Komentáře 16

martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2021-01-30 17:22:22 | 0 0
Hlavně mi ale Wanda na Starkově pohřbu přišla normální, pochopitelně smutná, ale jinak normální. Někdo jí prostě regulerně zblbnul, nasliboval hory doly a ona v zoufalství a naději udělala tohle. Osobně si myslím, že ten někdo v pozadí bude mít nějaký propracovanějí plán a mi se dozvíme malinké sktřípky. Jediné s čím bych počítal je, že Wanda bude muset nějak narušit Multiverse, když to má pokračovat ve Spider-Manovi 3 a potom ve Strangeovi 2. A už je potvrzeno, že tvůrci WandaVision, Watts a Raimi spolu úzce spolupracovali, takže to bude na dlouhé lokte a jak jsem psal, tak počítám, že to bude pokračovat ještě mnohem dál.

U Visiona mi připadá, že on je vlastně Wandino svědomí, které ví, že je něco špatně, ale Wanda si to nechce přiznat nahlas. A celá ta situace kolem Dottie a toho, že je to vlastně šéfka je taky hodně zvláštní.

SWORD se podle mě mohl v klidu začít tvořit po bitvě o New York. Zapojení Furyho bude asi jistota, ikdyž by se mi spíš líbilo, kdyby nebyl u zrodu všeho.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-01-30 16:43:20 | 0 0
Dottie má možná návaznost na Squadrom Supreme https://thedirect.com/article/…
Seb | Fandíme filmu
Seb | 2021-01-30 16:41:07 | 0 0
martsebe: Souhlas, Wanda sice přetvořila Westview, ale taky bych neřekl, že je hlavní záporák. Je to jenom zoufalá ženská, co se snaží zuby nehty udržet svého kousku štěstí. V pozadí musí být někdo, kdo ji k tomu navedl. Otázka je kdo, a především - co z toho má. Navíc Wanda si podle mě uvědomila, co se kolem ní děje až ve chvíli, kdy z kanálu vylezl agent Franklin, do té doby byla pořád v roli a z náznaků (dron, radio) mi přišla dost vyplašená.
Absence té bloncky na tabuli mě taky překvapila, přeci jen ji ve druhém díle prezentovali jako místní "vládkyni". Nedivil bych se, kdyby i ona do Westview původně nepatřila.
Jinak pro budoucnost MCU je zajímavý i fakt, že SWORD existoval už zdá se celkem dlouho před lusknutím. Za zakladatelku sice uvedli Monicu, ale nedivil bych se, kdyby se v něm dost angažoval i Fury, a to možná hned po zrušení SHIELDu nebo co my víme ještě dřív.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2021-01-30 15:09:17 | 0 0
Neřekl bych, že Wanda tohle dělá sama od sebe, někdo jí manipuluje, aby dosáhl svého. Je jasné, že "Agnes" rozhodně do městečka nepatří, ale ještě je tady jedna osoba, která na té tabuli absentuje úplně a to Dottie - chvíli jsem si říkál, že je to protože, identifikují podle prvního dílu, ale "Herb" manžel Agnes se objevil až ve druhém a už ho identifikovali. A celé to, že musí Wanda získat její přízeň bylo takové taky divné. Myslim, že Dottie je tam taky navíc.
TucnakNik | Fandíme filmu
TucnakNik | 2021-01-30 12:53:37 | 0 0
To, že Agness není na tý zdi s reálnou identitou jednotlivých lidí je právě dost velká nápověda pro to, že tam předtím nebyla, a že tam je s cílem zajistit aby ten Wandy svět fungoval a ona v něm zůstala. A v komiksech to je služebnice Mephista, takže bych se divil kdyby představili další kladnou postavu... na to mají těch vedlejších záporných až moc málo.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-01-30 08:27:45 | 0 0
Nejsilnější je Cpt marvel, nejmocnější Wanda... A přesto má méně zkušenosti a nedokáže plně ovládat svou moc, narozdil od Strange
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-01-30 08:26:41 | 0 0
Pokud se chcete bavit o levelu postav, je třeba rozeznávat Nejsilnější a nejmocnější. Nejsilnější bude asi Cpt marvel, nejmocnější Wanda, ovšem jak je to v komiksech, mocnější je Strange, jelikož má zkušenosti, umí ovládat magii, Wanda nezná svůj rozsah, neumí to plně ovládat. Strange několikrát řekl, že kdyby Wanda dokázala plně vědomě ovládat svou moc, dokázala by ohromné věci a byla by mocnější než Strange ve všech ohledech....

Mě by třeba zajímalo jak by si s thabosem poradil Star lord kdyby měl tu svou ego moc
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2021-01-29 23:56:13 | 0 0
Martin: Cpt Marvel je silnejšia ako postava ohýbajúca realitu? Prosím ťa...
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2021-01-29 23:13:59 | 0 0
Musím, ale asi souhlasit s fimim, že Agatha bude od Strangera, aby ji hlídala...přeci jen si nemyslím, že by Marvel hned po Thanosovi představil dalšího velkého záporaka...Wandě různé v hlavě a všichni se ji budou chtít zachránit ve strangovi...ale zase je tam až moct nápověd na Mephista...prostě jsem zvědavej jak to celý dopadne...



Jinal můžete mě prosím objasnit jak lepili ty fotky na zeď a jediná agatha tam nebyla...to bylo co za lidi v “normálním” světě?
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2021-01-29 23:09:30 | 0 0
Fimi: proč myslíš? Jako pokud by měl být záporák Wanda, tak ano..řekl bych že jo, ale myslím si, že tam bude někdo jiný ještě a využívá jen Wandu..těch náznaků na něho tam bylo opravdu moc...

Antik: nemyslím si že ji zabijou...Wanda má představit mutanty v Marvelu takže to si myslím, že by ju nezabíjeli..

Martin: to se pleteš...myslím, že to Feige sám kde si potvrdil, že Wanda je nejsilnější postava,jelikož je mutant..kde si takhle jsem to četl..


Jinak opravdu zajímavé...já čekám na reakci Visiona jak se dozví, že je mrtvý...co bude dělat, jak se zachová..opravdu mě to opět připomnělo starý časy v kině, kdy jsem sledoval Infinity war a endgame...prostě top...a Wanda to hraje opravdu skvěle...to se musí nechat...jsem zvědavej co se bude vyvíjet dál...
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2021-01-29 23:00:20 | 0 0
Nejsilnější postava je momentálně Captain Marvel
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2021-01-29 22:38:43 | 0 0
antikantik: Možno je najsilnejšia ale Strange je skúsenejší takže ten by s ňou dokázal vytrieť podlahu
antikantik | Fandíme filmu
antikantik | 2021-01-29 22:17:59 | 0 0
podle mě teda aspon doufám v to :D to dopadne tak že Vandě rupne v bedně zblázní se a bude z ní nekontrolovanej ´´ padouch´´ a bude bojovat proti Strangemu v jeho filmu a zde bych viděl 2 varianty a to ze bud Strange bude nucenej jí zabít ( i když to se mi nezdá protoze ona je nejmocnější Marvel postavou ) a nebo ze budou pojovat proti sobě Vanda se nakonec ´´ probudí ´´ a v dalších filmech se potká se svým otcem Magnetem
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-01-29 18:57:49 | 0 0
Hádám že Agatha je nasazena Strangem
TucnakNik | Fandíme filmu
TucnakNik | 2021-01-29 18:50:35 | 0 0
Jakože všechny spekulace a teorie kolem Mephista a toho, že za tím určitým způsobem stojí, jsou fakt hrozně silný a máme tu čtvrtou epizodu a pořád žádný náznak toho, že by za tím byl někdo jiný než Wanda. Ty epizody jsou krátký, ale jsou tak intenzivní že opravdu člověka vtáhnou. Nejradši bych se na ten seriál podíval jako na jeden celek, ale to bohužel se všemi těmi spoilery kolem není možné xd Btw. Agness je clearly Agatha Harkness z komiksů, která ví co se v tom světě děje viz. 3 epizoda, a která podle mě má na starosti svým způsobem uhlídat Wandu.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest