Komentáře 24

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-05-02 08:06:09 | 0 0
Red Hood: Jon/Punisher, Jackman/Wolverine, RDJ/Iron man, Reynolds/Deadpool, Affleck/Batman, Cox/Daredevil, Liev Shreiber/Sabretooth, MJW/Spawn, Ron Perlman/Hellboy, celé obsazení Sin city, Bautista/Drax, Benedict/Strange a rozhodně Dominic Cooper jako Jesse Custer alias Preacher
m.abrams | Fandíme filmu
m.abrams | 2016-05-02 07:42:19 | 0 0
Red Hood 9: Tohle jsou podle mě nejlepší castingy komiksových hrdinů.

Christopher Reeve - Superman
Hugh Jackman - Wolverine
Robert Downey Jr. - Iron Man
Jon Bernthal - Punisher
Keanu Reeves - John Constantine
Wesley Snipes - Blade
Red Hood 9 | Fandíme filmu
Red Hood 9 | 2016-05-01 10:28:14 | 0 0
Vím, že to není k tématu, ale jaké castingy komiksových hrdinů, vám sedli nejlépe?
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2016-05-01 10:04:49 | 0 0
V Hollywoodu je hranice platu, za kterou producenti nepůjdou, protože by to absolutně zbouralo zavedený system. U Downeyho to udělají tak, že mu dají to maximum co můžou, pak mu dají vyšší procenta ze zisku a nakonec dají jisté podmínky, které když se naplní, tak dostane další peníze - takhle to bylo u Civil War.

A v Hollywodu takhle fungoval vždycky pokud se jednalo o pokračovaní (kolik asi dostává Depp za Piráty? To jsou taky velká čísla). Downey měl ale prostě neuvěřitelnou kliku, že se stal nepostradatelným pro Marvel a hlavně, že Iron Man hraje klíčovou roli ve Feigeho vizi (taky si Iron Manovu účast v Civil War musel doslova vydupat u toho šéfa škrta).

A ikdyž se to nezdá, tak on pravidelně před každým natáčením se dostává do formy (narozdíl od kolegů jako Hemsworth a Evans se neudržuje) a díky věku už to není zrovna sranda. Vlastně by to ani dělat nemusel, ale dělá. A díky Marvelovkám moc nestíhá točit jíné projekty - sám řekl, že v jeho věku už prostě nedá několik filmů v hlavní roli za rok. Tím neříkám, že by měl Marvel obírat, ale věřím, že by to v té pozici udělal každý herec a díky tomu, že na dně už byl, tak alespoň není nějaká primadona.
Red Hood 9 | Fandíme filmu
Red Hood 9 | 2016-04-30 19:20:59 | 0 0
Michi: To, ale nebyla reakce na tebe, ale na Emmu...-_-
Michi | Fandíme filmu
Michi | 2016-04-30 18:39:38 | 0 0
Emma: Evidentně to každá vidíme z jiného úhlu. Já to zkrátka vidím tak, jak jsem psala, ty prachy si žádá, aby vůbec měl nějaký důvod odejít od rodiny, jelikož samotná příprava je nesmírně náročná, natáčení filmu, jeho propagace atd atd je náročné, jak časově, což je podle mě pro něj nejdůležitější atribut, tak fyzicky i čím dál více (bohužel nikdo nemládne, ani on) a určitě i psychicky. Má už dost peněz, proč by se pro pár dalších obtěžoval, navíc i namáhal, za tu námahu mu stojí jen větší částka. Navíc on nikoho nesdírá na kůži, viděla si, kolik vydělaly jeho filmy a kolik například takového Thora? Navíc on nechce, aby to odnesli další herci, jak říkám, loboval za ně, protože oni si nemůžou dovolit postavit hlavu, Marvel se na ně vykašle a přeobsadí je, upřímně, já si umím představit jiného CA, jiného Thora, jinou Black Widow, ale jiného IM? :D To by byl výsměch. Rozdíl mezi ním a ostatními herci je ten, že Marvel jeho potřebuje, aby IM fungoval, ale ti další herci potřebují Marvel, jsou postradatelní, když to hnusně, ale pravdivě řeknu. Je to smutné ale je to tak, ví to ti herci, ale hlavně to ví Marvel, to je také jediný důvod, proč Marvel jim dává takový pakatel a nechce vůbec slyšet o navýšení a herci musí sklapnout a držet krok, nelíbí se ti to, můžeš jít, dalších deset čeká na tvou pozici, u Downeyho si to nemůžou dovolit, Marvel to ví a Downey také, ale uznávám, ten jejich plat je sakra rozdíl, málem mi vypadly oči z důlku, jak jsem to viděla :D Ale jak říkám, Marvel je skrblík, kdyby se jim Downey nevyplatil a věřili, že je postradatelný, tak má plat někde jinde nebo nemá žádný a přeobsadí ho. Oni ale dobře ví, že Downey je značka kvality a IM bez něj nepřežije, alespoň ani ne zdaleka v takové kvalitě, v jaké je teď. Proč si myslíš, že ho šoupli teď do Captain America? :D Protože měli prachy navíc a dlouho nikdo nežádal vysoký plat? :D Nemusí mu platit tolik jako za samostatný film, jelikož na plátně nestráví tolik času jako v samostatném filmu, je to pro něj méně práce a kdo skutečně na ten film láká? Já se na ten film těším jak děcko a to jen kvůli IM (být to jen CA, tak do toho kina ani nelezu) a nejsem jediná, Downey je hold značka kvality, která se vyplatí, ale je nutné si za ni připlatit, nikolik však natolik, že by ostatní museli dřít bídu, ostatní si díky němu taky pěkně naperou kapsičky, to se vůbec nebojím :P
Red Hood 9: Lépe čti, já nepsala, že si to Downey nezaslouží, psala jsem pravý opak -_-
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-04-30 13:01:34 | 0 0
Michi: Když mě právě přijde, že si to celé nějak odporuje. Pokud už má tolik peněz, že nemá potřebu chodit pracovat a je mu fuk, jestli se v dalším MCU filmu objeví, nebo ne, tak pak nevidím relevantní důvod (kromě ega), proč neustále navyšovat svoje finanční požadavky (pokud to tak teda je, zatím je to furt jen spekulace). Až doposud jsem mu to přála a přeju mu pořád, aby bral odpovídající částku a klidně i něco navíc (protože jak tu hodně lidí píše, bez něj by MCU nebylo takové, jaké je, nebo by nebylo vůbec), ale myslím si, že všechno má své meze a když se člověk podívá na takovou výplatnici AoU a vidí ty šílené rozdíly mezi ním a zbytkem obsazení, jít ještě vejš už by bylo vážně absurdní. Chápu, že se mu nechce hrát za drobný, ale tohle nejsou drobný ani pro Hollywoodskou megastar (však je už pěkně dlouho na prvních příškách nejlíp placenejch herců planety!!!). To už je sakra balík a proto, i když ho mám ráda a nezpochybňuju, že to může být vstřícný člověk, který taky myslí na druhé, doufám (a věřím!), že bude mít do budoucna soudnost a nebude dřít studio až na kůži, aby si připsal na účet pár dalších nul, které si už za života stejně nestihne užít (a nejspíš ani jeho děti a vnoučata).
Nejde totiž jen o něj, protože Marvel jsou prostě žgrdi a když on bude chtít furt víc, ošidí to hlavouni studia jinde. A jelikož na svoje účty nesáhnou a jeho kolegům kvůli němu taky nemůžou dát úplnej pakatel, bude to na úkor tisíců "neviditelných" lidí, kteří se na MCU nadřou jak koně (a bez kterých by ty filmy taky nemohly vzniknout!) a kteří ty prachy potřebují mnohem víc, než ti na vrcholu "potravního řetězce".
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2016-04-30 09:32:10 | 0 0
Downey je důvod proč Marvel a Feige mohli rozjet to co rozjeli - filmovou sérii, která nemá ve světě filmu obdoby (několik samostatných sérií pro jednotlivé hrdiny a pak týmovky). Marvel by možná vlastně ani nebyl tak odvážný, protože kdyby IM 1 vydělal míň a pak by přišel Neuvěřitelný Hulk, tak by nebyl Thor, Cap a už vůbec ne GoG nebo Ant-Man. Četl jsem článek, kde se psalo, že pokud by Iron Mana nehrál Downey, tak by ta postava vydělávala stejné peníze co Thor nebo Cap.
Red Hood 9 | Fandíme filmu
Red Hood 9 | 2016-04-30 08:10:43 | 0 0
Souhlasím s tebou Emmo, protože ty peníze si dle mého také zaslouží.:)
Michi | Fandíme filmu
Michi | 2016-04-30 08:01:33 | 0 0
Emma: S tím právě nesouhlasím, podle mě tohle je zrovna jenom důkaz toho, že mám pravdu, má už dost peněz, hold mu nestojí za to opouštět rodinu a jít vydělávat pro něj pár šupů. Pro nás jsou ty prachy nepředstavitelné, ale pro něj ne. On už sám ví, že má peněz více než může kdy utratit. Navíc jde vidět, že to není jen namyšlený blbeček zaslepený slávou, za kolegy loboval u Marvelu, ať jim přidají, jinak končí. Nemusel to dělat. A vím, že taky nějakému malému klukovi bez ruky koupil moderní protézu, která vypadala jako od iron mana. Takže lhostejný určitě není. Nemůžu říct, že ho nechápu. On sám ví, kolik jim do kapes vydělá, bez něj by neměli ani zlomek toho, co s ním mají. Ty prachy si zaslouží a byl by blbý, kdyby se podceňoval a chtěl méně...
Spawn | Fandíme filmu
Spawn | 2016-04-29 23:30:03 | 0 0
Emma: Děkuji za návrh, ale nehodlám si IM 3 kazit dnešní večer :)
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-04-29 22:38:25 | 0 0
Spawn: Pusť si nějaká videa z natáčení IM3, tam na zadku rozhodně neseděl...

Michi: To by platilo v případě, že by kromě marvelovek taky něco jiného dělal, ale v posledních letech si jen vyjímečně odskočil někam jinam, takže o čase a zanedbávání rodiny to spíš nebude. Já bych to viděla na běžnou "nemoc" úspěšných a bohatých lidí, kteří ukojují svou touhu dobývat a hromadit majetek tak dlouho, až si jednoho rána uvědomí, že mají v bance miliardy, ale pod zadkem zlatýho bažanta a na nočním stolku křišťálovou karafu s umělejma zubama, a jediný o co od nich jejich rodina ještě stojí, je notářsky ověřená závěť. Doufejme, že to nebude Downeyho případ...
Michi | Fandíme filmu
Michi | 2016-04-29 21:38:12 | 0 0
Nenapadlo vás, že si žádá větší nabídku peněz právě kvůli tomu, že už jich má tolik? Musí zkrátka dostat sakra dobrou nabídku, aby na čas odešel od rodiny a natáčel, ty filmy nejsou na týden natáčení, víme? Je to hodně časově náročné, má už hodně peněz, takže zkrátka potřebuje pořádný důvod na to, aby tu rodinu zase jednou zanedbával. Navíc už to tu někdo psal, bez něj by se Marvel pravděpodobně ubíral jiným směrem a on udělal IM tím, čím je teď, Marvel ho potřebuje, má je v hrsti, proto jsou taky takoví skrblíci jako Marvel za něj ochotní dát ty prachy, jelikož on jim vydělá několikanásobně více. ;)
Spawn | Fandíme filmu
Spawn | 2016-04-29 16:40:16 | 0 0
Pro herce ideální a výborně placená role, většinu času sedí na zadku a mluví do kameru před sebou :)
Petr | Fandíme filmu
Petr | 2016-04-29 16:33:35 | 0 0
Kuje železo dokud je žhavé, studio ho rádo zaplatí a možná se dočkáme u IM 7 i rekordního platu za hlavní roly

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest