Komentáře 18

Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2015-12-23 23:31:40 | 0 0
Anonym:Kdyby to bylo,jak tvrdíš,tak by se filmy netočili na pokračováni a že jich je opravdu hafo.A jak říka kolega David...prozatím je ticho,ale až začně kampaň,lidi začnou mít enormní zájem,znovu spatřit svět,stvořen tak,jak to umí jen velkej Jim.A pokuď se někde šustne,že má bejt použitá nová filmová technologie,věř,že zvědavost a natešenost lidí,bude ještě vetší.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-12-23 23:15:51 | 0 0
Já už jsem se tu vyjadřovala, že kvůli mě by pokračování Avataru ani nemuselo být a že by mi možná i objektivně přišlo lepší, nechat ho jako jedinou osamělou legendu, ale rozhodně taky nesouhlasím s tím, že na dvojku lidi nepůjdou (jen si tedy nejsem moc jistá těma dvouma miliardama, myslím, že tak vysoko dosáhne jedině, když bude fakt za něco stát a lidi budou chodit opakovaně, jako na jedničku), nebo se na něj dokonce zapomnělo. Je přeci velký rozdíl mezi "zapomenout na něco" a "nemluvit o něčem" (a Avatar je ta druhá možnost). Nezapomnělo se na něj, jen se o něm teď nějakou dobu tolik nemluvilo, protože zkrátka nebylo co rozebírat. Příběh už na začátku nebyl moc obsáhlý, takže se spíše mezi lidmi "drbal" vizuál a technická stránka a ani jedno fakt nemá cenu řešit furt do kola i roky po premiéře, když všechno podstatné už bylo řečeno.
Bez dalšího pokračování holt lidi raději rozebírají aktuální snímky, které teď frčí a o kterých se dá diskutovat. Nezapomínají, jen prostě čekají, až zas bude co řešit a to zatím není, protože o pokračováních Avataru prakticky nikdo nic pořádného neví, kromě toho, že se píšou (nemluvě o tom, že v dnešní době komiksových, hračkových a herních adaptací a pokračování zaběhlých sérií, se dá mluvit i o filmech o kterých se zatím nic neví, protože je možné vycházet z předloh a minulých dílů, ale Avatar je originál a není tudíž z čeho vycházet a na základě čeho spekulovat). Jiné složitosti bych za tím fakt nehledala :-).
David | Fandíme filmu
David | 2015-12-23 22:33:32 | 0 0
Anonym: Ne, zadrž, já s tebou absolutně nesohlasím...Já jsem sice řekl, že se na Avatara trochu zapomnělo, ale taky jsem psal, že se to okamžitě lidem Za chvíli do pameti vrátí..
O Avatarovi se začíná mluvit, čím dál, tím více, chápeš? AVATAR 2 NA 100% VYDĚLÁ MNOHEM VÍC NEŽ 7. SW, a to že to DO TEĎ!! utichlo NEZNAMENÁ, že se na to lidi těší méně... Jak jsem psal SW 7 je jen bublina, která moc dlouho nevydrží, podle mně to nepřekročí hranic 2 miliard..., kdežto na Avatar 2 prostě lidi půjdou, chápeš, lidi se na to těší pořád, a pořád více...
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2015-12-23 22:10:01 | 0 0
David : přesně a to se snažim jim vysvětlit že na Avatara se trošku zapomělo, že v lidech ta touha po něm malilinko utunula a jak jsem řikal na SW 8 si myslim že se lidi těší víc než na Avatara ( JEN MUJ NAZOR PROSIMVÁS )
David | Fandíme filmu
David | 2015-12-23 21:55:56 | 0 0
bSaR: Ten seznam je vážně cool
Lune: souhlasím, ale je pravda, ze Avatar v lidech utichl, ale jak jsem psal, na Avatara se určitě nezapomnělo, a těší se na něho lidé ještě více, než si myslíte, A řekl bych, že nebude trvat dlouho a James Cameron přijde s nějakým prvním teaserem... Dávám tomu 3-4 měsíce... Právě proto, aby se tak třeba ten Avatar trochu připomněl...
David | Fandíme filmu
David | 2015-12-23 21:47:48 | 0 0
Anonym: Meleš totální hovadiny...
Ano, s jednou věcí máš pravdu.: AŽ TO TEĎ Svět Avatara docela dost utichl...Ale, Avatar 2 vydělá minimálně 2 miliardy dolarů, protože lidé na to pořád chcou jít ( i kdyby to bylo po 10letech) a navíc, SW :D... Jasně SW, nevědělá tolik, kolik si myslis, už jsem předtím někdy psal, že odhaduju zisk mezi 1,6- 1,9 miliardy, je možné že to dostihne Titanic, ale tom silně pochybuji... (Spíše si myslím, že to je bublina, která rychle splaskne... :D)... Ale víte taky Proč to tolik vydělává? :D Nejde jen o silnou základnu fanoušků, ale o tu nesmírně šílenou propagaci toho snímku... Nikdy jsem neviděl tolik reklam a takovou propagaci filmu za celou dobu...(Samozřejmě musela být dost drahá) A myslím si, ze Avatar 2 bude mít přesně to samé... (Šíleně megavelkou a drahou propagaci). Co z toho vyplývá...??? Lidem se připomene tento film, zavzpomínají na první díl a dokonce na něho rádi zajdou ... A nemluvě o tom, že poslední dobou se o pokračování Avatara mluví stále víc a víc...
Tím chci říct, že i po 8 letech se stále lidi o ton baví, a těší se na další díl...

A co se týče Těch filmů, co jsi vyjmenoval, podle m úspěch bude mít asi Transformers, Rychle a zběsile, A SW, ale J.I.Joe -to si myslím že ne...

A nezapomeň, dá se říct, že Až samotný Avatar udělal "revoluci" v kinematografii (jak ve speciálních efektech, 3D formátu, tak hlavně začal celou tu dobu, kdy lidé začínají chodit do kin víc a víc...) A taky se prý říká, že nebýt Avatara, Tak je Sci- fi mrtvé...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-12-23 21:40:07 | 0 0
jo to je dobrá blbost...
bSar: dobrý seznam
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2015-12-23 21:01:18 | 0 0
Anonym: Jenže čím delší odmlka, tím více a déle se lidi těší na další film, co je to za blbost, že už je nebude zajímat nebo na něj dokonce zapomenou :D.
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2015-12-23 20:13:40 | 0 0
vy si sedíte na uších já neřikam ze tyhle filmy překonaj v tržbách modrý šmouly jen řikam že už o šmouly neni takový zájem jako když byly první měsíc v kině,a jak sem řekl když dnes čřeknes lidem aby šli do 2 taboru kdo víc komu fandí kdo se víc na co těší jestli SW nebo Avatar tak mysli mna 99 % že to vyhraje SW že o SW je větší zájem že kdyby Avatar šel do kin aspon 2-3 roky po sobě tak budiš jenže bohužel
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2015-12-23 20:10:44 | 0 0
Kaštan : Kaštane ty si fakt Kaštan :D já neřekl že TF, GI JOE a FaF vydělaj víc než Avatar jen sem řekl že se na tyto filmy budou lidé těšit a je o ně zájem protože dou do kina 2-3 roky po sobě a lidé se těší možná si TF FaF a GI JOE na sebe nevydělaj tolik co modrý šmoulové ale myslel sem to tak že dou do kin chvíli po sobě a lidé se na to těši moc a moc to samí s SW lidi už o SW věděly od roku 1977 proto bylo o 7 takový zájem a natěšenost a tolik si to vydělalo a proto tolik stejně se i těší na SW 8 a 9 ( kort když to jde 2 roky p osobě do kina ) kdežto Avatar přišel do kin 2009 a jelikož se na Avatara trošku zapomělo tak je jasný že už tolik nesklidí fanoušku jako 1 díl a nečeká se na něj třeba tolik.
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2015-12-23 20:08:18 | 0 0
Skvěle mistře :-D Já si z toho tady teď udělám s kolegy takovou hru, a tebe to snad proškolí...
Terminátor - 6 let mezi prvním a druhým filmem, 12 let mezi druhým a třetím, 6 let mezi čtvrtým a pátým
Krotitelé duchů - 5 let mezi prvním a druhým
Mission Impossible - 5 let mezi třetím a čtvrtým
Mizerové - 8 let mezi prvním a druhým
Superman - 7 let mezi S returns a MoS
Batman - 8 let mezi B/R a B begins
Tolkienova Středozemě - 9 let mezi poslední LotRem a prvním Hobbitem
Mad Max - 30 let mezi třetím a čtvrtým
Tron - 28 let mezi prvním a druhým
Vetřelec - 7 let mezi prvním a druhým
Hledá se Nemo - 13 let mezi prvním a druhým
Jurský park - 4 roky mezi prvním a druhým, 14 let mezi třetím a čtvrtým
Další nechám jako takovou volnočasovou jednohubku pro ostatní Fandy Filmu :-) Překoná někdo 30 let?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-12-23 20:07:31 | 0 0
zrovna takovou debilitu jako Transformers, Rychle a Zběsile a GI Joe si nemyslim že je hlavní na co se lidi budou těšit, to si myslim že Avatar 2 bude mít větší základnu než tohle....
Kaštan | Fandíme filmu
Kaštan | 2015-12-23 19:33:04 | 0 0
Ty si trubkaa viď? Nechci se tě dotknout, ale věk nezapřeš. Rychle a zběsile? Transofrmeři? G.I. Joe? Tohle, že má táhnout víc než Avatar? Nikdo tu netvrdí, že zoopakuje svůj kolosální kasovní úspěch, ale minimálně druhý pokračování bude tu hranici 2 miliard atakovat.
Nadřazovat tyhle (super) akční výplachy (prsosím netahjme do toho teď SW - to jest kapitola sama pro sebe) nad Camerona je holé šílenství, nebo nevzdělanost.
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2015-12-23 18:34:04 | 0 0
LUNE : Jenže Star Wars a Avatar je rozdíl, kdybys řek lidem at se rozdělí na dvě tábory, jedni co fandí SW a druhý co fandí modrým šmoulum tak si myslim že víc lídí bude mít tábor SW prece jen Avatar je z roku 2009 SW z 1977 takže těch lidí kteří dříve sledovaly SW sou už dnes o XXL let starší a těší se na to víc a víc to samí mladší generace stáhly si SW z 1977 jelikož v tej době jeste nebyly narozený a pak si stáhly SW 1-3 a ted když byla v kině 7 ta kse na 7 těšily daleko dalek ovíc po tolika letech Avatar zas takovou popularitu nemá a zas srovnávat modrý smouly se SW je trosku od veci uz jen ta doba od dílu 4-6
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2015-12-23 17:09:33 | 0 0
Anonym: Hele a neprotiřečí si celá ta tvá myšlenka? " Myslim si ze Avatar 2 už nikoho nebo polovinu lidí zajímat nebude jelikož od premiery 1 ueteklo spoustu let, lidi ted daleko více budou čekat a těšiš se na Star Wars" Hm od SW taky uteklo spoustu let, proto asi taky moc lidí nezajímaly..

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest