Komentáře 32

antikantik | Fandíme filmu
antikantik | 2024-09-17 12:51:50 | 1 1
roddan : Výborně přesně v to jsem doufal a mám radost že Knull nebude jen na pár vterin ale bude plnohodnotný zaporak se všim všudy
Rodann | Fandíme filmu
Rodann | 2024-09-15 22:41:14 | 0 0
Donny Cates, duchovní tvůrce Knulla, potvrdil, že se ten ve filmu přímo utká s Venomem… což je hrozlivá zpráva, vzhledem k tomu, že symbiont byl na Klyntaru za loosera a proti bohovi nemůže mít sebemenší šanci (pokud nepůjdou cestou nějakého avatara či jiné pí*oviny).
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2024-09-15 11:02:03 | 0 0
Banování nemá smysl, všichni víme že použije hned další účet. Blokovat IP adresu, která je sdílená, je blbost a stejně by takovej trol použil vpnku.
Dá se to řešit například nějakou vnitřní logikou, kdy se komentáře člověka, který dosáhne za určitý časový období určitýho počtu negativních reakcí (zde by šli palců dolů), se jeho komenty na nějaký čas skryjí a mohou se zobrazit jen na tlačítko. Samozřejmě se musí zohlednit víc faktorů a žádný dokonalý řešení, kromě moderátora na plný úvazek needistuje. Vím, že za to antik nikomu nestojí, obzvlášť když zodpovědná osoba kašle na důležitější věci a souhlasím, že je to boj s větrnými mlýny. Jsem rád, že ho vůbec občas promažeš, mě nějak netrápí, ale spouští zbytečný flame wars a sere se tu do lidí, u kterých mi to vadí. Ať si má názory jaký chce, ale nikdo nemůže očekávat, že se občas nenajde někdo kdo se s ním nepohádá. To je naprostá utopie.
Můj postoj je v tomhle jednlduchej. Pokud je někdo mentál, který ničí svý okolí tím, že se neumí chovat a najde se někdo, kdo už ho má plný zuby, jednu mu vrazí a mentál začne vyšilovat ještě víc, tak mají všichni ostatní mentálovi taky jednu natáhnout a ne začít kázat člověku, kterýmu rupli nervy o tom jak to má vydržet a že není slušný vrazit mentálovi a že mentál vlastně má právo na to se chovat jak mentál. Jestli má mentál svoje práva, tak každej nementál má 10x větší práva.
TucnakNik | Fandíme filmu
TucnakNik | 2024-09-15 08:46:21 | 2 0
Bohužel nemůžete očekávat jakýkoliv ban. Zaprvé jak říkám, nikdo zodpovědný (čti jediný zodpovědný) diskuse neřeší, a IP bany jsme tu už jednou měli a stejně to nemělo účinek - články byly zaspamovaný jak blázen od x účtů. Když je někdo debil, tak platí jen ignorace, s tím souhlasím a funguje to takhle všude, resp. nikde kromě profilu Dana Vávry nebanují za to, že máš jiný názory i přestože jsi očividně mentálně narušenej.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2024-09-14 20:02:05 | 0 0
Já jako větší problém sleduju to, když se do hádky s tím blbečkem vloží další, kteří si hrají na rozhodčí a snaží se moralizovat ty, kteří se ozvou. V první řadě se do těch hádek sami nevpouštějte...
Když chcete, aby druzí ignorovali, běžte příkladem a ignoruje to taky. Chtít po druhých, aby dělali něco, čeho nejste schopni je pokrytectví.

Palec pro Tučnáka.

A Filipusy už táhne doprdele s tím, že tu po 150 brečíš, že se tu konverzuje jenom o Marvelu.
S3t | Fandíme filmu
S3t | 2024-09-14 16:35:11 | 0 0
flipus
Ako som tu písal v diskusii k inému článku, ignorovaním problému sa daný problém nevyrieši, viem to z vlastnej skúsenosti. A ako poznamenali martsebe a Karel, antik opakovane porušuje pravidlá tohto webu. A navyše som si nevšimol, že by niekedy antik normálne diskutoval, vždycky tu len napíše svoj (často sexistický alebo rasistický) detinský názor alebo recenziu na práve premietaný film s neoznačenými spoilermi a potom, keď ho niekto za to skritizuje, tak sa snaží zo seba spraviť obeť.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2024-09-14 14:28:05 | 1 0
Pardon co je tohle ale za klasicky pitomý čecháčkovský přístup? On porušuje pravidla, všechny evidentně sere a řešení bude co? Dělat že tady není a tím ho utvrzovat v tom, že tohle chování je v pořádku? Ne s takovejma lidma se má udělat krátký proces, aby tady byla normální atmosféra a ne mu ustupovat.
flipus | Fandíme filmu
flipus | 2024-09-14 14:13:50 | 0 0
Karle asi reagovat nebudu na tebe, protože se tu nejsem od hádání. Už jsem si i zvykl, že se tu diskutuje hlavně o marvel filmech, ale prostě si tu nadávat sprostě mi přijde zbytečný a kazí to tu. Jak řekl Tučnák, ignorujte ho a máte klid i kdyby tu porušil 50 pravidel. Když budete reagovat, on bude taky a bude vás tu srát.
TucnakNik | Fandíme filmu
TucnakNik | 2024-09-14 13:58:28 | 2 0
Jediný kdo sem tam promaže diskuse sem já, Anarvin do nich nechodí a nikdo jiný tu není. Jediný co na trolla bude platit je nereagovat, ale to už sem tu psal milionkrát a stejně to je všem jedno. A druhý způsob je mazat jeho příspěvky, což sem tam dělám, ale jelikož už sem sám moc nechodím, tak to nemá takový účinek. Fimi a jiní ví kde mě najít, stačí napsat a já se postarám o co je třeba.
Kingking | Fandíme filmu
Kingking | 2024-09-14 09:36:30 | 0 0
Amen Karle, máš můj hlas
Blaze | Fandíme filmu
Blaze | 2024-09-14 08:44:02 | 0 0
Božský Kája má pravdu. Antik porušuje pravidla opakově, po dobu několika měsíců.
Antiku, nikdo tě tu nechce, retardovanej debile. Ve skutečnym světě bys dostal už tolikrát přes papulu.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2024-09-14 02:20:55 | 2 0
Ale ale... vážně? Antik neporušuje pravidla diskuze?
Ale ano, porušuje. Několik z nich a pravidelně.
Začneme konkrétně pravidlem č.10.
"Uživatel se zavazuje vyvarovat se spoilerům (vyzrazování děje), obzvlášť pokud si to konkrétní diskuze žádá."
- admin/i ho kvůli tomu čas od času mažou.
Dopustil se několikrát porušení pravidla č. 6. Velmi legračně si nedávno zapomněl přepnout účet.
Dále se můžeme bavit o porušování pravidel 7 a 8.

Člověk, který požádá o to, aby se tady s tím vocasem zatočilo je podle někoho nebezpečnej? No, podle mě všichni, kteří hájí jakousi absolutní svobodu slova a odkazují se přintom na pravidla diskuze, bez toho, aniž by si je přečetli... takový lidí bych spíš považoval za nebezpečný.

Filipusy běž si dát prášky na uklidnění. To tvoje rozčilování se nad čímkoliv, co není podle tebe je fakt únavný, obzvlášť když píšeš romány o tom jak se všichni chtějí dohadovat a většinu času travíš tím, že tu bliješ jakýsi pseudo morální hemzy. Nejsi na to způsobilej.
flipus | Fandíme filmu
flipus | 2024-09-13 23:51:26 | 0 0
No já to říkám u každé diskuze, kde tu antikovi nadávate. Ignorujte ho a je. Proč na něj doprdele reagujete? Chodíte tu diskutovat nebo se hádat? Mě přijde, jak kdyby vás to bavilo. Kolik vám je sakra? Fakt nechápu to a ani autory téhle stránky, že tu něco nenapíšou, jako by jim to bylo jedno, že se tu lidi hádají. My tu máme diskutovat, rozebírat svoje teorie, nevím proč si musí lidi tak nadávat a být zlý. Neděje se toho už dost zlého ve světě? Ukrajina, Thajwan, ted záplavy ... to jsou kurva skutečné problémy a ne tvl jestli si antik přečetl komiks nebo ne. Kdybyste ho ignorovali, napíše tu jednu zprávu dlouhou a konec. Tak to zkuste pro příště. Fakt mě ty hádky nebaví číst a rád se tu bavím s Vámi, ale tvl jak spustíte hádky, jde ta diskuze doháje úplně.
Rodann | Fandíme filmu
Rodann | 2024-09-13 20:23:41 | 0 0
Je antikantik otravný? To teda je. Vyjadřuje se jako děcko? Určitě. Má ale právo sem psát? Pokud neporušuje pravidla - ano... Nemusí sice spamovat nesmysly, na druhou stranu to nikdo nemusí číst. Ve skutečnosti jsou nebezpečnější exoti, co ho chtějí banovat, jen protože se jim nelíbí nebo co píše. A že mu někdo nadává, je vyloženě trapný. To jsou mnohem větší pí*usové, než si myslí o něm.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2024-09-13 19:04:06 | 0 0
Nemohl by někdo kompetentní toho kokota zase koplet vymazat? Jak se zase rozjede a ty jeho elaboráty vlastně zaserou celou fajn diskuzi, tak je to hrozně nahovno.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest