Komentáře 17

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-02-26 15:03:37 | 0 0
Tady jen tak pro zajímavost, od dvanácté minuty
https://youtu.be/t4ZY5rbdHkc?s…
Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2024-02-26 14:17:50 | 0 0
à propos hermi95... myslím, že Soul Eater má u nás celkem solidní fan base. Osobně mě zaujal začátek (bylo mi mezi 15 a 17 a ecchi prvky byly něco :D ), ale pak u mě osobně silný downgrade, kde se vzchopil až někdy snad 10 dílů před koncem? Bavíme-li se tedy o tom původním anime s cca 50 díly.
Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2024-02-26 14:01:23 | 0 0
hermi95: No, jestli mě paměť neklame, tak Kishi to po Kodachim převzal v okamžiku, kdy Naruto použil Baryon mód (kapitola 51, možná 52? asi?). Jo, Kurama sice kapitoly před tím něco žvatlal o tom, že se za to platí životem, ale pokud by Kishi nechtěl sprovodit ani jednoho, prostě by nemusel. Tahle technika nikdy před tím použita nebyla, ergo ani Kurama nemohl mít 100 % jistotu toho, že to takto dopadne, vzhledem k healing factoru atd. atd. Tím chci jen říct, že i když tohle Kodachi započal, nemyslím si, že by byl Kishimoto nějak zvlášť proti, mohl to udělat 20 různými způsoby. Ale to je asi bezpředmětné. To co následovalo pak - jak říkám, má to světlé momenty, má to za mě hodně wtf momenty - Ada, která ví o všem na světě, Boruto, který dokáže zatřást zemí, ovládá v útlém věku, to co Yondaime... jakože chápu, že tím chtěli ukázat, že každá generace se posouvá dál, ale tohle mi přišlo už jako solidní přepal. A to ještě, když vezmu v potaz, že na konci Shippuudenu po sobě v podstatě metali planety, kam to bude chtít posunout teď?

Co se zpracování týče. Asi nikdo úplně nepředpokládá, že by to někdo vůbec chtěl vměstnat do 2 filmů (Naruto a Shippuuden), ale nemyslím, že by měl být obecně problém základního Naruta nějak rozkouskovat. Arc se Zabuzou je v podstatě hodně stand-alone, pokud by nechtěli mrhat časem, Zabuzu by spláchli během prvních 30 minut (což by za mě byla škoda, ale dokáži si to představit) a přešli na první a druhou část chunninské zkoušky, kde zkrátka konec filmu končí cliffhangerem, kdy se dostanou do středu Lesa smrti - čímž jsem chtěl jen poukázat na to, že kouskovat se to dá celkem lehce. Co se jednotlivých soubojů týče, je pak celkem jasné, že že ty hlavní jako Naruto x Kiba a Lee x Gaara by zkrátka musely být zpracovány plnohodnotně, ale dokážu si představit, že např. Shika x Kin, by byl spláchnutý někde v prostřihu, pozadí, nebo maximálně v nějaké zmínce v jednom z rozhovorů. S tím se zkrátka počítat musí...

Jen taková zajímavost, OP v první řadě obsáhl cca 100 kapitol mangy (u Naruta je to někde souboj Neji x Naruto). Teď, když jsem začal číst OP (jsem někde u 250. kapitoly), vidím ti rozdíly mezi mangou a Netflix adaptací a musím říct, že se podle mě podařilo najít tu rovnováhu, kde co ubrat, co zdůraznit. I když údajně se v některých aspektech hodně liší anime od mangy i u OP (na rozdíl od Naruta).
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2024-02-26 13:55:03 | 0 0
fimi:

úplně ti rozumím, hodně mých známých, to má podobně a někdo mi i řekně, že to je nuda atd... u mě je možná chyba to, že Naruto bylo jediný anime/manga, kterou jsem četl a viděl a už žádná jiná mě tak neoslovila a nedal jsem tomu šanci (vyjímka je Soul-Eater, ale to skoro nikdo nezná) protože jsem si nechtěl zkazit dojem o Narutovi...ale naprosto chápu, že každej to nemá jak já...no každopádně jsem rád, že to režíruje Destiny, protože Shang-Chi byl fakt povedenej a jak říkal sám Kishimoto, tak jeho vize se mu líbila, kterou mu ukázal a je rád, že on mu zase může říkat co a jak a tak...uvidíme jak to dopadne
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-02-26 13:08:42 | 0 0
Hermi já když hodně jel v manze tak spíš seinen, tyhle shoneny mě nebavily ani trochu. De facto všechny ty mainstream mangy jsem přestal číst po pár dílech, na mě to bylo moc stupidní. Měl jsem jiné série oblíbené, vlastně jsem měl něco přes 400 knih doma
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2024-02-26 12:31:39 | 0 0
a k tomu Shang-Chimu...samozřejmě, že to bylo povedený, a akce všechno bylo super, moc nadstandartní film to byl....navíc výdělky a hodnocení mluví za sebe, takže klasika antikovina kec, že to je sračka no :)
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2024-02-26 12:18:58 | 0 0
Ale jo, přiznávám, že jsem až moc zaujatej vůči tomu a mám fakt velký očekávání (což samozřejmě je chyba, protože pak budu zklamaný) jenom prostě pro mě to je taková srdcovka, že jsem v jednu fázi děctví porovnával můj školní a pubertální život na škole (těžké časy a vývrhel :D ) s Narutem a jak to skončilo pro něho, tak to skončilo i pro mě i v reálném životě, takže je to prostě pro mě dost citlivé a bojím se jenom toho, že prostě nějaký důležitý ten arc tam vůbec nebude...za mě je ta ideální cesta jak u HP a těch 8-9 filmů...to by se asi dalo...a omlouvám se všem za mojí zaujatost
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2024-02-26 12:13:51 | 0 0
fimi:

jo tak to je mi jasný, že tam nebudou dávat fillery, ale důležitý arc, ale řekni mi, který arc by měli z Naruta tam převést?protože pro mě to všechno celej Naruto je jeden velký arc - končí asi tím jak se pětka z konohy snažila vrátit Sasukeho zpět, Shikamaru,Neji,Kiba,Chouji Naruto...lee proti Kimimarovi, tohle všechno je prostě odvrženo od chuniinské zkoušky, který byla hned na začátku, a tady se bavíme o 4 nebo 5 sérii a tohle nenarveš do 2- hodin filmu, pro mě osobně tyhle fajty byly pro mě srdcečná udalost,protože jsem nevěřil tomu, že to dopadne dobře a bulil jsem jak kdyby mi umřel nejlepší kamarád...a potom na konci, když Shikamarovi řekli, že všichni jsou v pořádku (kromě Leea) tak ten jeho dojemný pohled hudba...to bylo pro moje dětské emoce něco ..... a tohle tam prostě chci mít...ano je to možná naivní a chci moc a jsem náročný, ale tak mě to emočně zasáhlo, že jsem věděl, že dříve či později tohle nastane, tak jsem doufal, aby tam tohle bylo..

keoki:

Pro mě je Naruto úplná srdcovka, prožil jsem s ním děctví, vyrustal jsem s ním do dospělosti, dokonce jsem někdy i přirovnával můj život k Narutovi, takže pro mě je to prostě osobní záležitost....což je možná i pro mě blbý, protože budu mít větší očekávání a pak klasicky budu zklamaný, což se pravděpodobně asi stane, ale s tím už se budu muset vyrovnat...ale prostě já nevím jak Naruta narvat do 2-3.hodin...jasně bude záporák Orochimaru...doufám, že tam bude ta chuuninská zkouška což za mě je úplný top a nejlepší co bylo ze začátku a potom máš 2 kolo zkoušky, kde Gaara vs Rock Lee patří meži nejlepší fajty celého univerta Naruta, tak to tam musíš mít...a nevím jestli tohle by ve filmu šlo dát do 10ti minut...pak prakticky od toho se to odvíjí dál..až to skoční tam jak jsem psali nahoře..pro mě tohle je prostě jeden celej arc, který musí dávat smysl..za mě je blbost aby tam řekli o co go pak šlo rovnou na nějaký arc...v tomhle pro mě je Naruto tak super, že prakticky od prvního dílu to jede až do tě 5. serie (zbytek do 9 serie jsou myslím fillery to je mi jasný. že to je blbost dávat do filmu)

A to nemluvím o Shippuudenu, kde toho máš Xkrát víc...začátek jak hledaj Sasukeho, Deidara vs Gaara, to všechno se od toho odvíjí..a tak bych mohl pokračovat dál...Orochimaru vs Kyuubi Naruto, Shikamaru vs Hidan, Naruto Kakuzu a Rasen Shuriken..tohle prostě všechno tam nemůžou narvat....až postupem času tam máš tu čtvrtou válku, kde když se Naruto snaží rozseknout charkou vodopád by tě v životě nenapadlo, že to skončí takhle...za mě by to prostě mělo být natáhnute na celou ságu jako byl HP - 8 filmů po 2-3 hodinách, takhle by se to asi dalo stihnout vše...jasně neznám a neviděl a nečetl Bleach, DN, OP atd a asi to tam taky nemají všechno...tady bude vina u mě, že jsem prostě zarytej fanoušek toho...

jinak co se týče Kishimota...nevím jestli jsem tě správně pochopil...ale řeknu to takhle...Kishimoto nepracoval na scénaři prvních kapitol..to dělal Ukyō Kodachi a Kishi myslím jenom kreslil, ale do děje a příběhu vůbec nezasahoval...až v roce 2020 myslím Kodachi byl odejit a od té doby začal pomalu zase scénař dělat Kishimoto myslím (spekulace jsem četl, že prej Kodachi chtěl zabít Naruta, což Kishimoto nechtěl dopustit a vykompenzoval to Kuramou..ale to je čistá spekulace) a vem si že přes půl roku máš už TBV, kde to je kompletně v moci Kishimota a je to nejoblíbenější manga ever...ale souhlas, že ten Samuraj 8 byl nic moc...ale stále pro mě je důležitý, že nad tím bude mít dohled
Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2024-02-26 11:00:40 | 0 0
Jen bych tedy ještě upravil, resp. správně doplnil své tvrzení o Shang-Chim. Myslel jsem samozřejmě, že byl tím nejlepším (nebo přinejmenším z té lepší části), co přinesla 4. fáze.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-02-26 09:46:04 | 0 0
Keoki souhlasím, Shang chi se mi taky velmi líbil
Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2024-02-26 09:14:41 | 1 0
Hned zkraje řeknu, že Naruto je zkrátka pro mě neskutečná srdcovka, takže jak se tohoto bojím, tak se na to těším.

Trošku mě překvapuje zdejší skepse.
V první řadě na Shang-Chiho. Jakože neberu nikomu názor, beru že umění a film je subjektivní, ale ty bláho, zrovna Shang-Chiho označovat jako to slabší, co MCU vyplodilo? Za mě tedy jednoznačně naopak. Shang-Chi byl to NEJlepší! Konečně se v Marvelu trhli od toho, aby natočený materiál bojových scén narvali do mixéru a čekali, co z toho vyleze. Tady jsou nádherné choreografie, člověk se orientuje v prostředí, akční sekvence jsou zkrátka nádhera. Co se příběhu týče, trošku zamrzel ten závěrečný boj, který by dle mého vyšel mnohem lépe, kdyby vygradoval mezi Shang-Chim a Mandarinem, ale to je asi tak jediná výtka. Moc nechápu, v čem je příběh (podotýkám příběh) natolik horší například oproti prvnímu Thorovi.

Co se pak převedení mangy do filmového zpracování týče, opět nechápu tu negativitu. Je jasné, že zpracovat nějaké kratší a přímočařejší série se jeví jednodušší (například japonský hraný Death Note je naprosto skvělou adaptací), ale dle mého to nutně neznamená něco nereálného. One Piece šel vždy mimo mě, pustil jsem si ze zvědavosti Netflix seriál a díky němu jsem se vrhnul na mangu. Ano, seriálová platforma se jeví určitě vhodnější na zpracování, ale minimálně se ten přechod z šílených kreseb na ,,filmové" plátno povedl tak, že nepůsobí některak křečovitě.
Nemluvě o tom, že vzhledem k tomu, kolik existuje sešitů Marvelu, různých univerz, realit a podobně, nepřipadá mi úloha natočit Naruta TAK nereálná - opět se bavíme o tom, že má jít o adaptaci, ne příběh 1:1. (Pro Marvel asi paradoxně hraje to, že existuje několik univerzů, kterými se filmoví tvůrci inspirují a nemusí se striktně držet zajetého jednoho příběhu, který manga zpravidla má - to uznávám).

A úplně na samý závěr, dozor Kishimota. Jo, vždy je fajn, když na projekt dohlíží jeho duchovní otec, nicméně Masashiho poslední tvorba mě dvakrát zrovna nepřesvědčila. Ať už se jednalo o Samurai 8, tak i samotného Boruta. Seškrtání některých postav dost zvláštním způsobem, aby byl dorovnán jistý power level a vzápětí na sílu přeboostění hlavního protagonisty, aby byl evidentní badass on, když se manga jmenuje podle něj. No, nevím. Je tam par světlejších momentů, ale celkově... eeeh. Myslím si, že manze i škodí skutečnost toho, že je sice delší, ale nevychází na týdenní bázi, jako kdysi.
Každopádně, když nebude až tak moc experimentovat s některými prvky a ponechá původního Naruta na stejné vlně, se stejnou energií, se kterou jej tvořil před 25 lety, mohlo by to být fajn :)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-02-26 07:37:28 | 0 0
Hermi oni si dle mě vyberou jen nějaký příběhový arc a nebudou to dělat celé. Však pán prstenů je taky obsáhlé dílo a filmy to vše neadaptovaly...tuším že třeba i Bleach má několik arců které se dají natočit samostatně
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2024-02-26 06:51:11 | 0 0
mno v životě by mě to ani nenapadlo, ale musím souhlasit s antikem, že film mi nedává smysl, buď to bude strašně uspěchaný a budou tam jen hlavní postavy a vedlejší vůbec, nebo musí mít podepsanou smlouvu na 3 trilogie jinak se to prostě nedá...700 dílů nedáš do třech 2 a půl hodin filmu...(jasně půlka skoro filery, ale i tak) o čem to bude...první film naruto jak začíná ? chuuninska zkouška atd? druhý film bude shippuuden o akatsuki a třetí bude 4 válka proti Madarovi ? no nevím..za mě by bylo ideální volbou seriál...

za mě Destiny je v pohodě, Shang-Chi byl kvalitní film a ohledně kultury atd je to dobrý film, v úplněm covidu to vydělalo ranec..a kdyby nebyl covid tak přes miliardu to má...
ale to není pro mě podstatný, důležitý pro mě je to, že dohled nad tím bude mít Kishimoto, což je pro mě to nejdůležitější a věřím, že to dopadne dobře a bude to hlavně kvalitní...stačí se podívat na mangu Boruta TBV...jak začal psát scénař opět Kishimoto, tak je to úplně jiná manga než byla...svědčí o tom, že je to nejoblíbenější manga ever a nejčtenější na manga plus což svědčí o něčem...takže škoda, že není seriál (ideální netflix) ale Kishimotovi věřím...

jinak kdo sleduje anime Boruta - prej anime je odloženo na rok 2027-2029 ? Je to pravda ?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-02-25 22:09:11 | 0 0
Werne mimochodem, už jsi viděl první díl nového hraného seriálu Avatar Last airbender?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2024-02-25 21:28:16 | 0 0
Werne: no myslím, že adaptovat mangy je hodně náročné a téměř nemožné kór ty které mají nekonečno dílů a nekonečno postav. Dokážu si představit nějaké kratší mangy jako třeba Vinland Sága nebo Hellsing. Naruto je pro mě osobně stejně nemožné alespon průměrně adaptovat jako třeba OP nebo OPM či MHA...Dokážu si ale představit jak natočí BLAME! to by bylo při nejmenším zajímavé.

Režisér Shang chiho, no co k tomu říct, jeden sračkoidní film ještě nedělá špatného režiséra, tak třeba zrovna toto se mu podaří když bude mít dobrej scénář kterej mu snad nenapíšou ti inženýři, kteří udělali Madame Web, Morbia, Posledního lovce čarodějnic

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest