Komentáře 17

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-05 10:32:19 | 1 0
Timak s tím castingem souhlasím, akorát Leto mě zklamal, přitom měl potenciál
TimaK | Fandíme filmu
TimaK | 2019-04-05 06:49:40 | 1 0
Tak já vám něco řeknu - kdykoliv se rozhodnu něco komentovat, protože mě to zajímá a chci tím buď vyprovokovat k nějaké smysluplné diskuzi nebo i třeba nějaký zajímavý pohled a názor, který by mě třeba nenapadnul - tak pokaždé se to tady zvrtne v napadání a urážení se a kecy o ničem, zpravidla jen proto, že má někdo jiný názor. Má to tedy smysl mít tuto sekci otevřenou? Protože mi přijde, ze se tady spousta z vás tváři jak jsou děsně cool a nad věci a děsný intelektuálové, a přitom jste jen malé děti na písku, co soutěži o to, kdo bude mít větší bábovku. Jsem znechucen. A samozřejmě zase čekám nějakou duchaplnou reakci, že když se mi to nelíbí, tak to nemusím číst nebo sem nic psát apod. Jo, jasný, máte pravdu, ale trochu se zamyslete, než sem napíšete nějaké “sračky” úplně mimo mísu.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-04-05 02:59:14 | 0 0
Karel: Ehm, jestli to mělo být na mě a k tématu "Burton", tak sorry, ale vůbec se nechytám. A nic ve zlém, ale tak nějak se nemůžu zbavit pocitu, že v tomto "komunikačním šumu" hraje podstatnou roli fakt, že na rozdíl od tebe na ničem nejedu...
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2019-04-04 23:51:16 | 0 0
Já bych napsal, že pravděpodobně nerozumíš psanýmu textu, ale oba víme, že ta pravda je trochu jinde.
Úplně na začátku, před lety, mi vadilo že někdo s tvou povahou učí děti. Časem jsem pochopil, že to co v sobě máš je spíš talent. S tím zjištěním mi přišlo, že je škoda ho zabíjet jako učitelka ve škole a nerozvíjet ho v oblastech kde by měl uplatnění a ty jsi mohla cítit to, že díky tvojí přirozenosti, bys mohla být součástí celku. Tu radost a naplněnost. Čert vem, že můj prvotní pocit byl hodně negativní. Byl takový, protože je tvůj talent používán nepatřičně. Ale změna úhlu pohledu znamenala další zjištění.
Nicméně docházím k závěru, že každý z nás má doopravdy možnost volby. Pokud jsi tím kým jsi a svůj talent ne/využíváš, pak je to tvá volba. Jenže do jaké míry máme možnost volby pokud mezi námi není nějaká síla, která nehodnotí zda je něco zle nebo dobré, nýbrž jestli to dává smysl v celku.
Jenže bohy či m snad Boha jsme zapudili a poslední otázku a tou konečnou otázkou je.
Jak bychom se postavili k tomu kdyby se někdo takový objevil, vystoupil a postavil se za existenci života samotnou. Někdo kdo nerozlišuje a vidí smysl.
Zničili bysme jej? Podpořili bysme jej? Postavili bychom se na stranu existence, života a nebo bychom se postavili za destrukci a smrt všeho.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-04-04 15:55:09 | 0 0
A to já ze sebe klidně taky udělám veřejně kripla a řeknu, že Burton už je nějaký ten pátek pouhým stínem sebe sama. A to patřil jednu dobu k mým nejoblíbenějším režisérům a právě třeba takový Batman, Beetlejuice, Střihoruký Edward, Sweeney Tod nebo Mrtvá nevěsta jsou dle mého názoru filmařské klenoty nesoucí velice zajímavý a unikátní režijní rukopis (byť velmi excentrický). Jenže to všechno, co na těchhle filmech bylo originální a tak krásně neotřele "burtonovské", může být bohužel originální a neotřelé jen po určitou dobu a je třeba to neustále přiživovat a udržovat svěží. Jenže to se už od dob první Alenky prostě neděje a po x-té recyklaci bez zásadnějších změn už se IMO ta tenká hranice mezi svérázným režijním stylem a vykrádáním sebe sama definitivně setřela. Asi jako kdyby da Vinci namaloval Monu Lisu a zbytek života pak strávil jejím překreslováním na toaletní papír. Poprvé by to možná ještě bylo originální. Pak už jen na ho*no...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-04 10:42:41 | 0 0
Mně se líbí jeho pohled na filmařinu a určitě je pro mě něco jako Stephen King který i kdyby napsal nákupní seznam tak to prostě lidi bude zajímat a bude to originální a čtivé...prostě jeho filmy i když jsou většinou adaptací jsou pořád čímsi originální a mají ten typický burtonovský punc... Přirovnal bych ho k Del Torovi...

Pbd ano samozřejmě Temný rytíř je pecka s tím souhlasím ale prostě nemá ten batmanovsky feeling..
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2019-04-04 10:26:35 | 0 0
pbd že zrovna ty takhle mluvíš o Burtonovi...

Pravdou je, že jeho nejhorším snímkem se pravděpodobně stane Dumbo. Alenka, Planeta opic a Karlík vidělali buď balík a nebo pěkný peníze.
Od Sirotčince přes Ospalou díry až po Beetlejuice jde pro změnu o jedinečnou tvůrčí vizi a pak tu je například jeho Batman, který viděl balík a k tomu ještě diváky uspokojil.

Chápu že někdo nemusí mít rád jakoukoliv určitou tvůrčí vizi, ale fascinuje mě že ze sebe dokážeš dělat takhle veřejně kripla a zmenšovat jednoho z nejjediněčnějších tvůrců svojí doby. Jeho tvůrčí vize je klenot.

Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
Nepodařilo se přidat komentář
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2019-04-04 09:19:31 | 0 0
A že tohle říká zrovna Burton, který většinu své kariéry jen přetáčí už existující věci a příběhy. Ano,ty filmy mě neuráží, ale vážně tohle řekl někdo kdo natočil naprosto zbytečnou Planetu opic, Karlíka nebo Alenku? Přijde mi to trošku líné, takové "tohle už někdo dělá, tímhle už nikoho nepřekvapím". Jako kdyby se Burton musel schovávat jen za novost, masky, kostýmy a kulisy... oh wait. Mně nikdy jako nějaký top režisér nepřišel, a ačkoliv mám jeho Batmana rád, tak Nolan s ním udělal taky něco nového - udělal z něj vážný a hlavně vážený film i v akademii. To mně přijde mnohem mnohem mnohem inovativnější než taková zkažená vaječina jako Dumbo.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-04 09:11:31 | 0 0
Přemýšlím co by Burtonovi např z Dc sedlo, nejspíš Doom patrol a Swamp Thing ale ti už mají seriál...možná Sandman ale to je velké sousto, Constantine možná nebo něco z JLD ..z Marvelu X-Men možná, nebo Ghost Rider by mu sedl, nebo Blade
TimaK | Fandíme filmu
TimaK | 2019-04-04 06:35:58 | 0 0
Fimi: Naprostý souhlas. Vlastně když se to tak vezme, tak vždycky když byla nějaká kritika castingu, tak to bylo vždy naprosto skvělý (Keaton, Ledger, Affleck, Hathaway, Oldman atd.)
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2019-04-04 00:41:49 | 0 0
Jednoznačně Burton a to i přes to, že je pro mě Nolan nejlepší současný režisér.
Johnnypetka | Fandíme filmu
Johnnypetka | 2019-04-04 00:37:30 | 0 0
Jsem rád, že jsem byl jeho součástí v době, kdy to působilo nově. Přesně to potvrzuji! Burton má nejepšího Batmana. Ten nádech starýho Gothamu, dokázal Burton vymalovat parádně. Jen mě mrzí, že mu nevyšel ten Superman Lives, to tenkrát mohlo dávat solidní bomby. Koneckonců do budoucna by se mohl využít třeba i nějaký lepší scénář.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-03 23:39:46 | 0 0
je pravda že Affleck byl skvělá volba pro Batmana, rozhodě se na tu roli hodí a věřím že kdyby skutečně natočil tu svou solovku, bylo by to výborné...ale takhle byl v BvS dobrej a v Lize horší...ale celkově jako film mám na prvním prostě Burtonovu verzi...jinak ano i ten Nolanův je skvělý....vlastně vše až na Schumachera je fajn...ale u toho Burtonovského jde fakt cítit ta předloha a že to je Batman,
TimaK | Fandíme filmu
TimaK | 2019-04-03 23:26:17 | 0 0
Já to mám tak, že nejlepší Batman je pro mě asi už na vždy Dark Knight, ale hned na druhém místě je Batman Returns. Takže asi tak. A nejlepší představitel Batman/Bruce Wayne je asi určitě Ben Affleck - škoda, že neměl šanci si zahrát v lepším (batmanovským) filmu pod lepším režisérem.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-03 22:43:29 | 0 0
Roman: kdybys byl alespon vtipnej, ale ty jsi k smíchu :-D tvoje nevědomost je až alarmující

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest