Deus Ex: Hrou se tvůrci chtějí inspirovat jen minimálně
Napsal: Michal Janoušek - (Rudmen), 08.03.2013 18:35
- Recenze filmů
- Poslední komentované
12
ČLÁNEK
| 21.11.2024 20:58
1
ČLÁNEK
| 21.11.2024 07:50
2
ČLÁNEK
| 20.11.2024 17:23
1
ČLÁNEK
| 20.11.2024 15:25
5
ČLÁNEK
| 20.11.2024 15:17
Mne islo o to, ze som v tychto troch filmov nenasiel nic z coho by sa tak dal brat priklad, pretoze som v prvom rade predpokladal (a asi nie sam) atmosferu. Looper je tuctovka s metrosexualnym hlavnym hrdinom, presne podla predpisov ako to dnes "musi vyzerat", aby to vobec mohlo do kin. No a medzi Districtom a Inception, je tak priepastny rozdiel v rozpoctoch, ze ak zoberiem co za svoje peniaze dokazal kto natocit, tak vitaz je bez debaty jasny len zas viacmenej mimo s Deus Ex. Takze ak ja by som niekde hladal priklady a nechcel sa porovnavat s etalonom formatu Bladerunnera, tak skor stary Johny Mnemonic a Strange days od Kathryn Bigelow. To su filmy, co by si autori mohli pozriet a potom len urobit dobre to, co sa v nich nepodarilo - najma v Mnemonickovi.
Vidím to asi takhle: Nemáme vlastní nápady, tak je budeme krást z her ve kterých je jich přehršel. Občas si k tomu ještě půjčíme značku, abychom ještě zvedli lidi od konzolí.
Zrovna Deus Ex má opravdu podmanivé prostředí na které by se dala naroubovat spousta příběhů, ale pokud se jím chtějí pouze "inspirovat" měli by zapomenout na tu značku. K čemu točit film podle videoherní předlohy, když nechci točit videoherní film?