Komentáře 36

Wolf | Fandíme filmu
Wolf | 2015-06-14 22:27:25 | 0 0
Emma: tak zrovna Zod bol omnoho lepší než Ultron či z GoG. Ale áno máš pravdu tiež mám pocit, že ho nevyužili naplno. Ale Joker je u mňa top v podaní Ledgera a Nolana. A porovnával som len čisto marvel filmy, ktoré patria disney vs WB.

Magneto je pre mňa stále dobrý aj po prvej triede, ktorú nemám rád ale Charles a Erik boli výborný. Octopus naj záporák zo Spidey univerza. Ghost rider nič, blade nič, Constantine Gabriel bol brutálny :).
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2015-06-12 15:26:15 | 0 0
V tomhle případě je mi to teda úplně fuk, ale přesně jak to tady někdo psal už bych chtěl vidět jak by Falcon byl bílej třeba :D. Je vidět, že prostě Marvel nechce vypadat rasisticky, protože když začínali komiksy tak černoši nebyli moc populární a tim pádem nebylo zas moc černých hrdinů. Takže mi to přijde strašně vnucený, že chtějí vypadat dobře pro veřejnost.
Rulk | Fandíme filmu
Rulk | 2015-06-12 15:18:38 | 0 0
Emma: jasně tomu rozumím, ale na druhou stranu ti ,,bližší" padouši jsou většinou antihrdinové nebo se jimi stanou a někdy prostě je potřeba hrozba bez ,,zábran".
Rulk | Fandíme filmu
Rulk | 2015-06-12 15:15:48 | 0 0
Emma: Nechci ti to kazit, ale Megamysl je spíše antihrdina a na konci je to dokonce hrdina, ale je to zajímavá postava. Z DCUU bude podle mne Joker ( pokud se povede) a Darkside nejlepší.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-06-12 15:10:21 | 0 0
Rulk: Tak v komiksech to tak jistě být musí, ale nezlobila bych se, kdyby do filmů vybírali spíše ty bližžší padouchy (alespoň jako ty hlavní), nebo když už tolik postav upravují, dali nějaká spojení i těm, co je třeba v komiksech neměli.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-06-12 15:08:21 | 0 0
Tomas44: Ale já vůbec nevypěnila, spíš naopak, přišlo mi, že jsi vypěnil ty, tak jsem se to snažila vysvětlilt, čili se taky omlouvám :-). Trochu mě totiž mrzí, jestli někdo pochopil to, že si stěžuju na MoS (který ale rozhodně nepočítám mezi špatné komiksové filmy, je to pro mě slušný průměr), jako že odsuzuju celé DCCU, protože tak to vůbec není! Ano, přiznávám, že na nové marvelovky se těším víc, už proto, že zhruba vím, co čekat a nikdy mě ještě bolestně nezklamali (nejvíc asi u Incredible Hulka), ale jsem zvědavá jak se DCCU vyvrbí a doufám, že to bude uspokojivé. U toho BvS mám lehké pochyby právě kvůli stejné režii, ale na WW nebo Aquamana se těším hodně (a všechny ty katastrofické drby o porodních bolestech DCCU beru s rezervou). Z toho Suicide Squad mám prostě obavy proto, že jako nečtenář komisků a někdo odkojený postupem marvelu (pomalé samostatné představování) si nedovedu představit, že mi bude předložena taková kupa postav o kterých jsem nikdy neslyšela (o existenci např. takové Harley Quinn jsem neměla do nedávna tušení) a hned se s nimi vyrazí do akce, ale kdo ví, třeba to fakt bude super.
A jinak to, co jsem hlavně chtěla říct, je to, že komiksové filmy obecně mají IMHO problémy se záporáky a těch dobrých je (bez ohledu na studio, nebo předlohu) jen zlomek. Převažují ti průměrní a sem tam straší nějaká vyložená katastrofa, protože zrovna u žánru komiksů je mnohem větší riziko karikatury, než u jiných druhů filmu. A beztak je pro mě nejlepší a bezkonkurenční filmový super padouch Megamysl :-D.
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-06-12 14:28:59 | 0 0
Ratemus.: Dobrej konec XD
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2015-06-12 14:21:14 | 0 0
Rulk: samozřejmě že Thanos....uvidíme co Klaw a Mordo....no a ještě kdo vlastně bude v GOG2, Thorovi a Inhumans...

no s těma záporákama je to tak že když je to někdo kdo chce jen zničit celý svět nebo ho ovládnout je to většinou nudný a nezajímavý protože ho k tomu nic nenutí, nemstí se, nemá k nikomu vazbu, nežárlí prostě cche jen ničit a vládnout (Ronan, Malekith) tak je to prostě potom takový nudný.....nejlepší příkald je v tomhle prostě Magneto a Xavier nebo Reed a Victor Doom.....
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-06-12 14:10:19 | 0 0
oprava: Důvodem je, že ne všechny postavy v tom filmu si jsou roznocenné.
Rulk | Fandíme filmu
Rulk | 2015-06-12 14:06:50 | 0 0
Emma: Na druhou stranu musíš pochopit, že vždy hrdina nemůže mít bližší vazby s padouchem. Někdy holt prostě ten padouch dělá dusno a hrdina, který ho vůbec nezná ho musí dostat.
Myslím, že Croosbones a Zemo budou dobří záporáci. Jaký potenciální záporák bude podle vás nejlepší v třetí fázi?
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-06-12 14:05:32 | 0 0
Emma: V klidu já se nechci hádat. Jestli jsem se tě dotkl tam moc, že jsi musela tak vypěnit, tak se omlouvám. To, že jednomu se líbí to a druhému něco jiného plně uznávám a napsal jsem to tu v minulosti několikrát už sám.
Nolana za boha rozhodně nepovažuju. Intersellar a Počátek taky nemusím. The Dark Knight trilogy a Dokonalý trik, nic víc od něj nemusím.
Se Sebevražedným oddílem (Jednotka sebevrahů je už neplatný název, ale radějich bych ponechal originální) to možná bude trochu jinak. Je to jen čistě má teorie, ale Suicide Squad bych s AoU moc nesrovnával. Důvodem je, že ne všechny postavy v tom filmu si nejsou roznocenné. Podle mě se děj hlavně zaměří na Jokera, Harley a Deadshota. To jsou hlavní tahouni. Ostatní z toho týmu jsou spíš do počtu a nebude se jejich minulost zase tolik rozebírat. Flag, Boomerang, Katana, Killer Croc - to jsou ti známější, kteří se možná objeví někdy příště a ti poslední dva Slipknot a El Diablo jsou dost možná rovnou na odpis. Rozpaky ten film může budit jaký chce, dokud ho nezhlédnu, nevím jak ho hodnotit.
Když tady po deseti nebo kolika filmech z MCU napíšu, že mě ty filmy nebaví (hlavně ta druhá fáze) a jelikož se dá předpokládat, že se i ty ostatní ponesou ve stejným duchu, bez ohledu na to, kdo nebo co se tam objeví, je více než pravděpodobné, že mě i ty nadcházející snímky jednoduše neoslní. Z tvých vyjádření mám mnohdy pocit, že po jednom filmu rovnou odepisuješ i ty nadcházející filmy. Jasně MoS se ti nelíbil a Snyder točil i ten další film a další dva má v plánu, všechno kolem toho, jak se WB chystá budouvat universum může budit nedůvěru... máš samozřejmě právo na svůj názor, jen jsem napsal, co si myslím. Pokud jsem byl tak těžce vedle a neprávem tě obvinil, ještě jednou se omlouvám. Skutečně, bez ironie.
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2015-06-12 13:32:06 | 0 0
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-06-12 13:06:11 | 0 0
Tomas44: Já přeci vůbec nic neodepisuju předem, já jen normálně říkám, že pro mě byl Zod nudnej, tak jak byl nudnej pro tebe Ultron. Promiň, ale nevidí v tom rozdíl. Tobě se nelíbí skoro nic na MCU, mě prostě zas nebere Nolanova trilogie ani Snyderův MoS (díky čemuž předpokládám, že se to ani u jeho BvS nezmění, ale nevím to jistě, říkám MOŽNÁ). Konkrétně třeba Nolan pro mě vždy byl, je a nejspíš i bude, režisér, co nedokáže přivést k životu postavy, které by mě zaujaly. Nesedí mi jeho styl, je to pro mě chladné a bez života. Kdykoliv se snaží z diváků ždímat emoce, na mě to nezabírá . Nemůžu za to, vím, že to je v dnešní době neobvyklé, protože Nolan je bůh a vše dělá nejlíp, ale prostě to tak je (a nejde jen o Batmana, jde i o Interstellar‎, nebo Počátek, které mě vůbec neoslovily).
Takže bych řekla, že v tomhle si nemáme co vyčítat. Tobě se nelíbí jedno, mě druhé, když je o tom řeč, tak to napíšu, nevidím důvod proč ne. Když něco opakovaně chválím, mohu i něco opakovaně kritizovat. Ty to vidíš přesně opačně, tak OK, nemám s tím problém, ale psát, že je to se mnou předem prohraná bitva... No jo, asi je. Když se mi prostě něco nelíbí, nezačne se mi to líbit jen proto, že mi někdo dokazuje, že on to obdivuje a argumentuje, proč je to pro něj super. Zod, že byl zajímavej a dobře vykreslenej? Pro tebe možná, pro mě to byl nudnej a nezajímavej panák bez jakékoliv chemie a života. Že nebyly v AoU dostatečně představeny nové postavy? OK, pro tebe ne, pro mě jo (Vision mi padl do oka ihned, SW taky a z osudu QS mi bylo dost úzko).
A že neznám předlohu, je celkem fuk, tu neznám ani u MCU (nebo třeba u Hellboy, či První třídy což jsou další moje komiksové srdcovky) a proto taky mluvím jen o filmech a filmových postavách, ne o komiksech. Takže v tom zakopaný pes fakt nebude :-). A to, co píšeš o AoU si přesně myslím o takové Jednotce Sebevrahů. Taky tam bude hafo nových postav, které neznám a fakt nechápu proč by mě měly zajímat, když není v lidských silách je na tom malém prostoru dostatečně představit (pokud to autoři zvládnou, klobouk dolů a ráda změním názor). To není jen problém Marvelu, to přijde i u DCCU, jen co se k tomu dostanou (a troufám si říct, že to bude mnohem víc "bolet", protože v AoU byly představovány postavy 4 a kolem byly tuny starých a milovaných známých, tady to budou všichni kromě Batmana a Luthora v cameu a teoreticky Jokera, který ale zatím budí spíše rozpaky).
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2015-06-12 12:46:58 | 0 0
Tomáš44: s tim Ultronem souhlasím, je škoda že jedni z nej záporáků MCU jsou zrovna ti seriálový....jinak Ultron je jeden z nejlepších záporáků, jeden z nejsilnějších protivníků Avengers a je téměř nezničitelnej, ale to jen v komiksech samozřejmě....postavy se pro filmy hodně upravují a hlavně oslabují (Drax, Gamora, Ultron) bohužel... :-(
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-06-12 12:19:03 | 0 0
Emma: Jako neznalec marvelovských komiksů souhlasím s Wolfem. Všichni záporáci představení v MCU působí hodně jednotvárně a nezajímavě. Kromě Lokiho a Redforda v druhým Capovi (už si nevzpomínám, jak se ta postava jmenovala). Mimo MCU u mě určitě stojí na prvním místě Dr. Octupus a Norman Osborn z Raimiho Spider-Manů. A asi ještě Deacon Frost z prvního Bladea. Ale MCU a zápráci to je vážně bída. Když už mluvíš o nevyužitém potenciálu, tak co byl Ultron? To byl nevyužitý potencionál, teda pokud se někdy v budoucnu nějakým způsobem nevrátí. První Avengers fungovali, protože už jsme Lokiho znali z dřívějška a nikdo se nemusel představovat, ale jestli má Ultron nějakou složitější osobnost, tak v tom případě ten film pohořel (pro mě bylo AoU nejhorší marvelovka vůbec) a nepodařilo se mu představit ani jednu z nových postav a ani na to nebyl čas. Mačkala se tam hromada postav a každá musela dostat cca stejně prostoru a dost to celý skřípalo. U starých znamých by to zase nevadilo, ale pro všechny nováčky to byl kámen úrazu. Takže Ultron je jen další tuctová postavička, na kterou rychle zapomenu. Ale odsuzuju jen filmy, věřím, že v komiksech jsou to vynikající charektery, ale Marvel je dost možná tím svým sranda pojetím nenechá pořádně vyznít a sráží je na kolena.
DC se teda dařilo víc ikdyž těch filmů tolik není. Zod je rozhodně super postava, v rámci možností ho vykreslili dostatečně dobře, aby nepůsobil černobíle a jejich vztah se Supermanem fungoval taky dobře. Všechny postavy v Nolanově trilogii jsou skvěle vykreslený. Největší zlo je, když se postavy, které mají fanoušci rádi, nějakým způsobem upravují pro film a mnohdy z toho potom vyleze něco jinýho. O to víc před Nolanem klobouk dolů, protože on si pro vlastní potřeby upravil hodně postav a fungovalo mu to výborně. Nejhůř na tom byl vážně Green Lantern, kde představili Parallaxe, který neměl s předlohou vůbec nic společnýho. Celkově to byl hrozný film. Škoda toho výbornýho obsazení. DC má hromadu výborných záporáků a určitě se nebudou bát je pořádně použít. Ale v tvém případě je to asi předem prohraná bitva a nad DC budeš remcat pořád, protože ti cesta kterou se chystají ubírat už teď moc nevoní a odepisuješ postavy, o kterých vlastně ani pořádně nic nevíš. Vycházím z toho, že jsi hodněkrát psala, že předlohu neznáš. Já teda neznám marveloskou předlohu, ale po tolika filmech už prostě vím, že představit pořádný záporáky neumí a marvelovky celkově mě už tolikrát zlkamaly (hlavně MCU), že už nevěřím, že od nich někdy dostanu dobrý film. DCCU je na začátku a ty už to odepisuješ teď po jednom filmu, do kterého, jak jsem si všiml, ráda reješ pomalu při každé příležitosti.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest