Komentáře 60

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-02-16 23:53:59 | 0 0
pztre: Hele, nic ve zlým, ale když už narážíš na to, kdo je nebo není "ovce", myslím, že by bylo propříště mnohem lepší, kdyby ses zdržel vysvětlování a prostě hned na začátku na férovku napsal, že se ti filmy od Marvelu nelíbí a nesedí ti. Na takový subjektivní hodnocení máš totiž nezadatelný právo a nikdo normální ti ho nebude vyvracet. Ale snažit se to okecávat tím, že "je to všechno stejný", "není rozdíl mezi antmanem a iw" nebo "humor je tam na sílu víc, než jinde"... No, to jsou sice u kritiků MCU všechno dost módní, oblíbená a často opakovaná tvrzení, ale taky objektivně snadno vyvratitelný nesmysly, takže by možná bodlo zauvažovat nad tím, jak moc to svědčí ve prospěch tvého tvrzení že "se nepřidáváš jako ovce ke stádu".
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-02-16 22:42:27 | 0 0
no myslim že zase o tolik od sebe nebudeme....však i v Avengers máš různorodé postavy...ano Iron man často házel hlášku, ale spíš, alespon pro mě to je tím, že si tím kompenzuje stres v zátěžové chvíli, jestli mi rozumíš....samozřejmě to není vždy...ta mašinka v Antmanovi byla jako dle mě zpestření celé té akční sekvence v pokojíčku...Strange v IW? tam si ted nevybavuji nic, jen že si dobíral kohout kohouta (Strange Starka) a dával mu najevo že i přesto že je to Iron man nemá ani potuchy o magii a je vlastně nicotnej, takhle jsem to pochopil já...tak jasně, Panther je průměr, ale zrovna tam je humoru minimum, jedinej kdo tam slouží jako humorný prvek je Shuri a ta si jen utahuje z bráchy, jinak je to fakt průměr......hele to je jako říct v čem tkví síla WW (ženská) jinak i já jsem se snažil přehlížet chyby Ligy protože ji mám fakt rád (komiksovou) ale nešlo, přes všechnu tu tupost ve filmu mi to prostě nešlo.... uvidíme nakolik se ti bude líbit Shazam, SSq 2, WW 2, tam budou taky hlášky protože jestli hrozí v nejbliží době nějakej opravdu vážnej DC film, je to Batman, jinak to vše vypadá prostě na komedie nebo lehce laděné filmy, to ovšem neznamená že je to špatně....

jen se zeptám, kdyby DCEU začalo Aquamanem, SSq, Shazamem a pak přišel BvS, MoS...stěžoval by sis že je to najednou moc temné a že jsi byl zvyklý na DC trochu komediální, hláškující atd?
pztre | Fandíme filmu
pztre | 2019-02-16 21:09:06 | 0 0
Neboj já předsudky nemám nebo se snažím ,viděl jsem toho tolik,že předsudky bych se už nemohl skoro na nic podívat,mrkni na můj profil na čsfd-DEXTER077 .Ano v lize to taky bylo,ale tam máš pravdu ,že jsem přivřel oči,protože jsem přál tomu filmu úspěch poté ostré kritice.Jinak právě do ligy mi ten humor seděl,protože to bylo o interakci více různorodých postav.U marvelu mi vadí,že film se nějak vyvíjí máš pocit vážnosti a v nejměné vhodnou dobu bác a a sílu daná hláška.Asi je to moje chyba,nevím,ale třeba i infinity war při většině rozhovorech dokotora strange a všeobecně skoro ve všech filmech s iron manem,mi vadí ta jeho arogantnost (ano to jsem odbočil).V antmanovi jak si se ptal-film jsem bral jako komedii,ale když nastane akční sekvence ty si vychutnáváš boj a najednou šup-mašinka tomáš..Třeba je to tím,že už stárnu,přeci jen já jsem vyrůstal na jiných věcech než plášťěnkách,ale i tyto filmy dokážu ocenit,viz Liga,Bvs,Batman od Burtona,Nolanova trilogie,MoS,Captain amerika.Black panther je kapitola sama pro sebe-film průměrný,ale víme v čem tkví jeho síla( černá) ....:-) Nebýt tam Michael Jordan,který to táhl tak je to o ničem
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-02-16 17:50:33 | 0 0
Nechci se nějak hádat a rozumím ti, v některých filmech to je a pak taky záleží co vše za ten tvůj nucený humor považuješ ale přijde mi že když je to samé v dceu např v lize tak je Dc přilehčující okolnost a tím pádem to tam zapadá, přitom to dělal Whedon člověk co dělal Avengers kteří zase lidem vadí a proč, protože je to Marvel..to je můj pocit...v dnešní době už je nejspíš normální mít předsudky a teď už vše kde bude nucený humor nebo humor obecně bude zákonitě kopie Marvelu...to samé nový Hellboy, už z traileru všichni říkají jak je to marvelovka a přitom nikdo z nich Hellboye nečetl, nedávno jsem viděl ty dva díly z kterých jsou všichni vysraní a kdyby tohle vzniklo dnes, tak by to pohořelo protože tam je taky plno až trapnýho humoru..

Teď je spíš potřeba nebo ti nic jiného nezbyde než si zvyknout na nový feeling protože ten mega temný nevyšel a Dceu konečně pochopil že je třeba rozmanitost... Tedy pokud chtějí.vydelavat a vyvíjet univerzum

Nepodařilo se přidat komentář... jděte do piče s tímto už
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-02-16 17:34:12 | 0 0
Já to nemyslím nijak zle, muzea být konkrétnější? Třeba v případě Panthera nebo iw? Ano v mcu to je a i mě to někdy štve někdy ale přijde mi že v Lize je to v bledě modrém a nezapadá to tam ale to je můj úhel pohledu...
pztre | Fandíme filmu
pztre | 2019-02-16 17:30:27 | 0 0
Já jenom,říkám,že jsem pro vážnější tón komiksových filmu .Něco jako ukázal Snyder či Nolan(a ano zajisté mi vyčteš ,že od Nolana to není klasická adaptace komiksu)A promiň,to,že každý i ten co neviděl ligu mi přijde jen jako myšlení a chování stáda.Nejsem striktně když film je odlehčen,ale jen když to dobře zapadá do filmu jako například WW a ne když to tam je na sílu (alespoň mě to tak připadá) jako v Aquamanovi a většině marvelovek,protože i když je nemusím tak jsem je viděl všechny.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-02-16 12:48:16 | 0 0
Nemusíš být ovce abys měl stejný nezaujatý názor..v lize bylo přesně to co vyčítáš Marvelu ale tady ti to nevadí, ve ww SSq to bylo taky..a co BvS? ,, Jsem myslel že je s tebou, já myslel že s tebou,, to byli taky trochu trapný ale nehadam se..pokud nevidíš rozdíl mezi Infinity War a antmanem tak to tvůj pohled, v pořádku, akorát to vyzní trochu divně...mohl bys být konkrétnější? A aby celé s EU nebylo rozmanité a bylo na stejné temné brdo? To by bylo terno teda, to by lidi asi pěkně řvali jak Dceu jebe na předlohu
pztre | Fandíme filmu
pztre | 2019-02-16 12:01:16 | 0 0
Ne,mě by naopak vyhovovalo kdyby většina DC filmu měla ten tón z BvS a vůbec mi nevadilo na to koukat a promiň,ale většina Marvelovek je stejných a nevidím rozdíl mezi infinity war a ant manem,všude jsou nacpány hlášky na sílu.Když už začínám mít pocit,že to bude dobrý film a tak hned tam skočí trapnej vtip co tu scénu celou shodí.A co se týče ligy-nepřidám se jako ovce ke stádu co jen kritizuje,ano má to nějaké mouchy,ale mě to prostě stačilo.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2019-02-15 14:40:22 | 0 0
pztre: Fimi má recht, mně se to pojetí na který naskočili v MoS taky líbilo, ale nemůžeš na to koukat věčně. proto je super, že mezi věcmi jako Civil War a Endgame máš Ant-Mana, Ragnarok apod.
A mimochodem říct že Liga měla "nějaké problémy" je hodně hodně understatement. To bylo obrovské fiasko které mám zapsané v knize hned vedle Fantastic Four z 90. let. :D Ale je fakt, že to nemuseli celé seříznout. Takhle si akorát udělali bordel v tom, že časem přijde jiný Batman, Superman, Cyborg, Flash, ale zůstanou stejní WW a Aquaman a už jsou v prdeli, resp. to nebudou moct propojit nebo se budou muset ostatních členů ligy vzdát. A s tím Jokerem teď dělají úplně tu samou chybu... ach jo.
KasparekCZ | Fandíme filmu
KasparekCZ | 2019-02-15 14:37:54 | 0 0
Na jednu stranu: Wan si sám své filmy nepíše, takže on sám nemůže za to, kolik toho v Aquamanovi o znečišťování moří je.
Na druhou stranu: Cameron má právo na to říci, že sám by Aquamana natočil jinak. Každý režisér by přeci jistý film natočil jinak - po svém. Kdyby Aquamana točil Snyder, Cameron, Gunn a další, tak pokaždé by ten film byl jiný!
Five_By_Five | Fandíme filmu
Five_By_Five | 2019-02-15 14:37:46 | 0 0
Všetko čo o Aquamanovi povedal sa dalo tušiť už z traileru...preto som sa naňho do kina ani nedokopal. Avatara som plánoval odignorovať, no teraz ma začal zaujímať...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-02-15 14:04:37 | 0 0
No hele s tím nesouhlasím, ono dceu začalo filmy které si o tu atmosféru říkaly ale pak jsou prostě další postavy které vyžadují jiný feeling...mcu taky přišlo s komedií až s Gog...zrovna dceu prostě sice nějak začaly ale nemohou na sílu se toho držet celou dobu i tam kde to být nemusí, je potřeba být rozmanitý jako v MCU, uvědom si že mcu má 25 filmů už s tímto rokem, dceu sedm s tímto rokem...to by nikoho nebavilo kdyby byly všechny filmy všechny série na jedno brdo
pztre | Fandíme filmu
pztre | 2019-02-15 13:57:21 | 0 0
Fimi:Ano liga se mi líbila a nejde o to,že tam humor v těch filmech je,ale vadí mi,že DC nastavilo nějaký tón filmu (Mos,Bvs) a bylo to právě jiné než Marvel pojetí filmu a hodně se mi to líbilo a jen proto,že u ligy byly nějaké problémy tak to celé hodí do koše a začnou kopírovat pojetí Marvel filmu skrz Aquamana a to mi vadí.Kdyby tohle dělali od začátku tak ok a třeba by mě nechytlo ani DC a zůstal bych jen u trilogie od Nolana.Toto mi prostě vadí a evidentně to bude pokračovat,protože Aquaman vydělal hodně.Škoda no a to,že se vzdali propojování těch filmu je taky na prd
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-02-15 12:39:36 | 0 0
Karel hele nevím zda přežil a žije dál ale asi ne, podle mě přežil ale zemřel v bitvě, to řekne až komiks...ale dělal na tom Cameron tak to měl jistě promyšlené...ta kresba je úžasná, určitě do toho půjdu...zkus to taky protože tohle běžně nevychází ve světě a prodat to můžeš vždy...navíc v prvních dvou týdnech je vždy na vyšlý komiks 40% sleva...
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2019-02-15 12:29:22 | 0 0

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest