Komentáře 45

ondra | Fandíme filmu
ondra | 2014-10-31 15:16:42 | 0 0
souhlas s fimim doom je borec
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2014-10-31 14:12:04 | 0 0
bSaR: No jasně, já chápu Erikovy pohnutky, jen mi ty scény přišly "divně" sestříhané, jako by autoři chtěli, aby se nějak doplňovaly (protože koukat se najednou na to, jak "záporák" všechny své přátele klidně obětovává ve jménu své pravdy a současně jinde a jindy pro ně a pro svou pravdu umírá je hodně slibné a mohlo být hodně silnou podívanou), ale na mě to nějak nefungovalo. Ale jak říkám, to je prostě můj subjektivní pocit.
Ovšem s tím Magnetovým zbytečným zraněním a nesmrtelností Sentinelů mi to přišlo taky lehce nadsazený. A další věc která mi přišla jako obrovská chyba (i když spíše od postav, než od autorů) bylo to, že Charles na konci nechal Erika prostě odejít. Chápu, že je to jeho přítel, chápu, že ho nechtěl poslat na smrt a soucítím s ním (a pochopitelně nechci, aby Erik zemřel nebo byl někde rozpitván a zneužit), ale nic to nemění na tom, že to byl od Charlese příšernej feil a projev slabosti. Když to třeba srovnám s tím Thorem a Lokim, tak Thor taky určitě nechtěl bratra po A1 poslat na smrt (která mu na Asgardu reálně hrozila), ale prostě věděl, že musí. Věděl, že Loki si trest zaslouží a že je hlavně nutné ho zastavit, aby neprovedl ještě něco strašnějšího a proto ho nenechal jen tak běžet. Charles ale Erika běžet nechal a to i poté, co málem zabil jak jeho, tak Raven a téměř rozpoutal válku a to mi přijde fakt přes čáru...

Fimi: Taky mě to u Malekita mrzí, ale prý to tak fakt bylo. Dokonce jsem někde četla i to, že ten herec si na to pak bokem docela stěžoval, že točil dlouho a ve složité masce a nakonec toho víc jak půlka byla zbytečná a nedostala se ani do bonusů.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2014-10-31 11:05:24 | 0 0
bSAR: vidíš já uplně zapomenul na Banea a Jokera...
jinak s těmi posledními X-meny souhlasím taky mi ti Sentinelové přišli nesmrtelní...naštvalo mě že smrt velkýho Magneta je v tom že zapoměl na jeden střep to je fakt trapný a pak prostě Blink, Warpatch a ostatní opustil a schoval se a nechal je tam zemřít...taky nevím proč osvobodili Magneta když ho vlastně nepotřebovali...snad to bude lepší v Apocalypse ale o tom nepochobuji Singer je výbornej rejža...
Co se týká Avengers tak přesně takovýhle záporácí tady chybí akorát ten Loki a WS za něco stojí...to už ted Garret byl lepší než Malekith ale pokud to bylo jak řiká Emma tak je to škoda že nakonec dostal tak málo prostoru...
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2014-10-31 10:49:43 | 0 0
Magneto s tváří Michaela Fassbendera dostal v první třídě úplně jiný rozměr. Byl mnohem více polidštěn, člověk dokázal pochopit jeho pohnutky k tomu co později dělá. Navíc on skutečně věří, že dělá to nejlepší v zájmu jeho lidu, i když často chodí přes mrtvoly. Zkrátka majstrštich. V posledních X-menech mi na té scéně co Emma uvedla nepřišlo nic divného, protože z mého úhlu pohledu byli Charles s Erikem celý život přátelé, jen na opačné straně barikády. Teď se navíc bojovalo proti společnému nepříteli a udržet sentinely co nejdéle mimo chrám bylo klíčové k dokončení jejich úkolu. Co nesedělo mě byl naopak ten zásah, který Magneto dostal. V té době ač starý a po fyzické stránce ne nejzdatnější by ovládání kovu mělo být snažší než dýchání a že se neubránil jednomu kousku která si to k němu po explozi nasměřovala? Celkově se pak mohl mnohem víc předvést, ne jen hodit vlaštovku :-D A co se mi ještě nelíbilo, respektive mi přišlo předimenzované byli ti neporazitelní sentinelové, trochu bych jim z té nesmrtelnosti ubral, už jen proto že je jich tam celá armáda, která postrádá význam, když stačí na vítězství 3... Co se mi naopak líbilo byla spolupráce Blink a Collose, to byla opravdu lahůdka :-)

A ještě k Baneovi z TDKR, ten byl taky libovej, jeden z mých nejoblíbenějších záporáků a mě naopak ve filmu hodně bavil, Hardy si to tam dával :-)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2014-10-31 10:09:37 | 0 0
Emma: osobně mám rád jako záporáka ještě Sinistera, to je fakt dobře vymyšlenej padouch...ale bohužel ve filmu ještě nebyl....
jinak souhlasím Loki, WS a Magneto....
největší favorit je ale Doom , v komiksech je naprostej borec a vztah s Richardsem je opravdu super...doporučuju si přečíst nějaký komiks F4 kde je Doom a ne Galactus nebo Annihillus...
a samozřejmě vztah Spidermana a Venoma ale to je zase záležitost komiksů a ne filmů
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2014-10-30 22:44:27 | 0 0
Fimi: Když zrovna třeba s Malekitem je to dost komplikované, protože původně měl mít v příběhu mnohem víc prostoru a jeho charakter měl být mnohem lépe vykreslený (včetně jeho motivů). Ale nakonec se to všechno vystříhalo a zbylo jen torzo jeho charakteru (paradoxně mimo jiné i proto, aby dostal víc prostoru Loki, se kterým dodatečně ještě dotáčely nějaké nové scény).
A co se týče Ronana, tak ten mi nevadil, přišlo mi, že je tak plochý schválně, aby bylo jasně ukázáno, že byl jen další Thanosovou loutkou (malinko mi tím připomněl Banea z TDKR, ten mi taky přišel absolutně tupý a nezajímavý).
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2014-10-30 22:34:52 | 0 0
bSaR: Tak koukám, že na záporáky máme fakt stejný vkus, Magneta taky hodně můžu! Hlavně v jeho mladší verzi, tam se mi ten jeho hate/love vztah s Charlesem líbí ještě víc. I když teda v DoFP mi přišlo, že to s ním maličko přepískli. Nevím, prostě mi nějak nesedělo koukat se najednou na to, jak (SPOILER) v budoucnosti pokládá život za své přátele a v minulosti to všechno jen zhoršuje (plus jsem nějak z logiky příběhu nevydedukovala, proč ho vlastně tahali z vězení, když Charles by Raven v pohodě přesvědčil sám).
Tihle tři záporáci (Loki, WS a Magneto) jsou IMHO v komiksech dost unikátní. Snad kromě Spider Mana a Harryho Osborna (který mě moc neberou) už si totiž nevybavuju žádnou podobně emočně provázanou dvojici "hrdina-záporák". Možná ještě u F4 tam tuším byly nějaké užší vazby na Dooma, ale nevím, zda to tak bylo i komiksu.
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2014-10-30 22:17:28 | 0 0
Emma: Tak tak, a do řady k nim se může přidat Magneto :-) To je můj osobní vítěz.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2014-10-30 21:51:16 | 0 0
doufám že to nebude vždy jen o tom tupě kecat silný řeči, potom závěrečný boj pět minut a konec....
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2014-10-30 21:48:45 | 0 0
já myslím že celkově by měl Marvel zapraovat na těch záporácích....jako vemte si Zoda třeba...prostě Malekith a Ronan byli tupí ráporáci kteří se tvářili hrozně brutálně jak všechno zničí a nic nepředvedli, nic neudělali, boje s nimi byly trapný no prostě nic moc...Loki a WS jsou fajn a dokonce i ten Killian byl lepší než Malekith ten jenom tupě civěl a plkal stejně jako Ronan ale strach z něj nešel....

O Mandarinovi radši ani mluvit nebudu dokud z něj neudělali šaška tak to bylo dobrý
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2014-10-30 20:56:15 | 0 0
bSaR: Tak to to vidíme stejně, Loki a WS jsou pro mě taky top "záporáci", už proto, že mají s tím "svým" superhrdinou mnohem užší a komplikovanější vztah a tu a tam se zmítají mezi touhou svého protivníka zabít a touhou ho zachránit (a neví na kterou stranu se přiklonit).
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2014-10-30 20:26:04 | 0 0
Emma: To je jasný, doposud mi přišel on a WS jako jediní zábavní či zajímavý záporáci. Red Skull je tak na půl cesty. Whiplash byl dobře zahranej, ale měl málo prostoru. Mandarin v podání Bena Kingsleyho se mi líbil, ale nakonec spíš tak na pobavení. Takže doufám, že do budoucna na tom trochu zapracují.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2014-10-30 19:41:02 | 0 0
bSaR: Doufám, že mluvíš o Malekitovi a ne o Lokim, který byl už před časem v celosvětovém internetovém hlasování zvolen druhým nejlepším komiksovým záporákem všech dob (hned po Jokerovi) a je jednou z nejlépe pychologicky promakaných postav MCU. Ten má totiž myslím motivaci hodně jasnou a opravdu nejde jen o to, že je "děsně zlej už jen z principu".
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2014-10-30 17:16:51 | 0 0
Thor je suprově zahranej, ale potřeboval by, a to víc filmů, pořádného záporáka s jasnou motivací. Ne jen že jsem strašně moc zlej už jen z principu a aby mě měl na konci kdo zmlátit...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2014-10-30 16:48:37 | 0 0
Trono: tak o WS vím, to je jasný toho ještě uvidíme a možná i uvidíme nějaký jeho mise ještě když dělal pro HYdru, doufám že dají Daredevila do filmu, Punisher musí být ten je nejlepší ale zřejmě to nebude takový brutal jako v komiksech, no a ten Namor o toho bych fakt stál...ale možná se objeví už v Inhumans....jiný postavy z těch starších bych už netahal...možná ještě Hulka ale jinak si myslim že tři filmy fakt každýmu stačej....Ještě určitě Luke Cage v té době už bude možná po seriálech a dají je právě do filmů to by bylo super

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest