Komentáře 32

Walome | Fandíme filmu
Walome | 2014-05-07 10:00:04 | 0 0
"Úplný závěr epizody odhalil, že na špatné straně barikády stojí agentka Hand."
Chňo chňo, to já si furt říkal, že to může bejt jinak, ale fakt to bylo dobře udělané.
Opět dobré shrnutí.
maddy1111 | Fandíme filmu
maddy1111 | 2014-04-16 15:20:48 | 0 0
Rozbehla sa tu teda zaujímavá diskusia. V tomto prípade sa však Anarvina musí zastať. Čo človek to názor a ja osobne by som Agentom udelil ešte nižšiu známku (5/10 – na CSFD som im nekompromisne dal len 2*). Chyby seriál neustále opakuje tie isté a preto mi príde logické ich aj niekoľko krát zopakovať v recenzii na konkrétnu epizódu. Argument, ktorý tu odznel typu „nemôžeme byť každý seriál z HBO“ je pre mňa neskutočný fádny. To znamená, že keď seriál netočí HBO tak si môže dovoliť byť nekvalitný a budeme ho akceptovať? Alebo naopak pokiaľ niečo natočí HBO bude to automaticky kvalita? Ten argument nemá žiadnu výpovednú hodnotu, skôr len nepriamo pripúšťa, že Agenti teda nie sú žiaden seriálový klenot. Btw v dnešnej dobe netočí skvelé seriály len HBO – stačí sa pozrieť FX, ABC a pod., kde sa dá nájsť tiež niekoľko vydarených kúskov (príklad Hannibal, AHS a iné). Agenti sú bohužiaľ na poli televízie len čistý priemer. Nemať to značku Marvel a tých pár nepodstatných spojitostí s Marvel Universe tak po seriály nikto ani neštekne a zrušia ho, vzhľadom na tú priemernú sledovanosť, už v polovici sezóny ako sa to deje pri iných kúskoch. Pomalý rozjazd mi nevadí, ale Agenti majú k dispozícii 22 epizód (= bežia celú sezónu), takže naťahovať a neustále (v podstate už 17 epizód) sľubovať, že sa „bude diať niečo viac“ a nakoniec aj tak nič z toho, len dokazuje bezradnosť tvorcov. Prá náznakov kvality síce bolo, ale nič čo by celkovo povznieslo seriál na vyššiu úroveň. Pred premiérou pilotu boli Agenti moja najočakávanejšia seriálová novinka, vzhľadom na to, že Marvel filmy zbožňujem, bohužiaľ dostavil sa len skrz naskrz nevýrazný príspevok bez ktorého by sa každý fanda bez problémov zaobišiel. Úprimne dúfam, že tú druhú sezónu neschvália.
SteveV | Fandíme filmu
SteveV | 2014-04-15 09:02:33 | 0 0
Diskuze o recenzi se nakonec zvrhla tím směrem, že to se samotným seriálem vlastně nemá moc co společného. Zajímavé :-)

@Anarvin: Doufám že už z domácí pekárny brzo vyleze recenze na Turn, Turn, Turn. Podle mě se konečně Marvelu podařilo udělat pořádné propojení filmů a seriálu - ne jen takové to vágní, jako to bylo u Thora. No tak jsem zvědav jestli se názorově tentokrát shodnem :-D
MartinCz | Fandíme filmu
MartinCz | 2014-04-12 22:53:23 | 0 0
Jak to tak tady čtu si připadám někdy jak na csfd.cz jeden nadmíru dokonalý člověk (na csfd.cz je to POMO) a zbytek co se veze :-)
Alda | Fandíme filmu
Alda | 2014-04-11 19:00:25 | 0 0
S Wardem to bude zajímavý :D Ale doufám, že už brzy se v seriálu (případně v nějakém filmu) objeví Graviton a Blizzard ve své komiksové podobě (se schopnostmi)
Pupik91 | Fandíme filmu
Pupik91 | 2014-04-10 16:16:46 | 0 0
SPOILER pre tých čo nevideli ešte najnovší diel: čo vravíte, ako to bude pokračovať s agentom Wardom, fakt robí pre Hydru, alebo je len nasadený dvojitý agent??? :)
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2014-04-10 15:32:11 | 0 0
Anarvin: Ak si myslíš, že siahodlhé upozorňovanie na chyby seriálu aj v dieloch, ktorých sa to až tak netýka, do recapov patrí, potom ok :) Ja som sa už k tomu vyjadril :)
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-04-10 13:34:52 | 0 0
Ale Martine, těch čtenářů je mnohonásobně více, než těch pár diskutujících. Druhý odstavec - viz odpověď pro Abs. Každý článek musí fungovat i samostatně, nelze spoléhat na to, že všichni četli všechno. Pokud určitý problém přetrvává, samozřejmě že ho zmíním. A jsem ochotný ustupovat tam, kde to má nějaký smysl. Nebudu přece ustupovat něčemu, s čím nesouhlasím, jen abych v tobě vyvolal pocit, že jsem otevřený nějakým umělým kompromisům. Je to můj pohled na seriál, ne nějaký odhlasovaný, kolektivní pohled.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2014-04-10 10:03:01 | 0 0
Anarvin: " články opravdu není možné upravovat podle několika nespokojných jedinců" - problém je v tom, že tých niekoľko nespokojných jedincov nie je zanedbateľné percento, nepíšeš na web, kde diskutujú tisícky uživateľov.

Pritom si ani nepochopil o čom sa bavíme. Ja seriál vôbec neobhajujem, baví ma, ale do špičky podľa mňa nepatrí (to nie je z môjho pohľadu obhajoba, ale fakt) a viaceré chyby ňom vnímam aj ja. Pointa však bola v tom, že ty v ňom dookola a siahodlho vypichuješ tie isté nedostatky a to aj v dieloch, ktorých sa to netýka (viď mnou spomenutá veta - Opravdu dobrý seriál svoje fanoušky nenutí doufat, že se všechno to utrpení jednou nějak zúročí), miesto toho aby si sa viac zameral na dej a čo prinesie do budúcna. Ak to stále nechápeš, tak nie je o čom.


Každopádne to vzdávam. Bohužiaľ, podobnú odpoveď som od teba čakal a do budúcna asi nevidím zmysel strácať čas v jednostrannej diskusii. Síce naooko diskutujeme, ale voči všetkým argumentom si hluchý, evidentne si presvedčený o tom, že všetko robíš najlepšie a nie si ochotný uhnúť ani o chlp. Tak radšej ustúpim ja a do budúcna budem pre istotu diskusiu k seriálu ignorovať.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-04-10 00:52:59 | 0 0
Martin - v čem je problém rekapitulování seriálu na filmovém webu? Kdybych si otevřel čistě seriálový web, rekapituloval bych naprosto stejně, kdybych se na FF.cz věnoval obojímu půl na půl, rekapituloval bych také naprosto stejně. Seriály sleduju možná ještě intenzivněji než filmy, píšu o nich stejně dlouho jako o filmu, jen mi na větší množství televizních článků momentálně zkrátka nezbývá tolik času, kolik by bylo potřeba.

„kino produkcia a seriál naozaj nie je to isté a nie každý seriál pochádza z HBO“ - Opět. Co vlastně tím chceš říct? Pořád tam cítím jakousi omluvu, která není na místě. Existují desítky seriálů točených pro běžné televizní (nekabelové) stanice, které kvalitu udržet dovedou. Existuje celá řada tebou zmiňovaných „oddechovek“, které takto závažnými problémy netrpí.

Proč by se seriál nemohl rovnat seriálové špičce, to mi vážně budeš muset vysvětlit. Nebo ještě lépe - pokud sám uznáváš, že seriál není dobrý, proč máš problém s tím, že o tom píšu? Jestli je v tom seriále pro tebe něco, co neřešení nedostatků omlouvá, tak to řekni, vypíchni nějaké pozitivum, zastaň se Agentů.

Že nejdu nad 7? Ten seriál si to prostě nezaslouží. Ano, drobných zlepšení se dočkáváme, ale k opravdu dobrým seriálům mají pořád Agenti daleko. Jinak s tebou souhlasím v tom, že číselné hodnocení je zrádná věc. Já bych se bez něj obešel i u filmových recenzí, ale internetový čtenář to má rád. Ve výsledku to samozřejmě jen vede ke zbytečným diskusím o tom, jestli mělo něco dostat X, když támhleto má Y atd., když skutečnou váhu má text.

A konečně - články opravdu není možné upravovat podle několika nespokojných jedinců, kterých je oproti celkovému objemu čtenářů opravdu maličkatá menšina. To ale neznamená, že konstruktivní kritiku nepřijmu, jestli nějakou máš, sem s ní.

Jinak jsem rád, že se bavíme alespoň o tomhle, když už seriál nemá dost síly na to, aby diváky nevyprovokoval k diskusi o něm samém. Není nic horšího, když člověk něco napíše a čtenáře to nechá naprosto chladnými ;-)
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-04-10 00:34:46 | 0 0
Abs - Na nešvary je nutné opakovaně upozorňovat. Jednou mají recenze nějaké celkové zhodnocení a to je potřeba podložit argumenty. Je také třeba brát v potaz, že ten text musí fungovat i pro člověka, který předchozí rekapitulace nečetl. Ty nedostatky v epizodách navíc jednoduše jsou, nikam nemizí. A křečovité dialogy nebo dějové konstrukce rozhodně zabírají více prostoru než „ani 3 minuty“.

„proč si nechat nedostatkem peněz diktovat, jaké zápletky můžou autoři v ději používat?“ - tak logicky proto, aby výsledek nepůsobil nepatřičně. Pokud se autoři rozhodnou, že jim na vzhledu dlouhodobě nezáleží, pak je to samozřejmě v pořádku, když jsou produkční náklady nízké. V řadě seriálů to funguje. Když se ale jednou nastaví nějaká laťka, tak každé její podlézání bije do očí.

Jinak by mě vážně zajímala ta tvá „profesionální úroveň“ - tak nějak předpokládám, že se to odvíjí od množství pochval, že?
Pupik91 | Fandíme filmu
Pupik91 | 2014-04-09 23:48:17 | 0 0
by ste tu mohli radšej rozoberať, čo sa asi bude diať ďalej po dnešnom dieli, ako riešiť subjektívne názory v recenzii ;) :D :D :D
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-04-09 23:17:23 | 0 0
Však mě ti Agenti taky pravidelně ruší ;-) ..ale samozřejmě se ještě vyjádřím pořádně, až budu mít chvilku.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2014-04-09 23:15:37 | 0 0
tom99 : Konkrétne názor typu "Raději recenzi žádnou něž takovou, co stojí za ho" konštruktívnou kritikou naozaj nie je, ale to je Anarvinovi jasné. :) Každopádne ja si tie recapy v podstate čítam rád, ale to k čomu som sa vyjadril, ma v nich pravidelne ruší.
tom99 | Fandíme filmu
tom99 | 2014-04-09 21:25:09 | 0 0
To se tady rozjela teda pěkná diskuze! Když už kritika, tak konstruktivní. Výroky typu "Raději recenzi žádnou něž takovou, co stojí za ho....o" si opravdu strčte někam. Je tu spousta uživatelů, kteří si váží seriálových recenzích zcela na filmovém webu, tak bych byl nerad, aby se přestaly psát kvůli vám. Recenze je subjektivní názor pisatele a to nikomu nemůžete brát. I kdyby byla zaujatá, tak je to stále názor autora :-) Seriál se zlepšil, ale ne všichni to tak musí vidět. Neberte někomu svůj názor, nikdo vám ten váš taky nebere. Například recenze na Muže z oceli a hodnocení na CSFD je nadprůměrné a mezi náma - pro mě ten film byl celkem sračka, ale názory taky nikomu neberu, nebo nepředhazuji, jak je sakra možné, že se jim to tak líbilo a mně ne. A to číselné hodnocení berte s rezervou. Přece je důležité spíš, co je napsané, než nějaké číslo 6/10...

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest