- Recenze filmů
- Poslední komentované
1
ČLÁNEK
| 25.12.2024 10:34
5
ČLÁNEK
| 24.12.2024 14:22
2
ČLÁNEK
| 22.12.2024 17:34
10
ČLÁNEK
| 22.12.2024 17:29
1
ČLÁNEK
| 21.12.2024 21:19
/>
Tady to máte, příběh Helma, čili film bude nejspíš o něm, opravdu Urbana nečekejte
/>
Tady to máte, příběh Helma, čili film bude nejspíš o něm, opravdu Urbana nečekejte
Jacksonův Lotr je příliš velkolepý na pouhé animované zpracování, lidi od něj automaticky čekají další hrané filmy, které mají prostě tu živou výpravu. Animák z Lotra mě prostě tolik nezaujme, jako se dívat na "živou" adaptaci toho světa.
Tak 1) Bacha. Castlevania je anime POUZE STYLIZACÍ. To studio, které za tím stojí je plně americké. Takže nejde o klasickou Japonskou produkci ani náhodou. A díla studia Ghibli jsou sice dobrou volbou, ale představují pouze špičku ledovce. Silně doporučuji sáhnout po dílech od ostatních studií. Pak bys věděl, že Japonci by mohli z Pána Prstenů vymáčknou ještě víc, než samotný Peter Jackson, ovšem to by samozřejmě muselo jít o čistou produkci, ne tuhle koprodukční směsku, ze kterých dost generická díla pochybných kvalit.
2) Studio Powerhouse Animation, které za Castlevanií stojí, je poněkud vyjmečný úkaz sám o sobě. U Castlevanie měli především tu výhodu, že jim na záda nedýchalo, žádný význačný studio, nebo přímo sám Netflix, ale šlo celkově o indie produkci Adiho Shankara, a tak v Powerhousu měli dost volné ruce a možností přibrat do produkce skutečné talenty, kteří měli zkušenosti i ze skutečné Japonské produkce. Díky tomu se Powerhouse Animation dokázalo vyprofilovat na docela silnou pozici a teď je schopné produkovat docela solidní anime-inspirované díla. Otázkou ovšem zní, jak dlouho si tenhle silný profil dokáží udržet, než budou následovat osud Pixaru, a utopí se v generičnosti hollywoodské produkce. I já tomuto studiu zatím fandím, ale prostředí hollywoodu není moc zdravé, pro studia s podobně jedinečným stylem. Kdyby jim však Warneři nabídly produkci Pána Prstenů nyní, možná bych se vůbec nezlobil. Nadcházející Masters of the Universe nevypadají vůbec špatně. To hlavní, ale co tu prostě jde, je styl produkce. Japonská studia mají přístup vlastní, a nejsou moc rádi, když jim do toho zahraniční producenti kecaj. Jenže to je obvykle právě to, co studia jako Warneři, požadují. A tak se musí hledat studia, která jsou ochoná o tomhle "koprodukčním" přístupu vyjednávat. Když se pak americký producent skutečně snaží, a opravdu má zájem vytvořit plnohodnotné anime, tak se se zavedenými Japonskými studii na něčem dohodnout dokážou (například Yasuke od Mappy nevypadá vůbec zle). Ovšem poslední dobou se spíš rozmáhá onen nešvar, že se americká produkce spokojí jen s nějakým technickým studiem, které jim vytvoří bídnou 3D animaci přesně na zakázku a hotovo (velká většina aktuálních Netflixáckých produkcí). A to je právě čeho se bojím zde. Žádná z produkcí, která zvolila tenhle přístup, zatím nevypadala dobře, a často šlo o dost generické věci, na které člověk rychle zapomene. Sola Entertainment je pak přesně dalším prototypem technického studia, které běžnou animaci obvykle nedělá a tak od nich může ve výsledku vzejít bůhví co. Při nejmenším, to Evangelion video postnuté níže, je asi to nejlepší v co můžem doufat. Ale pochybuji, že na to Warneři vysolí až tolik peněz. Rád se budu mýlit.
Adamkeaton: Love, Death & Robots není anime.