Komentáře 21

Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-12-07 16:19:40 | 0 0
Offtopic promazán, slovníček ponechán, evidentně dal zabrat. Příště to ale poletí všechno.
folkon | Fandíme filmu
folkon | 2014-12-06 14:54:02 | 0 0
Milý Danielll/Terazky (podobnosť čisto náhodná len na základe použitého česko/slovensko/poľského nárečia a pravopisu)

To že si nejakú zo svojich chýb po sebe opravil pri nejakom inom článku je mi ľúto a zároveň viac menej jedno, keďže diskusia sa týka tohto článku, tvojho komentáru práve TU a následných príspevkov, a spomenuté ďalšie chyby v čase môjho čítania tvojich "príspevkov" opravené neboli ani tu a ani nikde inde....ani pravopisné, ani logické ani faktické...
Na logickú chybu epilóg/začiatok som ťa nenápadne upozornil vskutku taktne bez akýchkolvek vulgárností, myslím že každému aj slabo podpriemerne inteligentnému jedincovi došlo čo mojím 5 slovným príspevkom myslím...mal si šancu konečne popremýšlať aspoň raz nad príspevkami (drístami) čo tu večne píšeš a sám sa opraviť bez akýchkoľvek vedľajších efektov.....no žiaľ zlyhal si

To,či je niekto zaostalý, alebo, že kto robí sám zo seba blbca nechávam na ostatných veľavážených diskutéroch a verím že je to každému kto na tento server občas zavíta jasné.
želám ti pekný deň a skús sa trochu uvedomiť. ja viem, že puberta je ťažké obdobie na psychiku, ale vážne sa o to pokús, stojí to za to ;)



-----------------------------------------------
poz. pod čiarov - plný preklad výrazov z aktuálneho príspevku Daniellština=>Slovenčina
Hezky = pekne
delat = robiť
nekdo = niekto
zaostali = zaostalý
čteni = čítanie
autorou =autorov
zde = tu
prispevkou = prispevkoch (pripadne prispevkov, logika vety nejasná)
múj = môj (čes. můj)
udelaš = urobíš
ze seba = zo seba
te to = ťa to
argumentou = argumentov

štatistika prekladu: 13 chýb/ cca 75 slov= 17,5% chybovosť
diagnóza : ?????
folkon | Fandíme filmu
folkon | 2014-12-06 13:30:38 | 0 0
Kedže som trpezlivý, ešte raz sa pýtam.... EPILÓG na ZAČIATKU ??? :D

a dovolil som si zostaviť taký malý slovník Danielllo- Slovenský (viem ze táto stránka je česká, ale som si vedomý, že Danielllo-český slovník by zabral neúmerne viac času, keďže pôvodný autor píše viac-menej slovensky)

pozn. autora - Slovník pokrýva len niektopré aktuálne výrazy za posledných 24 hodín, mnohé sa našim výskumníkom nepodarilo odhaliť, prípadne boli prehliadnuté. Zároveň boli ignorované očividné preklepy.
Rovnako autor nepovažuje za podstatné pokryť týmto slovníkom diakritické zmeny slov oproti pôvodným v Slovenskému jazyku, keďže sám nepovažuje diakritiku v internetových diskusiách za podstatnú.

popis poznámok : Danielllština = príbuzný výraz v Slovenčine
chlapou = chlapov
napetia = napätia
biť = byť (v kontexte min 3x)
naprosto = celkom (slov.)
napetia = napätia
viš = vieš
nalaďia = naladia
starosťi = starosti
preca = predsa
toď = toť
požiarnycke = požiarnicke
rokou = rokov
nestúpy = nestúpi
pociti = pocity
scéni = scény
nedomišlene = nedomyslené
velmy = veľmi
tích = tých
prectavitel = predstaviteľ
človekovi = človeku
spitaš = spýtaš
scela = celkom (slov) = zcela (čes)
ňich = nich
mužou = mužov
rokou = rokov
prstenou =prsteňov
tím = tým (min 2x)
fanušikov = fanúšikov
dobi = doby
predelávky = prerábky
prostriedkou = prostriedkov
vedomim = vedomým
filmary = filmári
prispevkou = prispevkov
tíkal = týkal
nevspominam = nespomínam
odomna = odo mňa

autor slovníka zámerne neuvádza preklady Danielllštiny do iných jazykov, napriek tomu máme spomenuté príklady:
twailaight =twilight
besteler = bestseller
vinetou = winnetou

zároveň nie sú v Slovníku obsiahnuté tzv. čechizmy (české jazykové prvky umelo prenesené do Slovenského jazyka), napriek ich veľkej početnosti.....príklady:
takový, prúser, hezky, bitevny, nehraje, po té, zda, utkvý, pokuď, krom, prihlašeny, bojovnice
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2014-12-06 07:31:56 | 0 0
No ja by som i bral ten Amazonsky odpor k mužom,keď po sexualnom akte ich nemilosrdne zabijali.Stačil by i takový menši prolog na začiatku.Vykreslenie toho podobne natočiť povedzme ako v Spartakovy.Samozrejme tam ženy chlapou,len tak pre nič nezabijaju,no orgie ala Amazonské bojovnice v drsnom špinavom prostredi s nutnou dávkou napetia by nemuselo biť zlé :-)
folkon | Fandíme filmu
folkon | 2014-12-06 07:07:14 | 0 0
epilog na zaciatku ? :D
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2014-12-06 02:13:26 | 0 0
folkon:Naprosto!! Inu i napadla ma i myšlienka pojatia ala necenzurovaný Caligula hold moje sny zostanú nevypočuté.
folkon | Fandíme filmu
folkon | 2014-12-06 00:29:35 | 0 0
to myslis vazne ten epilog na zaciatku ? :D
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2014-12-05 20:43:57 | 0 0
No ja by som i bral ten Amazonsky odpor k mužom,keď po sexualnom akte ich nemilosrdne zabijali.Stačil by i takový menši epilog na začiatku.Vykreslenie toho podobne natočiť povedzme ako v Spartakovy.Samozrejme tam ženy chlapou,len tak pre nič nezabijaju,no orgie ala Amazonské bojovnice v drsnom špinavom prostredi s nutnou dávkou napetia by nemuselo biť zlé :-)
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2014-12-05 20:27:41 | 0 0
Anarvin, LEPRICON: Hoší, skládám zbraně a uznávám, že jsem se do tohoto zamotal, nesmyslně to překroutil a už bych plácal totální koniny, takže to zavčas vzdávam. S oběma souhlasím. Taky nechci další tupý film, kde si jen dávají přes hubu a pokud se pokusí o další rozměr, tak je to v pořádku.
LEPRICON | Fandíme filmu
LEPRICON | 2014-12-05 19:48:25 | 0 0
Souhlasím! Jakmile jsem četl o tom že chtějí sólovku WW zasadit do minulosti a současně divákův pohled zaměřit na paradox tehdejšího života žen, byl sem nadšen. Nechápu Tomasovo obavy a už vůbec nechápu jak jste přišly na feminismus?! :D Nějak postrádám pointu... a ač je MacLaren neznámou režisérkou ( a sám nějak nerozumím proč Warner zásadně trval na ženské režii) určitě dobře ví že nejde točit politicky zaměřený thriller, kde budeme sledovat boj za práva žen ale superhrdinský film. Navíc i kdyby to nebylo točeno v minulosti (jako že je to stále pouze spekulace) myslím že by tam stejnak zasadily nějaký ten špek ze strany WW vůči mužskému vedení ( co jsem zaznamenal v animovaných filmech, celkem často dává najevo opovržení vůči mužskému vedení či nechuť). Takže bych spíš řekl, že si to ani neumím bez toho představit... PS: Navíc to můžou zajímavě použít v dalších filmech jako Justice League kde máme spoustu chlapů, kteří jsou zvyklí na vedení ostatních.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-12-05 19:32:16 | 0 0
O feminismu nikdy nebyla řeč. Objevila se jedná zákulisní (nepotvrzená) zpráva, která mluví čistě o konfrontaci se zastaralým myšlením začátku minulého století. Samozřejmě by se jednalo jen o podtext, dokreslení postavy a dobového zasazení, vlastní zápletka by jistě byla nějaká tradičně superhrdinská (konfrontace s nějakým lidmi neřešitelným protivníkem). A je jedině dobře, když se film snaží o něco unikátního, banální vyprávěnky o tom, jak si jeden šedivý superblbeček s druhým dávají přes držku, se dají točit vždycky. Je čas mít odvahu a dát divákům něco navíc, nějaký další rozměr, do kterého se dá zakousnout.
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2014-12-05 19:18:15 | 0 0
Anarvin: To je, ale zatím si nedovedu moc představit žádnou situaci, jak by to v tom filmu mohlo fungovat. Svérázná amazonka se dostane z ostrova plného silných sebevědomých žen do společnosti, kde ženy nemají práva srovnatelná s muži a jí se určitě líbit nebude, že jí někdo (a hlavně muž) bude říkat, co má dělat a koho poslouchat, což by mohlo vést ke spoustě incidendů, v nichž by hrálo jistě roli i to, že nezná naši kulturu a mohla by reagovat, na naše poměry, poněkud přehnaně. Což by mohlo vést i k humorných scénám, ale vzhledem k tomu, že Warneři dali jasně najevo, že si na humor moc nepotrpí... Mohl by to být zajímavý podtext, pokud se to do příběhu zanese nějak stravitelně (nevím jak...), ovšem tak či onak nevěřím tomu, že by byl feminusmus hlavním tématem toho filmu, takže by na tom možná až tak nezáleželo. Spíš pokud by k nějaké konfrontaci na tohle téma došlo, aby to nevypadalo... divně? trapně? Já to tam prostě nepotřebuju.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2014-12-05 18:33:09 | 0 0
Tomas44: Ja dúfam že to prúser nebude a dostaneme i patričnu Grécku mytologiu.Ten feminizmus dúfam veru dúfam,že ich to netrkne.No ako režisérka to tam jednoducho môže dať a sme viš kde :-)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2014-12-05 18:31:43 | 0 0
Tomas44: to je tak když to režíruje ženská, hned je v tom feminismus :-D, třeba u Captain Marvel jde hlavně o schopného režiséra ale u DC to prostě musí být ženská
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-12-05 18:31:11 | 0 0
Konfrontace sebevědomé ženy s dobou, kdy manželka stála za pecí mi naopak připadá jako zajímavý podtext. Wonder Woman je symbolem silných žen.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest