Komentáře 40

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-12 23:33:01 | 0 0
Hammer ať se vrátí ale ne alternativa Osborna do Reignu
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-09-12 21:04:06 | 0 0
Fimi: Je to na Screenrantu. V podstatě je to další z jejich spekulativních teorií, které jsou mnohdy dost silně z prstu vycucané. Ale tady správně podotknuli, že mnoho Avengerů má momentálně někde v MCU pobýhající svůj zlý ekvivalent. Nebo že nadcházející filmy uvedou postavy které by se jimi mohli stát, nebo dokonce v komiksech jsou přímo členy Temných Avengers. Například Black Widow uvede Yelenu Belovou. Problém ale je, že Screenrant je jednou z těch stránek, které momentální hru od Sony sežrali i s navijákem. A tak celou jejich teorii dost zabijí jejich vehementná snaha najít náhradu do role Osborna. A bohužel je nenapadl nikdo lepší, než trapný Hammer. Jako sorry, ale v takovém provedení by Dark Reign působil jako blbý vtip. Nechť bůh dá za pořádného charismatického Osborna, pokud bychom se touhle cestou fakt vydali.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-12 08:01:23 | 0 0
Ukule postni ten článek. To by bylo super, opět něco nového a tohle by bylo skutečně parádní
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-09-12 02:09:20 | 0 0
Fimi: Tady je jediný problém, že Sony si myslí, kdový jaký vliv tím nezízkávají a přitom si spíš pod sebou řežou větev. Výsledkem tak může být cokoliv. Jediným faktem je, že vyjednávání pořád pokračují. Pro obě studia v té spolupráci vysí až příliš mnoho peněz, než aby jí nechali tak snadno plavat. A nezbývá než doufat, že se dohodnou dřív, než tenhle rozkol nadělá nějaké škody. Jak se totiž zdá, tak Marvel měl/má Dark Reign možná opravdu v plánu. Protože jsem zrovna narazil na článek, který se pozastavuje nad tím, že Marvel v několika následujících filmech/seriálech představí pár docela důležitých členů Temných Avengers a dost postav, které by se jimi potencionálně mohlo stát.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-11 18:41:03 | 0 0
Ok budu ti tedy věřit
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-09-11 16:39:41 | 0 0
Fimi: Jestli myslíš to vyjádření šéfa Sony že "dveře se prozatím další spolupráci zavřeli". Tak to nic moc neznamená. Snad jen to, že studia se pořád nedokáží na ničem konkrétním dohodnout. Jednání pořád pokračují. V Sony se jen rozhodli do toho zapojit veřejnost a šikovným slovíčkařním nabudit dojem že dohoda je v pytli a vytvořili tak obecný tlak na Disney aby své nároky výrazně snížili. Není to o nic moc jiné než co provedli před lety než celá dohoda začala. Však si zavzpomínej na jeho tehdejší slova, která měl necelý měsíc než celá původní dohoda nakonec klapla:
https://www.comicbookmovie.com…
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-11 07:40:46 | 0 0
Ukule toho se už bohužel nedočkáme. Sony prý už odstoupilo plně od Disney...nebo jen kachn
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-09-11 00:45:32 | 1 0
Júwn: Tak Dark Reign je právě o tom že Osborn se stane ultimátní politickou hrozbou, kdy získá vliv nad vším a nad všemi.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-10 13:44:16 | 1 0
To by mohl být Osborn, Leader, dá se říct i Doom, Darrio Ager šéf Roxxonu,
Júwn | Fandíme filmu
Júwn | 2019-09-10 12:29:14 | 0 0
Keď ste rozoberali záporákov, napadlo ma, že by ma bavilo, ak by hrdinovia dostali protivníka, ktorého nemôžu zabiť alebo posadiť za mreže. Takého, ktorý by mal dostatočnú silu (nemyslím nadprirodzenú), aby konštantne operoval proti nim a ktorý by sa mohol vložiť do konfliktov v neprospech hrdinov, pričom by neprekročil hranice zákona. Proste názorového oponenta, ktorý by im vedel na ploche mnohých filmov nečakane zavariť, hádzať im pod nohy prekážky, alebo ich stavať do zlého svetla. Lebo záporák v MCU je v podstate a vo väčšine prípadov iba ďalší objekt k porážke. Otázkou je..majú vlastne v komiksoch niekoho takého? Niekoho, s kým by museli popri všetkých tých bitkách viesť vojnu aj hlavou a nie svalmi?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-09 07:26:07 | 0 0
Souhlasím, s punisherem to vyřešili pěkně, prostě není veterán z Vietnamu ale Afghoše. Jinak bohužel do teď zasazeni nových do rozjetého vlaku nebyl problém a nebylo toho tolik. Bohužel nyní mají zrovna dvě věci které jsou prostě zakořeněné v historii, jak stáří mutantů a jejich historie z války tak F4, první superhero rodina... Jak tohle chtějí vymyslet mi hlava nebere
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-09-09 02:08:56 | 0 0
Fimi: Tady je hlavní problém, že aktuální rok v MCU je 2024 a řada původních komiksů má originy zasazené v 60 létech minulého století. Takže nevyhnutelně se dostáváme do bodu, kdy řada postav má původ už příliš zastaralý na to aby v moderním převyprávění působil uvěřitelně. Například takový Kapitán Amerika to už stihnul tak tak a tomu ještě značně pomohla berlička v podobě twistu se zamrtnutím v ledu. Další postavy už bohužel takové štěstí nemaj. Takže buď potřebují kompletně novou reimaginaci svého původu do moderních časů, nebo, nějaký obnobný konzervační twist jako měl Kapitán, jinak bychom se v řadě případů podotýkaly s hrdinskými seniory, což asi není úplně to co fanoušci od postav čekaj.
V případě Fantastické čtyřky to vskutku tak těžké není, ale o jeden zásadní prvek by přesto nevyhnutelně přišli. A tím je titul marvelácké "první rodiny". Ve světě, kde Avengers dávno existují by svou "fantastičnost" hold museli prokázat nějak jinak. Nějaká "konzervace" kterou naznačuješ ty by sice byla možná, ale dost těžkopádná, protože by je Marvel musel složitě retconovat do již existující historie a to bylo docela těžkopádné s Kapitánkou Marvel. Tohle retconování historie už taky začíná mít své limity.
Co se pak Mutantů týče, tam už se v tomhle směru bude muset udělat asi mnohem radikálnější řez. Protože i kdyby se použila nějaká retrospektiva na uvedení ve stylu kapitánky Marvel, tak tu pořád bude problém stím, že takoví jako Magneto nebo Profesor X, už by v aktuálním zasazení byli asi 90 letí starci, pokud by se jim ponechali jejich originální originy. A i když by možná bylo pěkné dát Stewartovi a Mckellenovi další šanci. Tak dlouhodobě udržitelný stav to rozhodně není, ať už s ohledem na věk herců, tak i s ohledem na věk postav.
Každopádně už ve Spider-Manovi dal Marvel jasně najevo, že se nebojí věci zásadně reimaginovat, když se z Daily Bugle udělali marvelácká Info Wars, takže bych se v obdobný update nedivil ani tady. Zvlášť pokud by se Nový Mutanti použili jako mutantský start a uvedli celou rasu jako teprve čestvý objev v MCU.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-08 22:59:18 | 0 0
ukule: někde jsem četl takovou fan teorii, že někdy v sedmdesátých letech osmdesátých letech Howard Stark společně s Reedem dělali na projektu cestování, kdy Čtyřka odcestovala a nyní se vrací nezestárlí ani o den a tak by se dostali od MCU...popřípadě druhá teorie hovoří o inspiraci 1602 že jsou roky uvěznění v Doomově hradu a náhle se dostanou ven....jen teorie

k tomu co píšeš jinak ano souhlasím ale myslím, že uvést F4, Surfera a Galactuse je mnooooohem jednodušší než právě mutanty, takový Magneto je obět nacismu, jak toto chtějí ukočírovat

takže nejdřív jak kokot musím vyplnit captchu abych potom nemohl přidat komentář abych následně mohl přidat komentář jeden do minuty....jděte fakt do prdele, proč Anarvin neodpoví v diskuzích na normální věcné otázky? v minulosti se zapojoval do diskuzí a fakt by mě zajímalo zda je mu to u prdele nebo to má v pejči
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-09-08 21:47:02 | 0 0
Fimi: Foxovským titulům se momentálně musí především ujasnit jejich místo v MCU. Ono se to možná nezdá, ale ona to zase nebude taková sranda. Především největší průser je, jde většinou o postavy s dlouhou historií a tady najednou budou muset naskakovat do rozjetého vlaku, který se o nich doposud ani jednou nezmínil. Takže pokud by se jelo s čistým restartem postav, museli by často dostat zcela nový origin. Který by reflektoval aktuální stav MCU. U některých to může jít snadno, u jiných hůř. Doom by třeba mohl mít štěstí, když by se s ním zaplácla ta díra po Osbornovi. A Fantastická čtyřka by zase mohla těžit z prodané budovy Avengers. Ale to je asi tak vše. A to ještě za předpokladu, že se Marvel se Sony nakonec nedohodne. Pokud by se včas dohodli, bude jasné, že Osborn zaujme své místo a Fantastická čtyřka s Doomem ostrouhaj. A budou muset cestu do MCU hledat jinak. Ta Hawleyho plánovaná solovka s Doomem byla nakonec Marvelem uťata, takže ani tady pšenka nepokvete.
A ještě horší to mají chudáci mutanti. Ti se budou muset opravdu vybudovat od píky a značná část známých figur jako Profesor X nebo Wolverine budou potřebovat nějak ospravedlnit jejich dosavadní absenci v MCU. Do toho je tu taky ta sranda s Novými Mutanty, kteří v tuto chvíli nepatří vlastně nikam. Ale pokud by se je Fiedge rozhodl využít, znamenalo by to, že mutanti v MCU, začnou jako docela nový úkaz, který se teprve zkoumá potají v laboratořích. A to by potom znamenalo pro řadu mutantích figur značný overhaul charakterů.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-09-08 21:12:18 | 0 0
Naprosto souhlasím... Thunderbolts by byli úžasní a ani bych se nedivil kdyby je teda místo Osborna financoval ve výsledku Doom... Avengers nyní neexistují a je potřeba nějaký tým s důvěrou a to může být šance na pikle např právě Zema, Dooma aby udělal nějaký tým s ,,dobrými zamysly,,. Však jak bylo řečeno, Doomem mohou zaplnit nezodpovězené díry v mcu typu koupená Avengers Tower např právě Doomem a vše bude vypadat jako dlouho předem plánované a bude to nezpochybnitelné...a nebo Baxter atd...no jsem zvědav, opět každý film rozjede svou linku a v čem to bude spojeno kdo ví

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest