Komentáře 14

Martin | Fandíme filmu
Martin | 2019-11-01 22:17:59 | 0 0
Dokud nepadne ulozto a fastshare jsem klidný. Ulozto tuším, že ani padnout nemůže.
BeyondRealityX | Fandíme filmu
BeyondRealityX | 2019-11-01 12:31:30 | 1 0
Souhlasím s tím že někdy ten úpadek přijde, a jak tu bylo řečeno právě superhero to pravděpodobně bude.
Komiksových žánru je spousta a dá se tam najít cokoliv co by se dalo natočit.
Tak jako jsou knižní předlohy tak i ta komiksová se neztratí, přece jenom scénáristi si berou inspiraci z předloh takže dokud funguje filmografie budou tu i komiksovky.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-11-01 11:41:30 | 0 0
Karel právě, propojené vesmírný filmů letí, hlavní dějová linie a plná prdel spinoffů, každé studio chce mít nějaké, Dark univerze, dceu, transformes, rychle a zběsile, teď Paramount jistě začne Valiant a další... Teď je ještě třeba si uvědomit že aby jednou za např 30 let ukončili mcu svou činnost musí ukončit celý propojeny svět, což je nesmírně těžké, není to jako ukončit trilogii, navic mcu má jednu obrovskou nevýhodu oproti ostatním, MCU je totiž samostatné filmové studio Marvel studios, není to přidružená sekce jako má warner práva na DC, ale je to studio jako disney, warner nebo Sony. Ukončit činnost studia si neumím představit...
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2019-11-01 11:25:33 | 0 0
Súhlasím s vami Fimi a Karrl. Bohužiaľ pre poratov mam zlú správu. Servery openload a streamango padli. Čo to znamená? Topserialy a pár ďalších stranok uz nebude existovať a to nie len na Cesku a Slovensku. Iste si tu alternativy ale koalícia ACE co je Netflix Hulu Hbo Disney a ďalší vcerajsim dnom zasadila piratom brutalnu ranu. Doby torrentov sa vracajú späť.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-11-01 11:13:28 | 0 0
Silně zastoupeným žánrem s megaúspěchy srovnatelnými se současnou situací navždy určitě nezůstanou, na druhou stranu to ale neznamená, že pokud si udrží svou úroveň, nenajdou si i v budoucnu své diváky a nebudou patřit k oblíbeným, ceněným a vyhledávaným snímkům (však se dodneška na trhu občas objevují úspěšné a ceněné muzikály, "devadesátkové" ačňáky, filmy z divokého západu, klasická sci-fi, noir filmy, historické velkofilmy nebo jakékoliv jiné žánry, které si v minulosti prošly svým slavným obdobím-záleží především na kavlitě samotného filmu). Momentální stav, v němž lidé komiksovky obecně hodně můžou, je totiž jedna věc, ale fakt, že kvalitní film ocení diváci bez ohledu na žánr už od úsvitu kinematografie, je zase věc druhá.
A pokud jde o to, že "celý žánr pomalu ale jistě stává vyčpělým a neoriginálním, a jeho popularita nebude mít moc dlouhého trvání", tak vzhledem k tomu, že tyhle řeči se z té víc jak dekády, během níž MCU vládne a jde stále kupředu, ozývají zhruba devět a půl roku, přikládat jim jakoukoliv váhu bez pádných důkazů (např, jednoho opravdové kasovního propadáku), může jenom... no, kulantně řečeno, hodně velký pesimista.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2019-11-01 11:09:40 | 1 0
Tak a to je právě to, že dominanta momentálního žánru jsou propojený vesmíry superhrdinů.
Dřív se chodilo na filmy s Arnoldem, nebo na Spancera s Hillem, dneska se chodí na značku propojenýho vesmíru.
Myslím si že k úpadku dojde tak, že se ztratí zájem o propojený vesmír. Za těch 25 let už extrémně MCU nabobtná a nový generace do něj nebudou chtít už zpětně naskakovat a vytvářet nový a nový vesmíry je zase pro ty, kteří v něm jsou od začátku podpásovka a do dalšího novýho už se jim tolik nebude chtít naskakovat. Tím očekávám, že se tenhle žánr dostane zpět na začátek, stejně jak se k němu dostal momentálně DC, osamocený projekty bez většího propojení se zbytkem, nebo jen okrajově.
Ale místo toho přemítání nad tím, co bude za 10-20 let je lepší si to teď užívat... nakročuje se do zlatýho věku superhrdinských filmů.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-11-01 10:47:08 | 0 0
Karel ano, občas se něco z těch bývalých dominantních žánrů něco vyloupne a stojí to za to viz Outlaw King, King, Bone Tomahawk.. Jenže mcu to bude mít těžší v tom že jeho filmy tvoří vždy ucelený svět který někam směřuje. Neumím si představit jak následně jednou za čas něco vypustí a bude to stát samostatně... Leda by prostě točili už nepropojene filmy s malou roční kadencí
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2019-11-01 10:44:50 | 0 0
V 80. - 90. bylo nemyslitelný aby kluci ve spoďárech byli nejdominantnější filmovým žánrem a hle, jsou. Nechám se rád překvapit co to bude za 10-20 let.
Mě by třeba takový nějaký věk steampunk nevadil... ale vůbec to nejde věštit. Musí se stát ještě hodně věcí, který budou společnost formovat a podle toho jednou uvidíme. No co, třeba dojde k úpadku Holywoodu jako takovýho a třeba se budou největší filmy točit zase v Evropě, nebo v Číně. Kdo ví...
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2019-11-01 10:37:12 | 1 0
A to bych ještě rád dodal že ty plnokrevný akční filmy navazující na odkaz Arnoldu, Stallonů a van Damů se sem tam najdou i dnes, viz John Wick, stejně jako Westerny nebo to i někdo zkusí s Historickým velkofilmem, takže si myslím že nás komiksy neopustí. Pouze se stáhnou do pozadí a nebudou dominantní formou.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-11-01 10:35:17 | 0 0
Karel s tím souhlasím, warner mi přijde že chytá nový nejspíš už pátý dech ale snad to udrží ale v roce 2030 by byly tam kde je dnes mcu pokud to ustojí, respektive nebudou nikdy tam kde je mcu dnes ale budou mít našlápnuto na univerzum alespoň kolem shazama a Batmana pokud to bude úspěšné. Otázkou je, co by mělo přijít za boom po komiksovkach, jaký žánr.. Komiksovky tu dle mě budou pořád, ovšem u superhero je otázka jak dlouho. Podle mě po této éře přijde mcu ještě jedna Sága a pak možná ten úpadek...
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2019-11-01 10:27:13 | 0 0
Je to většinou nájezd, pak generace a pak dojezd. 20 let vrcholu + 10 let začátek a konec.
Historický velkofilmu, westerny, akčňáky a teď komiksovky. Myslím že komiksy právě nakročili do nejplodnějšího období a že můžeme od Marvelu čekat ještě jeden mohutnější event než Infinity ságu. Kolem roku 2030 (šílený) čekám pozvolný úpadek žánru a generační obměnu.
A to všechno za předpokladu že se nějak zásadně nezmění geopolitická situace. Možná přijde ta žánrová generační obměna s novou technologií.... rád se nechám za těch 10 let překvapit.
Žádný žánr nedokázal, i když si to ve své době nikdo neuměl představit, ustát zub času a ani komiksovky to nedokáží. Práva otázka je jak dlouho dokáží odolávat a být dominantním, ne jestli někdy skončí.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-11-01 10:14:09 | 0 0
Tak disney v něj má takovou důvěru že má prakticky volné ruce a navíc ho to fakt baví, což jde vidět. Mcu a hlavně iw a endgame je přesně ten důvod proč lidé milují superhero komiksy, tady dostali přesně to a jsem přesvědčený že nám opět Feige s novou érou v, tre zrak.. Jako jednou to asi poleví jako úplně všechno ale to se dle mě bude týkat celkově superhero žánru a stáhne to všechny.. Teď navíc je doba kdy Paramount rozjede nejspíš svůj vlastní valiant svět, snad úspěšně. Navíc se adaptuji i komiksy nesuperhero jako Kingsman, mangy, Spawn, Reborn, old guard a plno seriálů. Tohle je boom který tu bude ještě hodně dlouho. Do toho warner se svým DC tu bude ještě dlouho
Lamarr | Fandíme filmu
Lamarr | 2019-11-01 09:43:33 | 0 0
Ja by som zatial len opatrne oznacil Feigeho ako "pokracovatela" Stana Leeho proste ako niekoho kto svojim talentom tomu vdychol zivot. Bez Feigeho by MCU mohlo velmy rychlo padnut, predpokladam ze tamojsi producenti by nasledovali chyby Warneru. Tak trosku sa bojim aby Disney nedal Feigemu prilis vela na ramena, predsa len je to clovek co ma aj svoj vlastny zivot a bola by skoda aby sa prepracoval a vyhorel len preto ze Disney chce prachy a hodia nanho co najviac projektov
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-11-01 09:20:15 | 0 0
Komiksovky od DC a Marvelu jsou desítky let starý, pořád vznikají nové a nové věci a jak se píše zde, pokud film přijde s něčím zajímavým, konceptem, režisérem, vizí, dějem tak tohle nejspíš neskončí nikdy... Feige očividně vždy najde způsob jak přijít s něčím novým, až vyčerpaji aktuální éru, mohou nasadit xmeny a celou další éru zaměřit na mutanty... Kdyby to polevovalo, tržby by mluvily jinak

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest