čistení lavíc,je prováděno přímo v školní tříde.Navíc se domnívam,že ono čistení je až po skončení vyučovacích hodín,čiže danej předmet je k onomu ukonu vzat,až po opuštení žáku ze školy,anebo při minimálnim provozu.Je taky dost pravdepodobné,že ona práce je vykonávana počas víkendu.Silně pochybuji,že mezi dětma,by se takhle daná práce dělala.Napadla mě možnost,že se v daném prostředí nacházíš z důvodu společného střetávani s pánem školníkem,kterého navštevuješ v jeho dílni.Pak by tu byla možnost,že ona pracovna školníka se nacházi vedle ředitelni a při častém procházeni,nebo navštevováni daného objektu,přicháziš s danou látkou do styku.Jinak si to nemohu vysvětlit.Ale jak tě znám,jistě mi onu záhadu vysvětlíš tak aby byla uvěřitelná,ďekuju.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-06-07 12:28:05 | 0 0
Schaun89: V něčem máš pravdu, ale porovnávat herecké výkony u postavy Mystiqu v první a druhé trilogii se fakt nedají, protože v první, pokud vím, řekla ve své modré podobě jediné slovo a zahrála pár soubojů, zbytek hráli jiní herci, čili je bůh může vědět, jak dobrá by byla, kdyby dostala tolik prostoru jako JL. A stejně tak je nesmysl posuzovat hvězdný status podle toho, jak moc se o někom diskutuje pod článkem, který se ho týká. Pokud by totiž platilo, že čím víc a čím rozporuplněji se o někom diskutuje u textů zabývajících se jeho osobou či prací, tím je větší a zářivější hvězdou, jednou z největších hvězd současnosti by bylo poprsí Gal Gadot :-).
A nakonec ohledně toho stěžování... Ono jde hlavně o to, že 99% lidí na světě něco štve na jejich práci (a často je to hodně nepříjemné, nezdravé i nebezpečné), většina má ale dost pokory a taktu, aby si v případě, že jde o práci vysněnou a ještě k tomu prestižní, lukrativní a velmi dobře ohodnocenou, stěžovali v soukromí (což JL klidně mohla a nikdo by se nikdy nedozvěděl, proč je najednou méně modrá-bylo by to rozhodnutí autorů) a ne na věřejnosti. A o celebritách to platí dvojnásob. Pokud to přesto nedělají, nebo si nedají pozor, co o nich unikne ven, pak prostě musí počítat s tím, že ostatní (včetně jejich fandů, kolegů a hlavně potenciálních zaměstnavatelů) si logicky položí otázku, proč zabírají místo jiným, kteří by si nestěžovali. PR je holt PR.
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2016-06-07 12:18:48 | 0 0
Ratemus : nechytej mě za slovo :) nebylo to mysleno jako srovnávání
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2016-06-07 12:05:13 | 0 0
Anonym: Útěk z vězení jakože Prison break? a to srovnáváš s filmem jako Shawshank?

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest