Komentáře 16

Dosty47 | Fandíme filmu
Dosty47 | 2016-04-23 23:10:34 | 0 0
Já si taky myslím od začátku že se doomsday ještě vrátí v plné fázi jak ho známe z comicsu.
A myslím že to bude hnedka v The Justice League Part One bude to důvod k návratu Supermana na veřejnost.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-04-23 22:03:08 | 0 0
jasný no, ukázali, ale i tak si dovolili zabít ikonu...je jasný že z hlavních hrdinů v příštích letech nikdo nezemře protože nastartujou nové univerzum, já jen doufám že ten Doomsda se ještě vrátí v plné fázi i když on se stále vyvíjí
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2016-04-23 20:34:33 | 0 0
Fimi: to mi nepřijde jako dobrej případ, protože hned na konci bylo vidět že stejně bude žít a každej s tim počítá i kdyby to neukázali.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-04-23 19:14:16 | 0 0
no teoreticky ukázali že divák se má bát o postavy protože si klidně dovolili zabít Supermana
Spawn | Fandíme filmu
Spawn | 2016-04-23 18:54:20 | 0 0
Já jsem za ten konec naopak velmi rád, protože studio prokázalo, že má "koule" i na takový závěr. Mít ve filmu Doomsdaye a nezakončit to Smrtí Supermana (odkaz na původní komiks) by byla velká škoda a promarněná příležitost. Nehledě na fakt, že se živou postavou Supermana by bylo sjednocení Justice League trochu zbytečné s ohledem na jeho superschopnosti. Bůh je mrtev a tak musejí hledat další členy, kteří ho zastoupí.
Bayy | Fandíme filmu
Bayy | 2016-04-23 14:08:11 | 0 0
Hah, tos trefil.. Ten film byl temný. Byl tak temný, až nebyl vidět. Haha..
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2016-04-23 13:35:37 | 0 0
Je dost značný rozdíl mezi temnou atmosférou (Nolan) a tím, že se to odehrává ve tmě (BvS) - BvS je pro úplně stejné diváky jako Marvelovky, ale jenom se to maskuje tmou
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-04-23 12:41:57 | 0 0
No já byl emocionálne v prdeli včera,když jsem koukal SaO, ale nechte si to pro sebe ďiky.
Bayy | Fandíme filmu
Bayy | 2016-04-23 12:30:52 | 0 0
To mi neříkej. Viděl jsem leccos, ale ty chybějící přechody byly naprosto drastické. Něco takového jsem snad ještě u žádného filmu neviděl. Ten střihač byl nejspíše nováček, nebo úplné dřevo. Když jsem pročítal recenze a komentáře před tím, než jsem viděl film, také jsem si říkal, že to nemůže být natolik hrozné. Vážně, říkám to nerad, ale ten střih byl doslova otravný a nepříjemný zároveň. Někde to bylo cítit méně, někde více. Ohledně emocionální stránky, beru to, nechápej mě špatně. Každý to budeme vnímat jinak.. Je pravda, že soundtrack nebyl špatný a emoce dokresloval. Jediná emotivní scéna, u které mi doslova kápla slza, byla samozřejmě s Marthou (ta druhá).. Jen tím říkám, že jsem čekal něco víc. Když to srovnáme například s animovaným Návratem Temného Rytíře, tam byla emotivní linka zase na úplně jiné úrovni a to si vezmi, že se jednalo pouze o animovaný film. Přesto nejlepší animák s Batmanem, který kdo vytvořil. Jenže, jediná scéna nezachrání téměř sterilní scénář.

Supermanova smrt mi vůbec emotivní nepřišla. Doslova bych řekl, že bylo nějaké sebe-obětování naprosto zbytečné, jenže Snyder potřeboval emotivní závěr, který zase tak emotivní nebyl. Prosím, zkus se na celou scénu dívat bez skladby "This is my World", která si emocionální dopad doslova vynutila.

Díky za protinázor.
Slaughter | Fandíme filmu
Slaughter | 2016-04-23 12:08:53 | 0 0
Bayy: Já s tebou souhlasit nemůžu u BvS jsem se nármamně bavil. "Chybějící přechody" jak říkáš, mě skoro vůbec neotravovali. Oproti Marvelu, sakra temná atmosféra. Navíc nechápu, že většina lidí řve, nemělo to emoce a vtip. Emoce jsem z toho cítil. Začátek filmu s dokreslujicí hudbou H. Zimmera, byla v mých očích dokonolá. Bitka BvS, měla také koule. To samé platí i o konci a skonání Supermana. Já jsem jenom rád, že BvS je pomalu bez vtipu od toho tady je Marvel a Tony Stark. Chlape, tebe emočně zachrání snad už jenom Forrest Gump :-D Hou, domluvil jsem
SaS | Fandíme filmu
SaS | 2016-04-23 09:39:46 | 0 0
Bayy: Súhlasím s tebou. Avšak skrátenie na dve a pol hodiny nebolo kvôli kinám, ale kvôli ratingu
Waler | Fandíme filmu
Waler | 2016-04-23 08:22:30 | 0 0
Bayy: Tak nějak s tebou ve všem souhlasím, ale Aflleck podal skvělý herecký výkon a troufnu si říci, že proti Cavilovi lepší. Cavil mi dost často přijde toporný, bez absolutních emocí. Už jsem si toho všiml v jiných filmech s ním. To rozhodně není postavou Supermana, který tolik neprojevuje emoce.
Bayy | Fandíme filmu
Bayy | 2016-04-23 06:34:47 | 0 0
Co kdyby sis něco zjistil, než začneš zvracet takové nesmysly.. Proč vyhazovat zrovna Terria a ještě k tomu "konečně"..? BvS byl jeho třetí oficiální projekt vůbec, děláš, jako by sepsal desítky scénářů. Nemluvě o tom, že před Batmanem napsal scénář k Argo, které dostalo Oscara. Takže, klídek.. Jediný scénárista, kterému to poslední dobou nejde, bude Goyer. Terrio spolupracuje hlavně s Affleckem, se kterým si přizpůsobovali hlavně Batmana, který je považován za nejlepší element filmu. To Goyer napsal svou obvyklou blamáž.

U BvS byl hlavní problém se střihem, což jsem psal. Většina nelogičností vycházela z chybějících přechodů mezi scénami, kde to vážně hraničilo. Člověk pak nevěděl proč, kde, jak.. Diváka to začalo otravovat po prvních 15-ti minutách filmu. Snyder chtěl být megalomanský a natočil film, který dělal něco kolem čtyř hodin, následně ho zkrátil na tři hodiny, aby ji kvůli kinům zkrátil na dvě a půl. Bože, vždyť to, co jste viděli v kinech bylo tak 60% celkového filmu. Pak to nemá vypadat tak, jak to vypadá. A nemyslím, že to byla úplná chyba Snydera. Snyder už prokázal, že dokáže natočit úplně normální komiksový film s normálními přechody aka Watchmen.. Nemluvě o tom, že se musel držet nějakého scénáře, že ano. Jeho vize se scénářem nesouvisela, možná v detailech.

Ten film působil trochu povrchně a lehkovážně, žádnou temnou atmosféru jsem teda necítil, možná nepříjemnou, o což se postaral Eisenberg. Jeho Luthor nebyl podán věrně předloze, ale rozhodně byl podán jako přesvědčivý vyšinutý sociopat. Byl výborný. Osobně myslím, že se jednalo o nejlepší postavu filmu. Příchod Doomsdaye působil docela osudově, souboje mě nebavili, ale atmosféra ano. Některé scény mohli být natočeny opravdu lépe s lepší stylizací, filmů prostě chyběla duše a celková hloubka. Lois.. Nevadila mi tolik, jako v prvním filmu, Amy byla přesvědčivá během celého filmu, dokud nepřišel závěr, kde strašně přehrávala. - SPOILER- Ten Clarkův odchod prostě nezvládla uhrát, čekal bych, že se zhroutí nad jeho mrtvolou a ona skoro ani neplakala. Bylo to divné. Nemluvě o tom prstenu, žal byl ještě čerstvý a místo toho, aby se rozplakala ještě víc, tak se usmála. Tohle prostě není odpovídající a pravděpodobná reakce na takovou situaci.

Ten film byl takový bez emocí, plochý, úzkoprsý.. Ani ta scéna s rodiči neměla takovou hloubku, kterou jsem čekal. A rozhodně nesouhlasím, že Affleck zastínil Cavilla. Spíše naopak.. Cavill předvedl mnohem lepší výkon a docela mě štve, že byl upozaděn.

Možná, kdyby Snyder natočil film, který by nemusel tak brutálně ořezávat, možná by to dopadlo úplně jinak.
Pravdoláskař | Fandíme filmu
Pravdoláskař | 2016-04-23 02:47:55 | 0 0
Jéžišmarjá, já už jsem se radoval, že Warneři konečně vyrazili Snydera s Terriem, ale bohužel k mému nekonečnému zklamání ne, to jenom Fandíme Filmu opět objevuje Ameriku… Btw. doufat, že se egomaniak Snyder z čehokoliv poučí je stejné, jako doufat, že se milý pan prezident přestane chovat jako ožralý buran. Proto taky doufám, že se Warneři za svojí naivitu pořádně spálí na tržbách Justice League, to jediné jim snad konečně otevře oči…
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-04-22 23:41:33 | 0 0
V Srdci Moře jsem zatím neviděla, ale Pan vypadal jak když k němu scénář psala polodementní uklízečka a u Jupiteru už scénář asi nepsal vůbec nikdo, ten snad vznikl stylem inspirovaným dadistickými básníky. A jelikož na scénář a postavy jsem četla kritiku i u BvS a bojím se že to bude skřípat i u tý Lego značky (původní Lego Příběh byl geniální, ale bojím se, že to velkovýrobou zprasí), tak bych studiu radila víc dbát právě na ty scénáře. Skvělýmu příběhu s dobře napsanými postavami diváci ledacos odpustí, ale dějový paskvil s bandou nelogicky se chovajících pablbů většinou nezachrání ani geniální technika. Pan i Jupiter byly po technické stránce dost zajímavý, ale kdo na to má vydržet koukat, když to pořádně nedává smysl, nebo je to tak blboučké, že to vede odnikud nikam a postavy jsou na facku?

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest