Komentáře 13

peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2019-02-03 17:47:22 | 0 0
Emma : Nechápu, proč zmiňuješ nějaká lokální kina v malých městech jako zásadní argument. Většinu tržeb i čísla návštěvnosti vytvářejí velké multiplexy (kterých je hodně), kde je počet jednotlivých projekcí, počet filmů, velikost sálů a tím pádem i tržby a návštěvnost výrazně vyšší až dominantní. Z hlediska těchto statistik jsou všechna potřebná čísla z malých lokálních kin úplně bezvýznamná.
A proč do toho motáš Oskary ? Když se podívám na pestrost filmové nabídky, tak je úplně jedno, zda je před Oskary, po Oskarech nebo budou Oskaři až za půl roku. Nabídka je vždy dostatečně pestrá, aby si i ti umanutí diváci, kteří podle Tebe musí v konkrétní den za každou cenu do kina, dokázali vybrat něco jiného než prequel/sequel/spin-off/remake/reboot. Oskaři se budou předávat za 3 týdny a já nějaký velký, zásadní "oskarový nával" v kinech nevidím. Jinak argument s Oskary je mimo, se snahou studií o tvorbu remaků/sequelů apod. to nemá nic společného.
A snaha o argumentační berličku s modními kolekcemi mi již připadá z pohledu logiky jako těžký úlet.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-02-03 12:42:21 | 0 0
peté13: O Brně a Praze samozřejmě nemluvím. Ale stačí se podívat do jakéhokoliv menšího města a obrázek bude o dost jiný. A samozřejmě jde i o období v roce. Je asi docela jasné, že v zimě a před Oscary bude nabídka v kinech kapku jiná, než po zbytek roku, čili pokud jde o alibismus, asi bych ho spíš viděla právě v posuzování celosvětové nabídky tím, že se mrknu na program největšího kina ve velkoměstě v lednu/únoru, než v tvrzení, že spousta lidí prostě chodí na to, co studia nejvíce financují, reklamy nejvíce propagují a kina nejvíce dávají. Ale to je asi o úhlu pohledu...
A ohledně toho ostatního, tak pokud se nemýlím, NEJDŘÍVE vznikne film a PAK až na něj přijdou (nebo nepřijdou diváci), čili se na mě nezlob, ale pokud se chce v nabídce do budoucna něco měnit, začínat v tom pořadí od konce a chtít změnu nejdříve u diváků, mi připadá malinko na hlavu. Módní návrháři taky nejdřív navrhnou novou kolekci a až pak se ty věci dostanou, nebo nedostanou do módy. Samozřejmě je jasné, že určité trendy se dají sledovat dlouhodobě, a průzkumy preferencí i napodobování úspěšné konkurance tvůrčí a výrobní proces u filmů (i toho oblečení) podstatně ovlivní, ale konečné slovo mají vždy ti na začátku toho procesu, ne na konci.
Zkráka a dobře, pokud prostě někdo z návrhářů chce, aby začaly být zase v módě mrkváče, tak prostě musí udělat ten první krok, zařadit je do své stěžejní módní kolekce a začít je hlasitě propagovat. Když bude jen brečet, že v módě nejsou a přitom čekat, až lidi sami od sebe zahodí všechny trendy kalhoty, aktivně vyhrabou na půdě hadry po rodičích a a začnou je zase nosit, tak se asi nedočká. A s filmy je to úplně totéž. První krok je prostě na straně studií, stejně jako byl v době kdy vznikala zlatá éra všech těch prequelů, sequelů a rebootů. Taky musely začít filmaři a ne diváci, tak budou muset holt jednou i skončit. Ano, chce to velkou odvahu, ale tu si asi házením veškeré viny na ty, kteří je konzumací jejich děl defacto živí, nedodají...
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2019-02-03 09:52:37 | 0 0
Emma : Do kterého kina chodíš ? Třeba největší multiplex v Brně nabízí aktuálně 16 filmů, kde jen jeden film (!!) hrají až pozdě večer. Remake není v nabídce žádný a jen 5 filmů jde považovat víceméně za nějaké pokračování. Rozhodně není pravda, že pokud někdo chce jít za každou cenu do kina, musí jít zrovna na prequel/sequel/spin-off/remake/reboot.
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2019-02-03 09:21:18 | 1 0
Emma : To jsou jen alibistické řeči. Pokud dle Tvé logiky chodí lidi do kina na cokoliv, protože prostě zrovna v ten moment do kina jít chtějí a hotovo, tak je to jejich problém a ať si potom nikdo nestěžuje. Normální člověk nepůjde do kina na film, který vidět nechce. Pokud lidi budou na různé remaky apod. chodit, tak se prostě budou točit. Až na ně lidi chodit nebudou, tak do nich studia cpát peníze nebudou. Jasné jak facka.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-02-02 22:18:13 | 0 0
peté13: Proč nejdou na něco jiného? No, často třeba proto, že to "něco jiného" hrají v dostupném kině jednou denně, nesmyslně pozdě večer nebo vůbec (za což samozřejmě diváci těžko můžou). A proč nesedí doma u compu nebo televize? No tak třeba proto, že prostě chtějí jít do kina. Věř tomu, jakožto filmový fanoušek, nebo ne, ale spousta lidí, kteří berou filmy více jako jeden z milionů způsobů zábavy, než jako koníček, nechodí na určitý film/sérii/značku/režiséra/herce, nýbrž prostě "do kina" a na co půjdou se rozhodují podle aktuální nabídky. Takže sice nikdo neříká že diváci jsou ti "chudáci", co za nic nemůžou a studia ti "zlí" co jim diktují co uvidí a co ne, ale to, že "nabídka určuje poptávku" platí zrovna u filmového průmyslu víc, než ledaskde jinde.
Johnnypetka | Fandíme filmu
Johnnypetka | 2019-02-02 18:20:32 | 0 0
Ale teď je všechno buď sequelem nebo rebootem. Je to kulturní záležitost. Celkem souhlasím se Shyamalanem a taky i s peté13. Je to i dost ve fanouškách a jakémsi moderním nátlaku. Jo Fimi, stěžují si hodně fanoušci a filmaři ty jen udělali svoji tvorbu a je jen na dnešních jedincích jak to vše příjmou.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-02-02 13:43:18 | 0 0
Pete tak já si nestěžuju, když už to přijde proč ne pokud to dává smysl...že to chtějí je logický, ale at si nezatěžují filmaři že jejich dílo je neúspěšné a hází to na nějaké aktuální trendy...
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2019-02-02 13:35:23 | 0 0
Mě poslední dobou přijde, že čím větší sračka tím to má větší oblíbenost viz třeba Transformers Poslední Rytíř úplná slátanina od Artuše zhuleného Merlina nacistů dinosaurů kubánské krize až po bůhví co a má to 50 procent.
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2019-02-02 12:16:16 | 0 0
Pokračování podle vás chtějí studia ? Ta zlá studia a chudáci diváci, že ? Kdo teda ty diváky nutí na to chodit ? Proč nejdou na něco jiného nebo nesedí doma a nekoukají třeba na Netflix ?
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-02-02 12:07:37 | 1 0
Tomo mně to taky nevadí pokud je to dobré ale někdy mi to přijde zbytečné a jdou z toho cítit jen prachy a dnešní doba vyžadující genderovou a rasovou rovnoprávnost, čili ženské verze různých značek kde jsou normálně jen chlapi nebo tým chlapů a ženských...ale ať si potom filmaři neztěžují...
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2019-02-02 11:57:38 | 0 0
Emma a Fimi: To je síce pravda ale Shyalaman povedal že iba on a nikto iny má právo na pokračovanie Split a Vyvoleneho. S týmto malo spoločné štúdio akurát tak produkciu. A čo sa týka rebootov nemám s nimi problém pokiaľ opravia to čo bolo pokazené napr. Percy Jackson, Darren Shan, Zlatý kompas a podobne.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-02-02 11:20:33 | 0 0
Souhlasím s Fimim. Diváci na to do kina chodí, protože jim to servírují studia. Kdyby servírovala originální snímky (a ne, že by se to taky nedělo, stačí jen maličko pohledat a brát v potaz i filmy, co nemají stamilionovou reklamu), budou rádi chodit na ně. Tečka.
A už vážně začínám být alergická na to, kolik plaček si furt stěžuje, v jak nejisté a složité době to žijeme. Ano, naše (myšleno západní i globální) civilizace má svoje problémy a není jich málo, ale sakra problémy mělo lidstvo už do chvíle, kdy "slezlo ze stromů" a hrozně by mě zajímalo, která doba z té jeho tisícileté historie plné válek, epidemií, zotročování, drancování, útlaku, hladomoru a krizí všeho druhu, byla výrazně jistější a jednodušší, než ta současná.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-02-02 10:21:41 | 1 0
Blbost, to nechtějí diváci ale studia protože peníze jsou na prvním místě...kolikrát je film skvělý a nevyžaduje pokračování ale stejně se ho dočká a ne jednoho...viz Avatar, Matrix, Kingsman...vždyť Skleněný je toho příkladem, proč to propojovat? Proč to nenechat jak to bylo? Proč se po letech dělá znovu Tron, krotitelé duchů, sedm statečných, strážci vesmíru, ženská verze dannyho parťáků, muži v černém, proč má rychle a zběsile deset dílů a spin-off? Diváci? Ne, studia

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest